Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flyfly schreef:Ik heb inderdaad mijn geboortedatum gegeven. 2 Keer zelfs. Alles moest 2 x worden gezegd, dwz , 2 x achter elkaar dezelfde vragen. Ze vroegen ook naar ons bankrekeningnummer maar dat heb ik niet gedaan. Ga dadelijk naar de Cogas en ga ze het verhaal voorleggen. Er is mij gezegd dat het pas ingaat als je ermee akkoord gaat. Dat doen we dus never nooit niet. Ik was er wel nieuwsgierig naar hoe hun een laagste prijs garantie kunnen geven en je energie kunnen leveren tegen inkoopsprijs. Dus ik was wel nieuwsgierig naar de informatie die ze sturen.
Die vrouw die ik aan de lijn had was wel een vreselijke kwebbelkont, ze ratelde maar door en je kon er haast niet tussenkomen. Ze was overigens ook geboren in Almelo vertelde ze, maar dat kan natuurlijk ook een smoes zijn om een beetje vertrouwd over te komen.
flyfly schreef:Ben net bij de Cogas geweest en het verhaal uitgelegd. Die vrouw zei dat ik een brief aangetekend moest versturen met daarin geschreven dat we niet akkoord gaan.
flyfly schreef:Als tenminste de info op tijd komt en er niet eerst een week overheen gaat. Ik neem toch aan de de tijd ingaat op het moment dat je de post krijgt.
Citaat:Ze stuurt ons nu een informatiepakket op en als we akkoord gaan hoeven we niks te doen en als we het niet willen dan moeten we binnen 9 dagen reageren en zeggen dat we het niet doen.
flyfly schreef:Ik heb inderdaad mijn geboortedatum gegeven. 2 Keer zelfs. Alles moest 2 x worden gezegd, dwz , 2 x achter elkaar dezelfde vragen. Ze vroegen ook naar ons bankrekeningnummer maar dat heb ik niet gedaan. Ga dadelijk naar de Cogas en ga ze het verhaal voorleggen. Er is mij gezegd dat het pas ingaat als je ermee akkoord gaat. Dat doen we dus never nooit niet. Ik was er wel nieuwsgierig naar hoe hun een laagste prijs garantie kunnen geven en je energie kunnen leveren tegen inkoopsprijs. Dus ik was wel nieuwsgierig naar de informatie die ze sturen.
Die vrouw die ik aan de lijn had was wel een vreselijke kwebbelkont, ze ratelde maar door en je kon er haast niet tussenkomen. Ze was overigens ook geboren in Almelo vertelde ze, maar dat kan natuurlijk ook een smoes zijn om een beetje vertrouwd over te komen.
IngridM schreef:flyfly schreef:Ben net bij de Cogas geweest en het verhaal uitgelegd. Die vrouw zei dat ik een brief aangetekend moest versturen met daarin geschreven dat we niet akkoord gaan.
nou dat is dan toch precies hoe ik zei.
je zit er nu aan vast en als je het niet wilt, dan moet je iets terugsturen. Kost je dus nog wel de kosten van aangetekend iets versturen.