Ik hoopte dat iemand mij hier kan helpen,
ik weet dat wit bij wit moet, en zwart bij zwart. Maar welke gekleurde kleren mogen dan bij elkaar? En bijvoorbeeld een wit met zwart bloesje, moet die bij de witte of zwarte was?
Volgens mij hebben we best een oude wasmachine, het is er niet zo een met een raampje, waar je de was zeg maar rondjes ziet draaien. Maar we hebben een soort ijzere trommel ofzo, waar je de kleren in moet doen. Ook zou ik niet weten op hoe warm hij moet, of wat je er in moet doen, en hoe werkt een wasdroger?
Ik zou het echt heel fijn vinden als iemand mij kan helpen, want ik zou niet weten wat ik nu moet doen! Alvast heel erg bedankt!

edit: ik heb een keer gestreken en dat was niet zo'n succes want toen had ik een bloesje met een afdruk van het strijkijzer er in! Pff, ik ben bang dat ik al mijn kleren ga verpesten!

Maar ik heb niet super veel was, 2 bloesjes, 3 broeken, een paar shirtjes en mijn werk kleding.. En dat zijn dan witte, zwarte en gekleurde kleren, kan je wel zo weinig tegelijk wassen? En een spijkerbroek moet neem ik aan gewoon bij de donkere was?
Daar staat wel in hoe heet een kledingstuk gewassen en gestreken mag worden.