Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Succes gegarandeerd..
Sita_ schreef:Farmdate..Succes gegarandeerd..

. Maar goed daar kwamen we ook pas achter tijdens onze 1e date
kohtje schreef:Hellaas door mijn werk en de zorg over mijn moeder kan ik niet zomaar even een paar daagjes weg.

Sita_ schreef:kohtje schreef:Hellaas door mijn werk en de zorg over mijn moeder kan ik niet zomaar even een paar daagjes weg.
Ja, dat is heel vervelend.
Maar dat is misschien wel een belemmering als je op zoek naar je ware bent, aangezien die ware niet altijd bij je op de hoek woont.. Begrijp me niet verkeerd, maar voor je eigen geluk zal je misschien verder moeten kijken als het dorp +10km eromheen waar je nu zit..
__Possie__ schreef:Ik kan je MP aanraden. Daar heb ik 5 jaar geleden mijn vriend op ontmoet hij had allereerst een advertentie erop staan van dat ie vriendschappelijk contact wou opbouwen ect...Maar dat is veel meer geworden dan dat tussen ons...En we hebben mekaar in real-life ontmoet op het CHIO-R´dam![]()
Doordat ik 2 toegangskaarten gewonnen had.
En we zijn nu al bijna 5 jaar samen en het klikt nog steeds onwijs goed![]()
En op MP als je daar een rotte appel op ziet kan je even je lachspieren opwekken en klik je vervolgens diegenes advertentie weer weg en kijk je verder
Karenenditty schreef:hoe werkt dat farmdate dan?
kohtje schreef:Tja het is niet anders,kan wel bv een avond of een middag weg.
De ware heb ik maar opgegeven maar gewoon af en toe eens gezellig uit ben ik al gelukkig mee.
Als je gewoon wat centraal afspreekt is het voor beiden wel te doen..