wraakacties tegen je ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mackkwek

wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 01:09

oke,.titel spreekt eigenlijk voor zich

wie heeft er weleens een wraakactie tegen zn ex gedaan?en zo ja,.. wat deed je dan? :D

ikzelf heb in het verleden twee gemene acties gedaan :o (ze waren wel briljant en werkten,.maar goed,.netjes was het niet)

ex nummer 1,vond het leuk om van de ene op de andere dag de huissleutels te veranderen,mijn spullen buiten te zetten etc,.zonder van tevoren te zeggen dat ie de relatie zat was.
sta je raar te kijken als je thuis komt. wraak dus :+
oke,. had nog een paar spullen binnen staan en had afgesproken om dat op te halen als hij niet thuis was.
(hij zou dan de achterdeur loslaten)
ik ben toen naar de plaatselijke visboer gegaan en heb daar een berg garnalen gekocht.
heb die meegenomen en heb ze in de roedes van zijn gordijnen gestopt :o (waren van die holle dingen)
is natuurlijk flink gaan rotten na paar dagen en meneer wist maar niet waar het vandaan kwam :D :o :D
heb me rotgelachen,.want hij schijnt zelfs iemand ingeroepen te hebben om te kijken waar de geur vandan kwam. jammer dat ik zijn gezicht nooit heb gezien :D oke,.dat was dus gemene actie nummer 1

ex nummer 2 vond het leuk om stiekem buiten de deur te snoepen.
ben zo naief geweest dat ik nooit wat in de gaten heb gehad tot ik via internet erachter kwam dat meneer niet 1,..maar liefst 2 scharrels buiten de deur had!(scharrel 1 was inmiddels al opgehouden,maar scharrel twee bestond nog steeds) heb hem toen gelijk de deur gewezen,..maar goed,.. zat me zo dwars dat ik maar 1 ding dacht: wraak!!! :o
meneer trok toen direct bij haar in :(

goed,.... was er inmiddels(lang leve internet :+ )achtergekomen wat het mailadres was van zijn scharrel,
waar ze woonde etc,..maar ook dat mevrouw nogal gevoelig was voor complimentjes van het mannelijke geslacht.
heb toen een berichtje op een website van haar achter gelaten,..maar me voorgedaan als man.
ze slikte mijn geslijm als zoete koek en kreeg direct een reactie terug.
heb toen een email-contact met haar opgebouwd,wat steeds een stapje verder ging met geslijm(en al die tijd dachtze dat ik een vent was :D :+ )
heb haar dus helemaal uit kunnen horen etc,... en heb me rotgelachen,..want eigenlijk zag ze mijn ex als avontuurtje en nu zat ze met hem opgescheept :+

heb haar zover gekregen dat ze MIJ uitnodigde voor een date,. ze ging nog net niet op haar knieen voor me.in dat msngesprekmaaktezijmijn ex ook compleet belachelijk(terwijl ondertussen hij mij steeds berichtjes stuurde met hoe geweldig zij wel niet was,.en hoeveel beter ze wel niet was dan mij)
maar goed,.. toen had ik genoeg leuke details,.,.heb toen alle berichten van haar,.gespreksgeschiedenis etc naar hem doorgestuurd.

ze hebben toen laaiende ruzie gehad(een vriend van me woont ernaast),waarna meneer zijn spullenmoest pakken en op straat kwam te staan :D

kreeg savonds een mailtje van hem,.dat ie me mistte,ik zijn grote liefde was,.blablabla,.. en heb die mail daarna weer doorgestuurd naar haar,..waarna ze weer knallende ruzie kregen :D :o ... hele dorp heeft mogen meegenieten en Ik??,..ik lag alleen maar in een deuk :+ :D

gemeen ben ik eigenlijk :o
en nee,.normaal ben ik niet zo :D

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 01:10

Hahahaha briljant :') *\o/*

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 01:18

Haha. Zoiets zou ik ook moeten verzinnen :+

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 01:21

Geniaal, vooral die eerste, super!
Zulke kerels verdienen het ook toch?
Wel jammer dat die eerste er nooit achter is gekomen dat jij erachter zat en tegelijk jammer dat jij alleen maar hebt kunnen gissen hoe lang hij ermee opgescheept heeft gezeten. (had je eigelijk een webcam moeten plaatsen := )

Maar nee, heb zelf nooit een wraakactie ondernomen, ben wel genaaid door mijn eerste vriendje maar niks ondernomen, als ik hem zie met zijn huidige vriendin zijn wraakactie's ook niet nodig :D

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 01:23

ooh geweldig :D

ik denk niet dat ik het zelf zou kunnen maar je heb ze echt fantastisch tegen elkaar uitgespeeld :P

en wraakactie.. enige wat ik nu kan bedenken is dat ik een soort van scharrel had die na een (emotioneel) heftige nacht ineens weken niks liet horen. dus toen hij weer contact zocht liet ik het expres afweten. maar in de tussentijd heb ik dus m'n huidige vriend ontmoet. en... dat heb ik die ander eigenlijk nooit uitgelegd XD beetje uit de hand gelopen wraakactie dus haha

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 01:27

aiii ben achteraf toch gemener dan ik dacht,.want nr 3 kwam ook weer bovenborrelen :o :o
was toen een jaar of 15 en had verkering met een jongen op school(lang lang geleden dus)
maar goed,..betrapte hem dat ie stond te zoenen met mijn beste vriendin.
(jaja,.ik koos ze vroeger wel uit :+ )

heb toen een foto van hem vergroot, en tig keer af laten drukken.
leuke was dat het geen gewone foto was.
het was een foto van toen we een keer melig waren en hij voor de gein een bh en string van mij had aangetrokken inclusief make-up etc.
heb die posters toen overal verspreid opgehangen in school.
en meneer???? die werd het pispaaltje van school toen :o :o

pffff,..geneer me dood als ik mijn acties terug lees,..maar goed,.gelukkig is het allemaal een aardig tijdje geleden :+

anneliesdj

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 01:29

Zal hem leren, je hebt toch wel een foto van je vriendin ernaast gehangen?? Het loeder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 07:17

dat verhaal van die garnalen is echt zoooo oud. :=

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 07:23

HAHHA ik heb een keer zijn ramen bekogeld met eieren.
Meisje waarmee die snoepte zeg maar die wist dat ik zijn vriendin was en mij niet mocht en hem graag wou haar auto bekogeld met eieren :D
Ander vriendje die andere meisjes ook erg interessant vondt pikante emails van hem en een meisje naar heel zijn email lijst doorgestuurd inclusive zijn ouders. Met daaronder door mij geschreven ; Je begrijpt toch wel dat ik je niet meer hoeft.
kim.
Uhm klasgenoten van hem wisten ook dat die gek was op aandacht van meiden hebben zich voorgedaan als een meisje gingen met hem mailen etc. Toen ging die op "date" terwijl die met mij ging stond er ineens een gozer van zijn school op de afgesproken plek. Waarna ik de gemailde mails kreeg en meneer met een hoop gesmeek bij me wou blijven.

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 07:35

Kimmie_girl schreef:
Ander vriendje die andere meisjes ook erg interessant vondt pikante emails van hem en een meisje naar heel zijn email lijst doorgestuurd inclusive zijn ouders. Met daaronder door mij geschreven ; Je begrijpt toch wel dat ik je niet meer hoeft.
kim.

oeiii,.dan heb je heel wat uit te leggen zeg :D :D :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 07:36

Wow, wat ben jij inventief!! geweldig!!! Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar vind je verhalen echt om van te smullen :D

Heb overigens ook eens van een bokker een verhaal gelezen die als wraakactie (vriend ging vreemd geloof ik) alle knopen van zijn kleding los had gehaald, in een zakje had gedaan en een briefje erbij had gestopt met:"Ik hoor dat je zo goed kan naaien..."
Vond ik ook een prachtige!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 07:40

mackkwek schreef:
Kimmie_girl schreef:
kim.

oeiii,.dan heb je heel wat uit te leggen zeg :D :D :D

:)) hij wil maar niet aan mij haha hoefde hem nooit meer te zien

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 07:41

suze_ schreef:

Inderdaad. Zo inventief vind ik je niet. Je doet hier net of je dit zelf verzonnen hebt, terwijl het een mega klassiek oude wraak actie is die hier op bokt al zo enorm vaak besproken is. Lijkt me sterk dat jij degene bent die dat heeft verzonnen...

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 07:42

heb toch ook niet gezegd dat ik dat verzonnen heb?
heb gezegd dat ik dat GEDAAN heb

denk dat alle wraakacties vast ooit wel ergens gedaan zijn door iemand,.dus dan is niemand origineel,.maar goed,.gaat er ook niet om of het origineel is,..maar wat je hebt gedaan toch?
Laatst bijgewerkt door mackkwek op 10-02-09 07:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 07:43

Shiloh schreef:
suze_ schreef:

Inderdaad. Zo inventief vind ik je niet. Je doet hier net of je dit zelf verzonnen hebt, terwijl het een mega klassiek oude wraak actie is die hier op bokt al zo enorm vaak besproken is. Lijkt me sterk dat jij degene bent die dat heeft verzonnen...

Ze zegt toch ook niet dat ze het zelf verzonnen heeft... Wat een onzin zo'n reactie zeg.

Ze geeft alleen maar aan wat voor wraakacties zij wel eens heeft uitgevoerd... En ik vind het een hele goede...

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 07:44

mackkwek schreef:
heb toch ook niet gezegd dat ik dat verzonnen heb?
heb gezegd dat ik dat GEDAAn heb

2 zielen 1 gedacht hahaha...

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 07:46

Of het wraak is.... daar mag over gediscussieerd worden maar het voelde lekker :P

Mijn vriend pakte op een avond spontaan zijn spullen en vertrok zonder enige uitleg...... na mezelf van de bank geschopt te hebben ging ik eens kijken hoe hij de slaapkamer achtergelaten had....... ik keek in de wasmand en trof daar zijn smerige onderbroek aan :( ik heb alles in een vuilniszak geflikkerd en ben naar zijn ouders gereden waar ik vervolgens de vuile was over het hele erf heen geflikkerd heb :P daarna heb ik hem gebeld met de mededeling dat ik niet langer zijn huissloof was :D

Alles wat ik tegenkwam in de loop der maanden heb ik verzameld. Toen ik van een feestje afkwam in zijn dorp heb ik dat fff teruggebracht maar oeps ik had het laten vallen in de bagger := heb alles keurig aan het hek vastgeknoopt in de stromende regen maar ik moest zoooooooooooo nodig plassen, ik hield het gewoon niet meer dus dat heb ik fff voor de brievenbus gedaan :D

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 07:47

:') HHAHAHAHHA! Geweldig!!

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 07:48

miep1979 schreef:
Of het wraak is.... daar mag over gediscussieerd worden maar het voelde lekker :P

Mijn vriend pakte op een avond spontaan zijn spullen en vertrok zonder enige uitleg...... na mezelf van de bank geschopt te hebben ging ik eens kijken hoe hij de slaapkamer achtergelaten had....... ik keek in de wasmand en trof daar zijn smerige onderbroek aan :( ik heb alles in een vuilniszak geflikkerd en ben naar zijn ouders gereden waar ik vervolgens de vuile was over het hele erf heen geflikkerd heb :P daarna heb ik hem gebeld met de mededeling dat ik niet langer zijn huissloof was :D

Alles wat ik tegenkwam in de loop der maanden heb ik verzameld. Toen ik van een feestje afkwam in zijn dorp heb ik dat fff teruggebracht maar oeps ik had het laten vallen in de bagger := heb alles keurig aan het hek vastgeknoopt in de stromende regen maar ik moest zoooooooooooo nodig plassen, ik hield het gewoon niet meer dus dat heb ik fff voor de brievenbus gedaan :D

whahaha en hoe reageerden zijn ouders? :D :+

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 07:50

mackkwek schreef:
oke,.titel spreekt eigenlijk voor zich

wie heeft er weleens een wraakactie tegen zn ex gedaan?en zo ja,.. wat deed je dan? :D

ikzelf heb in het verleden twee gemene acties gedaan :o (ze waren wel briljant en werkten,.maar goed,.netjes was het niet)

ex nummer 1,vond het leuk om van de ene op de andere dag de huissleutels te veranderen,mijn spullen buiten te zetten etc,.zonder van tevoren te zeggen dat ie de relatie zat was.
sta je raar te kijken als je thuis komt. wraak dus :+
oke,. had nog een paar spullen binnen staan en had afgesproken om dat op te halen als hij niet thuis was.
(hij zou dan de achterdeur loslaten)
ik ben toen naar de plaatselijke visboer gegaan en heb daar een berg garnalen gekocht.
heb die meegenomen en heb ze in de roedes van zijn gordijnen gestopt :o (waren van die holle dingen)
is natuurlijk flink gaan rotten na paar dagen en meneer wist maar niet waar het vandaan kwam :D :o :D
heb me rotgelachen,.want hij schijnt zelfs iemand ingeroepen te hebben om te kijken waar de geur vandan kwam. jammer dat ik zijn gezicht nooit heb gezien :D oke,.dat was dus gemene actie nummer 1

ex nummer 2 vond het leuk om stiekem buiten de deur te snoepen.
ben zo naief geweest dat ik nooit wat in de gaten heb gehad tot ik via internet erachter kwam dat meneer niet 1,..maar liefst 2 scharrels buiten de deur had!(scharrel 1 was inmiddels al opgehouden,maar scharrel twee bestond nog steeds) heb hem toen gelijk de deur gewezen,..maar goed,.. zat me zo dwars dat ik maar 1 ding dacht: wraak!!! :o
meneer trok toen direct bij haar in :(

goed,.... was er inmiddels(lang leve internet :+ )achtergekomen wat het mailadres was van zijn scharrel,
waar ze woonde etc,..maar ook dat mevrouw nogal gevoelig was voor complimentjes van het mannelijke geslacht.
heb toen een berichtje op een website van haar achter gelaten,..maar me voorgedaan als man.
ze slikte mijn geslijm als zoete koek en kreeg direct een reactie terug.
heb toen een email-contact met haar opgebouwd,wat steeds een stapje verder ging met geslijm(en al die tijd dachtze dat ik een vent was :D :+ )
heb haar dus helemaal uit kunnen horen etc,... en heb me rotgelachen,..want eigenlijk zag ze mijn ex als avontuurtje en nu zat ze met hem opgescheept :+

heb haar zover gekregen dat ze MIJ uitnodigde voor een date,. ze ging nog net niet op haar knieen voor me.in dat msngesprekmaaktezijmijn ex ook compleet belachelijk(terwijl ondertussen hij mij steeds berichtjes stuurde met hoe geweldig zij wel niet was,.en hoeveel beter ze wel niet was dan mij)
maar goed,.. toen had ik genoeg leuke details,.,.heb toen alle berichten van haar,.gespreksgeschiedenis etc naar hem doorgestuurd.

ze hebben toen laaiende ruzie gehad(een vriend van me woont ernaast),waarna meneer zijn spullenmoest pakken en op straat kwam te staan :D

kreeg savonds een mailtje van hem,.dat ie me mistte,ik zijn grote liefde was,.blablabla,.. en heb die mail daarna weer doorgestuurd naar haar,..waarna ze weer knallende ruzie kregen :D :o ... hele dorp heeft mogen meegenieten en Ik??,..ik lag alleen maar in een deuk :+ :D

gemeen ben ik eigenlijk :o
en nee,.normaal ben ik niet zo :D

Geweldig, das pas girlpower :D

Vooral dat met die garnalen vond ik een goeie, wel zonde van die complete cocktail.

Ik ben nooit zover gegaan met een ex.

Ik heb ooit eens een vriendje gehad en die hield er ook nog andere meisjes op na kwam ik achter, ik hem opgebeld en we hebben flinke ruzie gehad.
In dat zelfde gesprek vroeg hij om zijn kettinkje dat ik van hem droeg met zijn naam.
De volgende dag ben ik op het schoolplein naar hem toe gegaan en gaf hem een kus waar zijn nieuwe wijfie al naast stond, zij helemaal over de zeik.
Hij vroeg me weer om het kettinkje waarna ik het van mijn nek trek (kapot dus) het aan zijn nieuwe vlam wil geven en net terug trek en het achter hun in de struiken gooi.
Wat hebben ze gezocht.
Ach ja dat was mijn wraakactie.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 07:52

mackkwek schreef:
whahaha en hoe reageerden zijn ouders? :D :+

Ik had al tijden geen contact met zijn ouders dus dat zal ik nooit weten :o

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 07:54

[quote="jesito

Geweldig, das pas girlpower :D

Vooral dat met die garnalen vond ik een goeie, wel zonde van die complete cocktail.

Ik ben nooit zover gegaan met een ex.

Ik heb ooit eens een vriendje gehad en die hield er ook nog andere meisjes op na kwam ik achter, ik hem opgebeld en we hebben flinke ruzie gehad.
In dat zelfde gesprek vroeg hij om zijn kettinkje dat ik van hem droeg met zijn naam.
De volgende dag ben ik op het schoolplein naar hem toe gegaan en gaf hem een kus waar zijn nieuwe wijfie al naast stond, zij helemaal over de zeik.
Hij vroeg me weer om het kettinkje waarna ik het van mijn nek trek (kapot dus) het aan zijn nieuwe vlam wil geven en net terug trek en het achter hun in de struiken gooi.
Wat hebben ze gezocht.
Ach ja dat was mijn wraakactie.[/quote]

hahaha hoewel ik pesoonlijk het kettinkje had gehouden,..was toch van jouw?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 07:56

Echt geweldig al die wraakacties :P :D En de reacties van de ouders, jammer dat je het niet weet, hadden me ook zeer leuk geleken :P :D

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 08:01

dat vind ik zo sneu he... jongens die als de relatie afloopt, weer alles terug willen hebben dat ze ooit cadeau gegeven hebben... beetje triest.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 08:04

Mijn vriend heeft eens bij een collega waarmee hij nog een appeltje te schillen had, haring in het filter van de airconditioning van zijn auto gedaan :D

Dat zal lekker geroken hebben :+