Op Valentijn zelf zat ik zoals gewoonlijk gezellig op m'n eentje thuis single te wezen. Dvdtje erbij, toch nog een leuke avond gehad hoor!
Vier dagen geleden kreeg ik een leuk berichtje op Netlog (zoals Hyves, Netlog wordt meer door Belgen gebruikt denk ik) van een jongen hier niet ver uit de buurt. Een beetje over en weer ge'pmt, tot hij uiteindelijk vroeg of ik hem wou toevoegen op msn. Dat vond ik wel goed aangezien ik al één van mijn passies had gespot in zijn profiel, Mechelse Herders. Altijd leuk, een jongen met dezelfde interesse...
Tot de dag van vandaag nog niet erg veel gebabbeld op msn, maar vandaag vroeg hij opeens of ik graag mee naar de film wilde.
Hij typte nog snel zijn gsm nummer, vroeg of ik iets wou laten weten en nam toen alweer afscheid want hij moest nog weg.
Ik heb er wel even over nagedacht, want het is niet één van mijn gewoonten om zo snel met iemand af te spreken. Toch zei iets in me: "ach, gewoon doen, het is ook in een bioscoop dus hij zal me heus niet vermoorden". Dus om 19u stond hij me dan ook netjes op te wachten. Beetje onwennig in het begin, maar alles kwam toch snel los. Film gekeken en daarna vrij snel afscheid genomen omdat hij moe was en morgen vroeg op moest.
Ik vond het leuk, maar had van hem een beetje het idee dat hij dat niet vond omdat hij opeens zo snel naar zo'n auto ging. Hij had me nog
wel een kus op m'n wang gegeven en gezegd dat hij misschien nog op msn kwam. Ik heb hem vandaag niet meer gezien op msn...
Maar... Hij stuurde wel een smsje om te vragen wat ik van hem vond 'in het echt'. Ik heb uiteraard positief geantwoord en hem dezelfde vraag gesteld,
waar hij gelukkig ook heel positief op reageerde. Nog een beetje over en weer gestuurd en het zit wel goed! Het klikte ook wel, ik voelde me vrijwel meteen op m'n gemak bij hem. En het wordt nu wel eens stilaan tijd dat ik iemand tegen kom hoor, iedereen vraagt me steeds: "heb je nog geen vriend?"
Dus misschien kan ik binnenkort 'ja' antwoorden, wie weet

Dus voor mij een standaard valentijnsdag, maar een geweldige 'date after valentine's day'...
Liefs
Nicky

wow, dat is natuurlijk minder leuk...