Ik ben alleen en ook in een week krijg ik een heel pak beslag niet op tijd op. Ik zou van die shakers kunnen nemen, maar die mislukken bij mij altijd

Zou het mogelijk zijn om dat spul (in porties) in te vriezen? Zou ontzettend handig zijn!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Het beslag zou ik me ook niet aan wagen eigenlijk.
Naranga schreef:Wij bakken ze ook altijd zelf. Zo kan je de hoeveelheid kiezen, en het is idd nog eens lekkerder ook.Je kan toch ook gewoon 1 ei, beetje bloem, beetje melk nemen en 3 pannekoeken bakken?
waarom iedereen toch alleen pannekoeken kan bakken uit een pakje is mij echt een raadsel(ik vind ze vaak ook niet eens lekker)

Ik zal gewoon een half pak gaan gebruiken, dat lijkt me inderdaad dan handiger. Die shakers heb ik er nu een stuk of 8 van versleten, maar het is altijd een drama, wat ik ook probeer. Bij de Lidl kosten ze geen drol, maar als ik daarna alsnog naar de frietboer moet, wordt het alsnog een duur grapje
)
Naranga schreef:Je kan toch ook gewoon 1 ei, beetje bloem, beetje melk nemen en 3 pannekoeken bakken?
waarom iedereen toch alleen pannekoeken kan bakken uit een pakje is mij echt een raadsel(ik vind ze vaak ook niet eens lekker)