Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
silver schreef:Dit topic ga ik even volgen! Heb eind maart mijn eerste motor rijles. Heb zelf ook al m'n rijbewijs B gehaald. Maar ik vraag me dus ook wel af hoeveel lessen ik ongeveer nodig heb.
Heb al wel een proefles gehad, dus weet wel zo ongeveer wat ik moet verwachten. Maar ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan!
) Maar dan krijg je er al een beetje feeling bij. Dat ging gelijk al goed. En natuurlijk leren lopen met de motor. 
Spookie schreef:Hey! Ja gewoon doenzo'n proefles, dan weet je meteen of je er een beetje feeling voor hebt!
Ik had ook helemaal geen schakelervaring met brommers ofzo en ik kon t zelfs, dus dat zegt ook nie alles haha![]()
(Maar ging jij vroeger niet altijd schakelen met Honda op de bok???)
Spookie schreef:Ok, dan ff tip: volgende week is de motorbeurs in jaarbeurs utrecht. Kun je vaak heel goedkoop aan goeie spullen komen!!

ik moet echt nog veel hebben, onder andere kleinere knipperlichies..

hunter87 schreef:hey
jij bent toch zusje van vera??
je moet het gewoon doen! zelfs ik heb het kunnen leren..
toen je gistern belde was ik ook mee in het bos.
ik ben in mei al begonnen en werd in sep 21. echt veelste vroeg. ik heb totaal 29 lessen gehad. tussendoor ben ik nog zn 5/6weken gestopt omdat ik te snel ging en het niet uit kwam met me verjaardag. mijn examen op de weg is toen uitgesteld door de sneeuw en heb toen nog 2 lessen extra gehad om erin te blijven
vera: ik ga donderdag met me pappie en mammie..ik moet echt nog veel hebben, onder andere kleinere knipperlichies..
Maar ben wel ontzettend blij dat ik m nu heb! 
Ben verliefd geworden op de V-strom, als ik er één kan vinden voor een zachte prijs dan wordt het er zo een.