....dat je zelf veel fotografeert, en graag vooral paardensituaties zo mooi mogelijk op de gevoelige plaat probeert vast te leggen....
...dan ook regelmatig veel andere ruiters fotografeert met mooie foto's...
...de juiste belichting, scherpstelling, juiste moment van beweging van het paard op de foto probeert te krijgen...
...en dat je dan zelf aan het rijden bent, en je zus liefbedoeld foto's van je probeert te maken, maar dat het er niet eens op LIJKT?

.
Om jullie een voorbeeld te geven, vandaag op het strand;

ik weet dat mijn hoofd misschien niet zo mooi is, maar om hem dan gelijk af te hakken?
en het lijkt ook net of onze Fries z'n laatste levensdagen wel heeft gehad, terwijl hij juist aan het uitstrekken was
.
En wat ik zelf maakte in dezelfde situatie, en hoopte ook een vergelijkende foto terug te krijgen:

En nou weet ik ook wel dat hij bij mij niet nageeflijk liep en dat dat ook al een ander plaatje geeft, maar het ging in dit geval even om de activiteit die onze Fries op het strand aan het showen was

Kennen jullie zo'n situatie?
Met alle liefde voor m'n lieve zus hoor, die toch weer de moeite neemt om het te proberen...
...maar af en toe vraag je je wel eens af;
HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR???
Komt jullie deze situatie ook bekend voor, of ben ik de enige die na een 'fotoshoot' vaak weer in een scheur kan liggen om de dingen die m'n zus af en toe voor elkaar heeft weten te krijgen?
Sommige dingen zijn ook gewoon echt knáp hoe je het voor elkaar krijgt;
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LROIRYE4.jpg
"Ja maar hij gaat ook zo snel..."

En hier kreeg ik bijna hoop...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-46TSRMZB.jpg
Je ziet in ieder geval als een van de weinige foto's dat hij een beetje aan het strekken was, maar wel fijn dat de horizon niet afleidt en dat de zee zo mooi scherpgesteld is

Nee hoor, ik vind m'n zus verschrikkelijk lief.
Maar in zulke gevallen, weet ik echt niet wat ik met d'r aanmoet

Meer mensen met zo'n ervaring?

ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de dader zich meldt...

Maar geef er weinig om. Voel me altijd maar trots dat ik het een stuk beter kan. Ik maak ook veel foto's van anderen, maar heb zelf weinig foto's van mij en mijn verzorgpony's enzo
En t begint zijn vruchten af te werpen..
Daarna probeer ik het in photoshop wat bij te werken en klaar. Ik laat ze er altijd zoveel mogelijk maken, dan zit er vast wel iets tussen.