Ik heb altijd geroepen 'Ook al heb ik een rijbewijs, ik pak nog altijd de fiets, behalve als het echt slecht weer is'. Iedereen die een rijbewijs had, zei tegen mij 'Ja, dat roepen ze allemaal, maar als je eenmaal je rijbewijs heb pak je echt snel de auto'. En ik maar zeggen dat ik dat nooit zou doen, dat ik altijd zou blijven fietsen..
Maar nu heb ik bijna een jaartje mijn rijbewijs en een eigen auto en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nooit meer de fiets pak

Ja, kleine stukjes naar vriendinnen of supermarkt ofzo, maar echt waar je een aantal kilometers voor moet rijden stap ik al snel in m'n autootje.
En jullie? Laten jullie vaak de auto staan om maar eens op de fiets te stappen of springen jullie ook even snel in de auto?
) dan de fiets. Alleen als we uitgaan of ik naar een verjaardag van een vriendin ga ofzo is het de fiets, maar dan puur zodat ik kan drinken

. Heel bewust, omdat het goed is voor jezelf, portemonnee én het milieu.

Toen ik net mijn rijbewijs had fietste ik eigenlijk nog wel vrij veel. Nu ik mijn eigen auto heb ga ik vaker met de auto dan met de fiets. Ik houd nog stug vol dat als het zometeen weer mooi weer is ik vaker ga fietsen
aan mijn auto