wie heeft er weleens een wraakactie tegen zn ex gedaan?en zo ja,.. wat deed je dan?
ikzelf heb in het verleden twee gemene acties gedaan
(ze waren wel briljant en werkten,.maar goed,.netjes was het niet)ex nummer 1,vond het leuk om van de ene op de andere dag de huissleutels te veranderen,mijn spullen buiten te zetten etc,.zonder van tevoren te zeggen dat ie de relatie zat was.
sta je raar te kijken als je thuis komt. wraak dus
oke,. had nog een paar spullen binnen staan en had afgesproken om dat op te halen als hij niet thuis was.
(hij zou dan de achterdeur loslaten)
ik ben toen naar de plaatselijke visboer gegaan en heb daar een berg garnalen gekocht.
heb die meegenomen en heb ze in de roedes van zijn gordijnen gestopt
(waren van die holle dingen)is natuurlijk flink gaan rotten na paar dagen en meneer wist maar niet waar het vandaan kwam
heb me rotgelachen,.want hij schijnt zelfs iemand ingeroepen te hebben om te kijken waar de geur vandan kwam. jammer dat ik zijn gezicht nooit heb gezien
oke,.dat was dus gemene actie nummer 1ex nummer 2 vond het leuk om stiekem buiten de deur te snoepen.
ben zo naief geweest dat ik nooit wat in de gaten heb gehad tot ik via internet erachter kwam dat meneer niet 1,..maar liefst 2 scharrels buiten de deur had!(scharrel 1 was inmiddels al opgehouden,maar scharrel twee bestond nog steeds) heb hem toen gelijk de deur gewezen,..maar goed,.. zat me zo dwars dat ik maar 1 ding dacht: wraak!!!
meneer trok toen direct bij haar in
goed,.... was er inmiddels(lang leve internet
)achtergekomen wat het mailadres was van zijn scharrel,waar ze woonde etc,..maar ook dat mevrouw nogal gevoelig was voor complimentjes van het mannelijke geslacht.
heb toen een berichtje op een website van haar achter gelaten,..maar me voorgedaan als man.
ze slikte mijn geslijm als zoete koek en kreeg direct een reactie terug.
heb toen een email-contact met haar opgebouwd,wat steeds een stapje verder ging met geslijm(en al die tijd dachtze dat ik een vent was
)heb haar dus helemaal uit kunnen horen etc,... en heb me rotgelachen,..want eigenlijk zag ze mijn ex als avontuurtje en nu zat ze met hem opgescheept
heb haar zover gekregen dat ze MIJ uitnodigde voor een date,. ze ging nog net niet op haar knieen voor me.in dat msngesprekmaaktezijmijn ex ook compleet belachelijk(terwijl ondertussen hij mij steeds berichtjes stuurde met hoe geweldig zij wel niet was,.en hoeveel beter ze wel niet was dan mij)
maar goed,.. toen had ik genoeg leuke details,.,.heb toen alle berichten van haar,.gespreksgeschiedenis etc naar hem doorgestuurd.
ze hebben toen laaiende ruzie gehad(een vriend van me woont ernaast),waarna meneer zijn spullenmoest pakken en op straat kwam te staan
kreeg savonds een mailtje van hem,.dat ie me mistte,ik zijn grote liefde was,.blablabla,.. en heb die mail daarna weer doorgestuurd naar haar,..waarna ze weer knallende ruzie kregen
... hele dorp heeft mogen meegenieten en Ik??,..ik lag alleen maar in een deuk
gemeen ben ik eigenlijk
en nee,.normaal ben ik niet zo

)

hij wil maar niet aan mij haha hoefde hem nooit meer te zien