The date after valentine's day

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nickytje

The date after valentine's day

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 00:09

Iedereen deelt hier volop zijn of haar romantische ervaringen, dus bij deze doe ik even het mijne. :Y)

Op Valentijn zelf zat ik zoals gewoonlijk gezellig op m'n eentje thuis single te wezen. Dvdtje erbij, toch nog een leuke avond gehad hoor!

Vier dagen geleden kreeg ik een leuk berichtje op Netlog (zoals Hyves, Netlog wordt meer door Belgen gebruikt denk ik) van een jongen hier niet ver uit de buurt. Een beetje over en weer ge'pmt, tot hij uiteindelijk vroeg of ik hem wou toevoegen op msn. Dat vond ik wel goed aangezien ik al één van mijn passies had gespot in zijn profiel, Mechelse Herders. Altijd leuk, een jongen met dezelfde interesse...

Tot de dag van vandaag nog niet erg veel gebabbeld op msn, maar vandaag vroeg hij opeens of ik graag mee naar de film wilde.
Hij typte nog snel zijn gsm nummer, vroeg of ik iets wou laten weten en nam toen alweer afscheid want hij moest nog weg.

Ik heb er wel even over nagedacht, want het is niet één van mijn gewoonten om zo snel met iemand af te spreken. Toch zei iets in me: "ach, gewoon doen, het is ook in een bioscoop dus hij zal me heus niet vermoorden". Dus om 19u stond hij me dan ook netjes op te wachten. Beetje onwennig in het begin, maar alles kwam toch snel los. Film gekeken en daarna vrij snel afscheid genomen omdat hij moe was en morgen vroeg op moest.

Ik vond het leuk, maar had van hem een beetje het idee dat hij dat niet vond omdat hij opeens zo snel naar zo'n auto ging. Hij had me nog
wel een kus op m'n wang gegeven en gezegd dat hij misschien nog op msn kwam. Ik heb hem vandaag niet meer gezien op msn...

Maar... Hij stuurde wel een smsje om te vragen wat ik van hem vond 'in het echt'. Ik heb uiteraard positief geantwoord en hem dezelfde vraag gesteld,
waar hij gelukkig ook heel positief op reageerde. Nog een beetje over en weer gestuurd en het zit wel goed! Het klikte ook wel, ik voelde me vrijwel meteen op m'n gemak bij hem. En het wordt nu wel eens stilaan tijd dat ik iemand tegen kom hoor, iedereen vraagt me steeds: "heb je nog geen vriend?"
Dus misschien kan ik binnenkort 'ja' antwoorden, wie weet :)

Dus voor mij een standaard valentijnsdag, maar een geweldige 'date after valentine's day'...

Liefs

Nicky

Annemeik

Re: The date after valentine's day

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 00:10

Klinkt leuk Nicky!

Heeft hij nog gezegt waarom hij zo snel weg moest?

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 00:11

Wat een leuk verhaal!
Zo kan het dus ook gaan.
Ik hoop voor je dat het straks toch nog wat wordt!
Blijf het in iedergeval volgen!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 00:13

Annemeik schreef:
Klinkt leuk Nicky!

Heeft hij nog gezegt waarom hij zo snel weg moest?

Het was ook echt leuk hoor! Bioscoop als eerste date is altijd wel een beetje raar omdat je dan niet veel babbelt,
maar het viel echt reuze mee.

Ja, dat had ik een beetje onrechtstreeks gevraagd in een smsje. Vorige nacht was hij pas om 8u 's morgens thuis en had amper geslapen.
Vandaag was hij dus vrij moe en moest morgen terug heel vroeg op om te werken. Hij benadrukte ook dat het eeeeecht niet aan mij lag.
Hij vond het even aangenaam als ik. Stiekem denk ik ook wel dat hij een beetje zenuwen had :Y)

@paix: Als er een update of vervolg komt meld ik me meteen weer hoor :D

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 00:15

haha wat leuk voor je ;)
misschien is hij wel the one voor je.

ik ben lekker met me vriend en zijn broer&vriendin uit eten geweest. bij de italiaan. was gezellig daarna nog even geborrelt bij hun thuis. en daarna naar huis voor een nachtje met zn 2en ;)
was leuk dus alleen geen kadoo's gegeven(was ook niet nodig, beetje verplicht bijna) :D

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 00:45

Wat leuk! Ben benieuwd hoe het verder afloopt!

Ik heb niks speciaals met mijn vriend gedaan ;) Heb alleen vandaag (nouja, ondertussen alweer gisteren ;) ) een klein beeldje met een hartje gekregen.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 06:24

Leuk joh zulke spontane acties. En tof dat je er gewoon op in bent gegaan. Heb je inmiddels al weer wat van hem gehoord? Succes. ;)

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 09:46

Ik heb trouwens ook een leuke soort van ''date'' after valentine gehad :))

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 09:51

paix schreef:
Ik heb trouwens ook een leuke soort van ''date'' after valentine gehad :))

Vertel?! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:12

Leuk! Al tweede date gepland staan?

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 10:14

haike schreef:

Nee, er is nog geen nieuwe datum gepland, maar er komt wel een vervolg... Dat staat vast :)
Hij werkt van half 8 tot 20u 's avonds dus ik verwacht pas deze avond iets van hem te horen. Of misschien dat hij tijdens z'n pauze
even aan me denkt... :Y)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:29

Dat is wel cool zeg :) Fijn dat het zo gezellig was :) en hou ons wel op de hoogte he ;)

misspingping

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:34

Hihi wat leuk! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:58

Leuk Nicky :)
Klinkt als een heel lieve, attente jongeman.

Ook fijn dat hij nog even sms-t hoe je het vond, erg lief zulke dingen :)

Klinkt goed meid!

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:03

Hihi wat ontzettend leuk.
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen :D

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 11:11

Bitterbal schreef:
Hihi wat ontzettend leuk.
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen :D

hihihih :D Ik ook wel!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:21

ik ga denk ook maar even meelezen hier..
bij gebrek aan eigen leuke ervaringen..

mijn vriend heeft gister, de day after valentine, nog net niet letterlijk gezegd dat ie t dinsdag als we elkaar zien uit wil gaan maken. :(

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:25

wat leuk. hopelijk gaat het helemaal lukken tussen jullie.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 11:33

Zwitsal schreef:
ik ga denk ook maar even meelezen hier..
bij gebrek aan eigen leuke ervaringen..

mijn vriend heeft gister, de day after valentine, nog net niet letterlijk gezegd dat ie t dinsdag als we elkaar zien uit wil gaan maken. :(

;( wow, dat is natuurlijk minder leuk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:04

Nickytje schreef:
haike schreef:

Nee, er is nog geen nieuwe datum gepland, maar er komt wel een vervolg... Dat staat vast :)
Hij werkt van half 8 tot 20u 's avonds dus ik verwacht pas deze avond iets van hem te horen. Of misschien dat hij tijdens z'n pauze
even aan me denkt... :Y)

Leuk!!

Zwitsal: sterkte! Ken het helaas, heb op valentijnsdag zelf het uitgemaakt met mn vriend, zelf voor gekozen dus, maar maakt het ook niet makkelijker.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 20:56

Heb net een update ontvangen :) Hij ligt op de zetel samen met de hond! Mag hij ook wel na zo lang werken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:53

En, hoe gaat het nu?

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 20:57

:D Vrijdag komt er een nieuwe date! Verder hoor ik hem wel elke dag (msn, sms) en gisteren vroeg hij of ik wat foto's van mezelf wou mailen.
:+:

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:25

Wat leuk! Ben heel benieuwd hoe het afloopt! In elk geval alvast heel veel plezier vrijdag :D (maar dat komt goed als ik het zo hoor)
Had zelf onverwachts ook een leuke valentijnsdag. We waren met de vrouwen van onze band een avondje weg en heb later op de avond een heel gezellig gesprek gehad met een leuke jongen. Toen ik alweer bij mn eigen groep stond kwam hij nog vragen of ik donderdag (morgen dus) met hem mee wilde naar iets waar zijn vereniging heen gaat, maar dat is iets te veel van het goede in deze drukke week. Ach zie hem toch vrijdag weer omdat we allebei in een carnavalsvereniging zitten :P

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 21:35

__Carmen__ schreef:
Wat leuk! Ben heel benieuwd hoe het afloopt! In elk geval alvast heel veel plezier vrijdag :D (maar dat komt goed als ik het zo hoor)
Had zelf onverwachts ook een leuke valentijnsdag. We waren met de vrouwen van onze band een avondje weg en heb later op de avond een heel gezellig gesprek gehad met een leuke jongen. Toen ik alweer bij mn eigen groep stond kwam hij nog vragen of ik donderdag (morgen dus) met hem mee wilde naar iets waar zijn vereniging heen gaat, maar dat is iets te veel van het goede in deze drukke week. Ach zie hem toch vrijdag weer omdat we allebei in een carnavalsvereniging zitten :P

Leuk! :) Jij ook alvast veel plezier vrijdag! :Y)