Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
e het zelfde hoe lang heb je dan al wat met jou vriend ?roks schreef:ook anderhalf jaar .
wij zijn te snel en te veel samen gaan doen
hij slaapt elkedag bij me hij heefd thuis probleemen van daar
en is veel bij ons en ik ben verhuist 2 jaar geleden en heb hem leren kenen dus heb ook nog niet veel vrienden en vriedinen .

roks schreef:ook anderhalf jaar .
wij zijn te snel en te veel samen gaan doen
hij slaapt elkedag bij me hij heefd thuis probleemen van daar
en is veel bij ons en ik ben verhuist 2 jaar geleden en heb hem leren kenen dus heb ook nog niet veel vrienden en vriedinen .
Letterlijk uit een van zijn brieven: 'Ik dacht: ik ga wel ff bij de Flora werken, maar dat was niet zo leuk, dus daarom wil ik nu graag hier werken'
).
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik hem elke dag nog gigantisch mis, maar ach, soms moet je kiezen met je verstand, niet met je hart, hoe erg dat ook tegen je principes ingaat..
AnoukB schreef:Ja dat heb ik nou ook. Ben nu anderhalf jaar met hem samen.
En tis echt een hele goeie jongen, maar hij is heel anders dan mij. Hij is eigenlijk een beetje te saai voor mij.
Ik verzin smoesjes dat ik savonds niet kan omdat ik tot laat na de paarden moet enzo zodat ik eindelijk eens iets leuks met vriendinnen kan gaan doen.
Normaal ben ik zo helemaal niet, maar de laatste tijd heb ik echt behoefte aan aandacht, en omdat ik dat van hem neit meer krijg (we zijn nogal in een sleur beland) gai k dat bij andere jongens zoeken.
Hoelang ben jij met je vriend samen?

roks schreef:en dan zegt ie dat hij wil veranderen maar hij is zo
roks schreef:ik heb het uitgemaakt het is beter denk ik.
ik voelme echt stinkmodder .
maar denk dat het beter is hoop ik.
net als zijn spullen ik een tas gedaan vet zit janken
ba voel me echt poedersuiker