Tranen in m'n ogen
Vooral als je het verhaal ervoor begrijpt! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vooral als je het verhaal ervoor begrijpt!
Wat een stem heeft die jongen zeg! Pie Jesu is een heel moeilijk stuk, en zeker voor een beginnend klassiek zanger! Sprakeloos...
casperrr schreef:Jeetje wat een stem heeft die zeg! Ik krijg het altijd een beetje benauwd bij dat soort 'verhalen'. Vind het dan zielig voor die kinderen/mensen omdat ze gepest zijn of whatever, en ben dan bang dat ze er écht niks van bakken, maar dit is echt geweldig
Innepin schreef:casperrr schreef:Jeetje wat een stem heeft die zeg! Ik krijg het altijd een beetje benauwd bij dat soort 'verhalen'. Vind het dan zielig voor die kinderen/mensen omdat ze gepest zijn of whatever, en ben dan bang dat ze er écht niks van bakken, maar dit is echt geweldig
Daar was ik in eerste instantie ook bang voor.
Ik vond het zo'n lieve jongen en het idee dat hij af zou gaan en dan weer naar die bully's terug zou moeten.........................

axeltje schreef:Tja, ik was geen zakdoekje nodig.. maar het is wel knap.
Sneu hoe onzeker zo'n jongetje opkomt. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met hem gaat, pesten ze hem nu nog meer of juist niet? Is hij nu wat zekerder van zichzelf?
Maar ik vond het stukje zang een beetje kort..
.... De pesters kunnen inderdaad alleen maar dromen dat ze ZO zouden kunnen zingen
.