Ik heb een paardje gehaald voor in het bloemstuk en ben een bloemstuk gaan maken wat ik mooi vind.
Dit omdat ze een jonge meid was van mijn leeftijd..
Om 12.30 was ik helemaal klaar. Helaas deed de lintenprinter het niet maar er was geen tijd om naar te laten kijken dus ik hoop dat de mensen het goed vinden hoe ik het heb opgelost. Alle tekst en gedichten heb ik op een kaartje geschreven.
Na het voeden ( van mijn dochtertje) alles ingepakt en hup naar Harmelen.. Hoe dichter bij ik bij Harmelen kwam hoe zenuwachter ik eigenlijk werd.. Dit terwijl ik het toch wel gewent ben om rouwwerk weg te brengen..
Bij het huis aangekomen ben ik achterom gelopen omdat de voordeur niet bereikbaar was.. Voorzichtig aangeklopt. Er werd open gedaan door een mevrouw. Haar uitgelegd wie ik was. In de tussentijd ben ik het rouwstuk gaan pakken en kwam Adri de man van eva mijn tegemoet lopen. Op het moment dat ik wilde vertellen van wie het was sprongen de tranen bij me in de ogen en bij hem ook.. Ik verontschuldig mij omdat ik haar eigenlijk niet eens real life kon.
Hij vond het een mooi gebaar en een heel mooi bloemstuk..
Ik werd heel openlijk ontvangen.. Werd voor gesteld aan haar kleine wonder thijmen en heb eva ontmoet.. Ze lag er heel vredig en mooi bij.. Alleen veelste jong. Heb nog een tijdje met Adri staan praten. Had in de tussen tijd wel neva er bij gepakt hoor die heb ik niet in de auto laten liggen.. Adri heeft me de babykamer laten zien.. Ik herkende een hoop dingen die Eva had verteld in de topics.. Zoals de tas die ze had besteld in het rose... "en wat als het nou een jongetje is " werd er hier nog gereageerd..
Ook hebben we het over de gekte van bokt.nl gehad .. De gekke paarden meiden

Onder de weeen etc gewoon zitten bokken.. Zij heeft ook nog op de dag van de bevalling met zijn laptop in bed zitten bokken..
We hebben het over de berichten van eva gehad hier op bokt en over de rouwbetuigingen voor haar.. We nemen nog contact met elkaar op als hij er klaar voor is om alles te kunnen lezen ..Hoe iedereen met hun mee leeft..
Hij heeft neva ook nog even vast gehouden.. en we hebben nog even over de kleintjes gepraat.. Op het moment was hij erg sterk..
Ik ben niet lang gebleven ook al boden ze me nog wel wat te drinken aan..maar voor neva werd het ook anders te lang..
Toen ik mijn auto starte begon op de radio het nummer van marco borsato "dochters" kreeg toen helemaal kippenvel.. dat is het nummer van ons dochtertje zoals wij dat noemen.. heel apart..
naja genoeg gekletst..
de rouwkaart.. Ik heb alleen de namen en adres weggehaald..

Het rouwstuk.. meiden ik hoop dat jullie hem mooi vinden.. En modarators ik hoop dat jullie bij deze een uitzondering willen maken kwa aantal foto's

En om een idee te krijgen hoe groot het stuk was.. Mijn auto is ongeveer 2 meter breed
http://i41.tinypic.com/2vbol7d.jpg