Ik heb een paar dagen terug Foundation gekocht. Ik heb het nu twee keer opgehad en toen ik het gister er afhaalde had ik allemaal pukkels op mijn wangen, te minste als het pukkels waren. Dus ik aan me moeder vragen of het mogelijk is dat ik er allergisch voor ben of dat ik een andere had moeten nemen. Ik heb een voor normale huid gekozen. Me buurvrouw was er ook en die zei dat het ook kon komen door de koude wind die we nu hebben, en omdat mijn huid nog aan foundation moet wennen en dat in combinatie met koude wind.
Toen gaf zei als tip, een dagcreme te gaan gebruiken. Ik weet niet meer welke reden ze gaf. Maar nou heb ik het op internet proberen op te zoeken. En schijnt foundation en dagcreme zelfde effect te hebben. Ik kon verder niks vinden over die tip die ik kreeg.
Weten julie waar het aan zou liggen? En of die dagcreme ook werkelijk zou helpen? Want ik wil niet dure dingentjes kopen als het toch niet helpt als je begrijpt wat ik bedoel

Ik weet neit of het hier goed staat,
Maar ik hoop dat iemand mij daar mee zou kunnen helpen?
groetjes,

Zou toch een andere proberen. Of minerale make up.
) gekregen door foundation. Maar gebruik nu mineraal (van everydayminerals.com), dat lijkt mij nog het beste