Ik denk dat ik heel bokt over me heen ga krijgen,, maar goed.
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, m'n gevoelens achterna gaan of m'n verstand..
Het is gewoon té moeilijk allemaal.. en beide lopen nu zo door elkaar heen dat ik gewoon niet normaal kan nadenken (en dat voor iemand die altijd veel na denkt, vriendinnen juist adviezen geeft etc. etc.
)Maar goed, er is een jongen X, en tjah het klikt wel leuk enzo.. maar goed hij heeft vriendin.. K praat gewoon met hem en beetje lol enzo, zelf vind ik hem ook gewoon wel leuk maarja hij heeft vriendin. Ik zeg dit dus ook niet tegen hem en probeer verder ook niks
Maar goed, m'n verstand zegt dan ook kap er mee. Waarom zou je met een jongen aanpappen die een vriendin heeft? Dat zou je zelf ook niet willen etc. Maar m'n gevoel is gewoon tegen over gesteld,, 
Echter komt er weinig van m'n kant, het meeste is echt zijn initiatief enzo.. Maar goed geen excuus natuurlijk..
Mjah, nu is er nog een jongen Z, en die vind mij dus weer leuk.. Ik zou hem ook best leuk 'kunnen' vinden, maar ik ben me gewoon helemaal aan het afsluiten
Ik heb wel met hem gezoend, was dronken, en hij wou gewoon zo graag. En tjah ik ben single dus had zo iets ach waarom ook neit (toen dan), achteraf spijt gehad want dit VOELDE gewoon neit goed. Terwijl m'n verstand dan weer zegt, niet zeuren joh!! Maar goed, nu wil hij dus m'n valentijn zijn.. en geeft aan dat hij valentijn ideaal vind om "iemand" te vragen, HELP! Heb deze week geen contact met hem gehad, of nouja niet veel.. (heel weinig, terwijl ik met X juist veel contact heb..)De een zegt, gewoon afwachten en wees eerlijk tegen Z vind je hem echt niks zeg dat dan! (en ja k heb ook gezegd dat ikv alentijn niks vind enzo, dus doe niet aan "mijn valentijn" maar ben er gewoon niet over uit of ik Z niks vind in persoon zelf, of door X
), de ander zegt dan juist weer ga je gevoel achterna...K ben gewoon echt de weg kwijt..
En weet dat het heel slecht is, maar gevoelens zijn zo raar..

En weet niet wat wijsheid nu is, kan er later ontiegelijk spijt van krijgen... (heb zo iets keer vaker gehad, en toen voor m'n verstand gekozen achteraf dus enorme spijt van gehad...)
Groetjes