K ben opzoek naar een leuk idee om een muur af te bedekken..
Heb deze slaapkamer al v.a. m'n 3e.. nooit iets verbouwd (neutrale kleuren gebruikt etc.)
Alleen het enigste ding is dat m'n bed lager is gemaakt, ipv een hoogslaper heb ik nu dus een gewoon 'normaal' bed

Echter willen mijn ouders dit jaar met m'n zolderkamer bezig, en dat terwijl je dit jaar 18 wordt
haha,,Achja beter laat dan nooit hè?

Maar goed, k heb 1 muur in m'n huidige kamer waar dus op ge'tekend' is door mij en m'n broertje toen we nog klein waren
Heb het altijd afgedekt met posters, maar ben dat zo spuugzet.. Bovendien zijn het posters uit m'n pennytijd
Verschrikkelijk dus!! 
Ben het echt helemaal spuugzat,, en schaam me er ook rot voor als er iemand op m'n kamer komt enzo..
Wil dus iets leuks om die muur af te dekken, heb er nu ook een grote spiegel hangen die bedekt ook al een heel deel
Maar dacht zelf aan zo'n soort gordijn ervoor ofzo? Waar je evt. ter decoratie leuke dingetjes in kan hangen of juist niet
Zodat het "gekras" toch enigszins bedekt is, en ik die posters (eindelijk
) kan verwijderen, die zijn zelfs nog beter als dat gekras kan je je het voorstellen? 
Maar misschien hebben jullie meer ideeën? (verven is sowieso geen optie
) En het gaat echt om de hele muur 
Groetjes,,

Lekker vel kleurtje, en denk ik nog redelijk makkelijk vast te maken
En heb niet eens zoveel foto's etc. om hem helemaal te bedekken 

)
)..
,, kunnen we in de voorjaarsvakantie zo met haar kamer bezig! Zij heeft het nog erger,, zij heeft echt haar kinderkamer nog (echt dat behang en alles ))...