Hebben jullie soms ook wel eens van die rare dromen, die je dan precies nog kan navertellen en dat je elk details nog weet?
Nu heb ik al twee dagen achter elkaar gedroomd dat iemand mij neer schoot en ik gewoon verder liep

De eerste droom:
Iedereen die ik kende werd neergeschoten
En daarna was ik nog "over" met een vriendin van mij.. En er werd op mijn borst geschoten en ik liep door en zei heel droog "Goh, ben toch wel blij dat ik m'n kogelvrijevest aan heb!".. Daarna heb ik met die vriendin heel hard gelachen en toen werd ik wakker.De tweede droom;
Ik was met mijn moeder en haar vriend op CenterParcs en mijn moeder en ik gingen iets kopen in een winkel en haar vriend bleef buiten staan.
Toen stonden we aan de kassa en hoorden we een schot.. Dus wij keken en toen was er dus iemand in de winkel aan het schieten..
Toen gingen mijn m oeder en ik op de grond zitten en rustig kijken
..Daarna werd ik in mijn been geschoten maar keek niet op of om.. En na een paar mensen neer geschoten te hebben ging degene die aan het schieten was vragen stellen.. Één van de vragenw as "wie is er getrouwd?" en "wie heeft er een hond?".. Nou toen sommige mensen zeiden dat ze dat waren en hadden zei tie dat ie dat heel leuk vond en liep vrolijk de deur uit..
Toen liepen mijn moeder en ik (zonder last te hebben van m'n been ) ook vrolijk verder..
Zo heb ik ook wel een keer gedroomd dat ik met mijn paard op een parkeerplaats tussen de auto's door ging dressuren.. En dat ik boos was op mijn broer omdat Mickey vervelend was.. En dat kwam omdat hij er op had gereden.. (Hij is nog NOOIT dichterbij gekomen dan 2 meter, als de staldeur dicht was, hij is dóódsbang voor paarden..)
Hebben jullie ook van die rare dromen?
En wat betekent het?

Groetjes Jasmijn!

heb em een dag niet meer mogen aaien haha..
..Vage dingen, vraag me idd vaak af wat het nou betekend..