Ik loop sinds twee weken stage in het St. Lucas ziekenhuis in Winschoten, op de prikpoli. Dat betekend, prikken prikken prikken en nog eens prikken
klinkt heel eentonig maar ik heb al veel geleerd en vind het ook best wel leuk, je moet ook verpleegafdelingen op, spoedeisendehulp. verloskamers, IC etc. Je bent dus door het hele ziekenhuis. Het bloed dat wij prikken wordt in het laboratorium onderzocht, het lab zit ongeveer 150/200 meter vanaf het ziekenhuis, dus als er met spoed bloed moet worden onderzocht moet het naar de overkant en moet je dus lopen.. al met al loop je dus best veel
Maar nu heb ik dus een probleem, ik heb in 2006 een ongeluk gehad met een paard en heb daarbij mijn enkel zwaar geblesseerd en heb nu geen kraakbeen meer tussen mijn gewrichten. Bij veel staan en lopen krijg ik heel erg last van mijn enkel, en wordt ik moe, krijg ik minder motivatie en dat komt natuurlijk niet goed over, ik wil het graag goed doen op stage!
Ik zit hier best wel mee, eigenlijk is het te zwaar voor mij, maar ik vind het wel erg leuk. Zouden jullie dit probleem bespreken met de stagebegeleider? Zou je dan vragen of je niet meer steeds naar het lab hoeft te lopen? Of zo je gewoon door gaan?
Ik weet het niet zo goed, ik wil niet ongemotiveerd overkomen, maar ik wil mijn enkel ook niet verder kapot maken dan dat ie is...
Wie heeft tips/kan mij helpen?
Alvast bedankt!
Aline_17
Ohja misschien handig om te weten, ik doe de opleiding doktersassistente, via het LOI. Ik moest zelf voor een stageplaats zorgen, en ik heb dit dus denk ik onderschat...
ken je die schoenen met wieltjes eronder die je er ook weer af kan halen zodat je weer gewone schoenen hebt
ik denk alleen niet dat dat minder belastend voor je enkel is
Maar is zo'n klein ministepje niet wat?