de bus besturen
Nog meer mensen die dit echt heel erg merkwaaardig vinden Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nog meer mensen die dit echt heel erg merkwaaardig vinden 

vind het alleen merkwaardig
Dan vind ik een ipod nog wel meevallen
D_MR schreef:nou waarom een probleem?of aanmerkpunt??
me pa is buschauffeur..
Maar of hij (en iedereen)nou naar de takke herrie van een of ander stom kind in de bus met te harde muziek luistert(waar ik een hekel zelf aan heb) of lekker zelf zonder dat iemand het hoort een muziekje kan luistere?
is toch veel relaxter!
me pa is blij dat die dingen uit zijn gevonde!
vooral als ze in een lege bus zitten..
Dan is het ideaal als ze nog de hele dag moeten..
* en jij hebt toch zelf in de bus of waar dan ook ook je i-pod lkr aan?? toch? *
ushi schreef:Als ik op school zit of werk heb ik ook m'n ipod niet aan hoor. Een buschauffeur moet altijd aanspreekbaar/ alert zijn. Er valt nooit te controleren of een buschauffeur de muziek te hard aan heeft of niet. Harde muziek in het verkeerd levert gevaarlijke situaties op, zeker met zo'n grote (en geloof mij) harde bus!
Zijn het niet gewoon soort telefoon achtige dingetjes? Lijkt mij logischer? Een taxichauffeur luistert ook niet naar z'n Ipod.
Ipodsushi schreef:Als ik op school zit of werk heb ik ook m'n ipod niet aan hoor. Een buschauffeur moet altijd aanspreekbaar/ alert zijn. Er valt nooit te controleren of een buschauffeur de muziek te hard aan heeft of niet. Harde muziek in het verkeerd levert gevaarlijke situaties op, zeker met zo'n grote (en geloof mij) harde bus!
Zijn het niet gewoon soort telefoon achtige dingetjes? Lijkt mij logischer? Een taxichauffeur luistert ook niet naar z'n Ipod.
) verootjoo schreef:Ik heb ook wel eens buschauffeurs die zitten te bellen, of nog erger; te smsenDan vind ik een ipod nog wel meevallen
totomb schreef:@d_mr: jou vader is niet de enige buschauffeur.. hier gebeurt het regelmatig dat ze de dopjes in de oren hebben in een volle bus.. en als er dan iets gevraagd wordt die chauffeurs helemaal niks meekrijgen en je ze moet aantikken.. als ze hier dan van schrikken heb je een probleem