n.a.v. Deze rotvakantie was ik behoorlijk brak afgelopen weekend.
Zou zoals afgesproken een dienst ruilen op zondag en i.p.v. vroeg een late draaien.
Althans, zo had ik het begrepen, uiteindelijk communicatiefout waarschijnlijk maar...
Ik belde dat ik onderweg was naar de dienst en 5 minuten later zou zijn.
Ik hoefde niet meer te komen; was verwacht in de ochtend. daarbij geloofden ze het verhaal hierboven niet terwijl ze niet eens hadden gecheckt of het waar was via internet of t.v...
Dan ben je dus hondsbrak, finacnieel lichter na zo'n vakantie maar je zet alles in werking om toch op tijd terug te komen etc.
En omdat je de afgelopen twee maanden (ik werk er sinds 1 december) twee keer ziek bent geweest, zal dit dan ook wel verzonnen zijn..
Dit is een team wat enorm van roddelen en stoken houdt. Heb mijn baas gebeld en uitgelegd wat mijn kant van het verhaal was, want vandaag heeft hij nl een teambuildingdag met hen.
Heb al aangegeven dat ik erg pissig ben, kan er nl niet goed tegen om voor leugenaar uitgemaakt te worden.
Ben benieuwd hoe dit afloopt; hij heeft me keihard nodig op de groep maar dit is niet de eerste actie.
Ben er helemaal klaar mee. Wie zijn nu de zwakbegaafden, zij of de bewoners?
Sorry hoor, moest dit ff kwijt. Probeer je alles in gang te zetten om maar op tijd terug te zijn, gebeurt dít! Alsof ik dit verzonnen heb!
Als jullie tips hebben, hoor ik het wel.
Mochten julie ooit zoiets hebben meegemaakt, please, deel het met me, want ik vind dit echt te bizar.
Thanks.
. Tja... en tips...... geen idee, zorgen dat je het goed houdt met je baas!? Echt geen idee, sterkte in ieder geval!

.