Nu weet ik alleen niet of ik juist de temperatuur moet gaan verhogen of de duur?
Doe het overigens zoals het op de verpakking staat maar dan is het dus niet te eten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar mijn ervaring is dus dat je ze eindeloos lang moet laten liggen, wel af en toe even kijken of ze niet dan niet zwart worden
Moet zeggen dat het hier perfect werkt!! Had namelijk gedacht dat ovenfriet echt niet te eten was door jou redenen maar doordat ik ze nu gewoon bruin bak op bovenstaande manier zijn ze net zo als gewone friet eigenlijk
Sleeper schreef:Zou dat aluminuimfolie de oplossing zijn, ik leg het altijd op bakpapier. Werkt dat misschien anders?
Nijn schreef:Ik ga het zo gewoon proberen, hogere temperatuur en er langer in laten liggen, alleen oppassen dat ik ze niet zwart laat worden
Bakpapier heb ik niet, folie wel dus zal dat ook meteen testen, werkt het niet doe ik het wel met mn visstickjes
( ik ook hoor
)

Nijn schreef:Hmm zou het misschien kunnen schelen dat ik geen aluminium folie gebruik maar het direct op een glazen plaat leg?
Zal i.i.g. ze er dus langer in leggen en even kijken op hoeveel graden ze moeten volgens de zak.