Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nickyu schreef:nou .. gezien mijn ervaringen in de laatste 2 weken niet
nu verzenden we zelf alleen rembours via tnt
maar andere sturen ons soms wel per tnt
1 pakket retour verzender met missend artikel !
2 pakketten al 1,5 week onderweg
1 pakket kwijt
1 pakket zwaar beschadigd aangekomen
1 pakket na 4 dagen maar heel en compleet..
het schijnt dus wel mogelijk te zijn dat het (redelijk ) goed gaat
anneliesdj schreef:Tnt is ook gewoon verzekerd hoor dus als hun een pakket kwijtraken of beschadigen krijg je gewoon vergoed.
Ik heb zelf nooit vervelende ervaringen, spul is er altijd binnen 2 dagen.
Overigens liggen dat soort dingen ook vaak aan de klant; vertraging = foutief adres, missend artikel = slecht ingepakt, beschadigd artikel = slecht/fout ingepakt en ga maar door.
Als je alles goed doet, dus juist adres en degelijke verpakking, dan duurt het hooguit 2 dagen.
eevita schreef:ik zou ook eens kijken op http://www.dhlforyou.nl
AmmieJ_ schreef:Ik vind het vréselijk irritant dat de TNt bij ons altijd zo vroeg gesloten is, en op zaterdag maar tot 12 uur. Meestal zit er ook zo''n stom chagarijnig mevrouwtje achter.
Dus, omdat de verzendkosten zijn verhoogd, ga ik vandaag voor het eerst verzenden met DHL!
manzano schreef:Helaas klopt dat laatste niet altijd Annelies (spreekt uit ervaring).
Maar goed, dit topic was niet echt bedoeld als discussie-topic over TNT, daar lopen andere topics over.
anneliesdj schreef:manzano schreef:Helaas klopt dat laatste niet altijd Annelies (spreekt uit ervaring).
Maar goed, dit topic was niet echt bedoeld als discussie-topic over TNT, daar lopen andere topics over.
Ik spreek ook uit ervaring, heb er gewerkt dus weet precies hoe het eraan toe gaat. Valt genoeg over te zeggen maar over de onbenulligheid waarmee sommige mensen hun pakketje inpakken net zo goed.