Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
?Mistic schreef:Misschien wil je vriend wel wat tijd voor zichzelf en ziet hij het sporten daar als goede gelegenheid voor.
Is er geen sportschool dichter bij jou in de buurt waar je aerobics kan gaan doen.
Loesss schreef:Hmm misschien vind hij sporten echt zijn mannending, maar lijkt me niet aannemelijk aangezien hij toch nooit gaat.
Ik werk zelf op een sportschool en er zijn flink wat mannen die dan met vrienden gaan sporten en dat echt als soort mannenavond doen zeg maar. Maar ja lijkt me bij jouw vriend niet het geval. Of hij houdt van een avondje af en toe voor zichzelf, maar helaasch ook dat lijkt me niet, aangezien hij nooit gaat...
Misschien schaamt ie zich voor zijn slappe krachten of belabberde conditie?
Wel beetje raar ja! Eens goed met hem over praten, zeggen dat je het niet begrijpt!
). Loesss schreef:Heb je geen vriendinnetje die met je wil gaan?
Huuuh als hij zelfs wil betalen, denk ik persoonlijk dat er eigenlijk wat meer achtersteekt.... raar!
Was grapje he van die krachten!

LimaMambo schreef:Loesss schreef:Heb je geen vriendinnetje die met je wil gaan?
Huuuh als hij zelfs wil betalen, denk ik persoonlijk dat er eigenlijk wat meer achtersteekt.... raar!
Was grapje he van die krachten!
ik heb geen idee.. hoop het niet..
paar weken geleden hebben we wel een goed gesprek gehad.. we wonen samen maar ik heb voor de rest niet veel hobby's en vrienden.. woon hier net namelijk..
en hij vond dat ik hem te veel op zijn lip zat.. en daar heeft hij ook gelijk in want ik was bijna altijd thuis..
hierdoor ben ik meer gaan werken (werkte parttime)
misschien dat het hier mee te maken heeft..?

Shiloh schreef:lijkt me best een grote kans. hij ziet jou (eindelijk?) iets oppakken waardoor jij er een hobby bij krijgt, maar dat wil je dan "gelijk" met hem samen doen. Ergens snap ik dat wel. als hij pas geleden nog heeft laten weten dat je teveel op zijn lip zit en nu dit ook samen wil gaan doen.