En toen lag er ineens een pakketje op straat..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

En toen lag er ineens een pakketje op straat..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 18:09

Ja, je leest het goed.
Ik fietste vanmiddag naar school toe. Voor mij draaide een bestelbusje de weg op. Ik zag al dat de achterdeur ervan open stond. Door de vaart vloog er een pakketje uit! Omdat er een ambulance aankwam, is de auto snel doorgereden. En omdat ik zo'n goed mens ben, heb ik dat pakketje nu dus hier thuis liggen. Wil het morgen afgeven bij het postkantoor of anders even langsfietsen bij die mensen.

Ik vind het absurt dat zoiets kan gebeuren. Je checkt toch of de deur goed dicht zit, of niet dan?! Ik durf te wedden dat er nog meer uit is gevlogen. Rot voor degenen voor wie dat pakketje is..

Mars

Re: En toen lag er ineens een pakketje op straat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:10

Tja, niet zo netjes inderdaad dat die deur niet goed dicht gedaan is. Al snap ik niet helemaal wat je precies met dit topic wil bereiken ;)

Maar goed van je dat je het pakketje niet zelf houdt, helaas zijn er vele mensen die niet zo eerlijk zijn.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:19

Iedereen kan wel eens iets vergeten toch? De chauffeur zal het waarschijnlijk niet expres hebben gedaan! :n

Als er nog meer pakketjes uitgerold zijn en sommige mensen hun pakje dus niet krijgen zal daar vast wel wat voor geregeld worden. In de meeste gevallen moet je tekenen voor ontvangst bij de chauffeur en de mensen die niks hebben gehad hebben dus ook niet getekend. Bij ons werkt het dan zo dat we het claimen bij de vervoerder en zelf de goederen opnieuw versturen. Klant heeft het dan wel later natuurlijk, maar krijgt zijn spullen wel!

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:34

Laatst waren er bij buren van vrienden van mij een pakketje van Sony afgeleverd, stond gewoon voor de deur.
Die vriend heeft het toen maar even meegenomen, en het later bij hun gebracht. Bleek om een spiksplinternieuwe camera te gaan, van ruim 600 euro. Daar word je niet blij van als andere mensen dat meenemen.

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:07

Daar is dus mijn pakketje die ik vandaag eindelijk zou krijgen. Jammer genoeg is het zeer uit de richting.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:41

haha dienetje :P

Ik hoop voor diegene voor wie het pakketje bestemd is er niets breekbaars inzit!

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:49

Vind ik ook niet kunnen. je betaaldt al bijna 7 euro voor zon verzending en voorzichtig zijn ho maar.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 20:01

Blondie_ schreef:
Vind ik ook niet kunnen. je betaaldt al bijna 7 euro voor zon verzending en voorzichtig zijn ho maar.

Nou vind ik ook!
Schandalig dat dit gebeurd..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 20:29

ben je nu niet nieuwschierig wat erin zit?

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 20:55

alja schreef:
ben je nu niet nieuwschierig wat erin zit?

:= mijn idee....... }:0

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:21

Netjes van je!

Foutje kan gebeuren. Heb je gemerkt hoe het waaide vandaag? Ik vind het niet raar dat zoiets kan gebeuren. Oke, het MAG eigenlijk niet gebe4uren, maar fouten zijn menselijk. Misschien heeft hij niet de klik gehoord, want neem wel aan dat de bestuurder iig een poging heeft gedaan zijn deuren te sluiten ;)

Wel netjes dat het pakketje hebt meegenomen en je over hebt ontfermt. Even langs het postkantoor brengen, en mogelijk ook even de klanteservice of iets bellen van de TNT. Die arme man zal zich misschien wel scheel hebben gezocht om zijn nog te bezorgen pakketje. Iig als het er eentje is die zich dat aantrekt (je hebt ook genoeg die hun schouders optrekken)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:24

Vind het idd ook erg netjes van je! :)

Oh, moet niet bij mij gebeuren, ben zo'n nieuwschierig aagje.. :=

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:26

Ach bij mij werd er ooit een doos in de tuin neergezet/gegooid terwijl het keihard regende.
Heb als ik het me goed herinner pas na 2 dagen de doos zien staan.
Doos was helemaal zeiknat en in elkaar/gescheurd.
Zat een zadel in die helemaal naar zn grootje gegaan was door dit grapje :(
En dat terwijl het pakket als verzekerd was verstuurd.
Laatst bijgewerkt door Meetje22 op 10-02-09 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:26

Netjes van je hoor!
Is het in de buurt? Dan had ik even langsgereden/gefietst/gelopen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:31

pff vindt dat niet kunnen, je betaalt je scheel om het te vervoeren.

ben heel nieuwsgierig naar de inhoud :=

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 00:06

TNT is gewoon kaauutee. Maakt er een enorm zooitje van, raakt post kwijt, en hun chauffeurs maken er helemaal een potje van. Komt misschien ook wel omdat TNT nu veel mensen aan het werk heeft met eigen busjes enz. omdat ze het werk niet aan kunnen..

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:03

ik ben ook wel nieuwschierig naar wat erin zit :P

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:57

Faelivrin schreef:
TNT is gewoon kaauutee. Maakt er een enorm zooitje van, raakt post kwijt, en hun chauffeurs maken er helemaal een potje van. Komt misschien ook wel omdat TNT nu veel mensen aan het werk heeft met eigen busjes enz. omdat ze het werk niet aan kunnen..

Nou kan ik niet zeggen. Mijn postbezorgers zijn super. Als ik er niet ben ontvang ik netjes een briefje dat ze de volgende dag terug komen of het bij de buren hebben afgegeven.

Bestelde laatst iets bij Homeovet. Zij werken niet met TNT lag ineens mijn pakketje gewoon in de tuin! Daar kan iedereen het weghalen! Was ik dus niet zo heel erg blij mee.

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 14:38

deedee19 schreef:
Faelivrin schreef:

Nou kan ik niet zeggen. Mijn postbezorgers zijn super. Als ik er niet ben ontvang ik netjes een briefje dat ze de volgende dag terug komen of het bij de buren hebben afgegeven.

Wij zijn ook heel blij met onze postbode. Wij wonen in een dorpje en hebben ooit gezegt dat ze als wij er niet zijn het maar in de schuur moeten leggen. Vind dus altijd netjes een briefje door bus met waar ze het in de schuur hebben gelegd.

Tenzij het getekend moet worden natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 14:41

Belachelijk gewoon... echt, voor die 6,75 die je betaald mogen ze toch wel wat voorzichtiger zijn. Iedereen maakt wel eens fouten, maar je checkt toch wel even 3x of je de deuren van je busje goed dicht hebt?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:48

Ja, want jij doet dat bij normale handelingen ook altijd :j

Tuurlijk had het niet mogen gebeuren, maar fouten is menselijk. Alsof de bestuurder het express zou hebben gedaan :?

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 18:56

Faelivrin schreef:

En ondertussen gewoon de verzendkosten blijven verhogen :=

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:04

tikt het niet? hihi

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:06

Tnt mag idd wel eens beter zijn best gaan doen voor de pakketjes, mja kan natuurlijk gebeuren he, fouten maken is menselijk.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:11

hier gaan ze ook niet netjes met pakjes om ze zijn te lui om het boven af tegeven tewijl we een lift hebben.zeggen ze gewoon u was niet thuis dus brief je in de deur.pakjes die half open zijn.ik kreeg een nieuwe telefoon alles zat in de doos behalve me tel en simkaart.