Ik moest het allemaal gewoon even kwijt
Tips zijn ook welkom!Nou heeft buurman (noem hem B) een vriendin (C). B en C zijn vrij veel bij elkaar. Ze slapen dan ook geregeld samen (bij haar of hier). Maar als ze hier is, kan ik mijn nachtrust wel vaarwel zeggen. Eerst samen wat geiten, wat klieren, beetje discussies voeren.. Als ze een vermoeden hebben dat ik slaap (ik kom slecht in slaap, ben dus altijd nog wakker), beginnen ze aan de pret in bed (of op de bank, zoals ik vannacht kon horen). C produceert steeds meer geluid, waarbij er zelfs teksten uitkomen die niet voor de jonge lezers onder ons bestemd zijn. En natuurlijk het bekende krakende geluid. Na een tijdje is het dan stil, maar dan gaan ze praten/discussieren. Niet zachtjes ofzo, nee iedereen kan het horen. Ik hoor elk woord hier (maar zijn muziek hoor ik nooit, dus ze praten wel erg hard). Vooral B heeft er een handje van hard te praten, ook als hij telefoneert. Maar bon.. Dat gepraat, gebonk en gekreun duurde tot ongeveer half 3. Toen heb ik maar de oorpluggen erbij gemaakt, om toch proberen te slapen.
Ik heb wel iets van: laat ze lekker plezier hebben. Zelf maak ik af en toe ook wel wat lawaai (qua muziek en meezingen), maar dat gaat zachter om 11 uur en om 12 uur (dat ik het net hoor als ik bij de pc zit). Ik ga dus nooit tot zo laat door met lawaai maken.
Maargoed, iemand een idee hoe ik het ze duidelijk kan maken dat ik er last van heb? Ze aanspreken durf ik niet, als ik op de muur moet bonken, moet ik het bed uit
Ik dacht zelf aan een briefje op zijn deur plakken, maar ik weet geen tekst
Iemand nog leuke ideeën?

Maar dan wel heel overdreven en heel hard zodat ze het zeker zullen horen!!!