Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Wel super netjes van jullie in de winkel! Mowoah schreef:@Kehdra; Ja had al wel mijn pincode ingetoetst, maar nog niet op OK ofzo gedrukt..
@Quellian; Het is een leuke winkel, maar weet niet hoe ik moet reageren wanneer ze mij erop wijzen. De mevrouw was al de hele tijd hectisch bezig, volgens mij was het een hele chaos in haar hoofd. Ze was 3 klanten tegelijkertijd aan het helpen namelijk...
@Smokey17; Op de bon staat verder niks van mij, alleen nummer van degene die mij geholpen heeft en het tijdstip, verder niks.
@LimaMambo; Dat is nog vervelender!
@K_im; Ik had het zelf ook nog aangeboden om overnieuw te beginnen, daar werd overheen gepraat, vond het toch een rare kwestie.Wel super netjes van jullie in de winkel!
. Caira schreef:Wij hebben het toevallig een aantal weken terug op mijn werk gehad. Pin haperde serveerster had het niet door en dus 130 euro niet afgerekend, ze is er ziek van. Het is heel veel geld voor een parttime serveerster. Je bent er zelf verantwoordelijk voor dus zult het ook uit eigen zak moeten betalen.
Denk je eens in dat het jou overkomt? Hoe zou jij je voelen als je opeens 130 minder loon ontvangt terwijl je kosten doorlopen? 130 minder om je stalling, huishouden en onkosten te betalen.
Ik vind het zo makkelijk gezegd: stop maar in je eigen zak dat geld. Maar dat geld is bedoeld voor die winkel. Je WEET dat er iets fout is gegaan, hebben we tegenwoordig dan helemaal geen rechtvaardigheids gevoel meer? Zijn we tegenwoordig dan zo laks dat we andermans fouten zo afstraffen.
Caira schreef:Moet de zaak dan opdraaien voor de fouten van het personeel? Ik heb tot nu toe alleen maar bij bedrijven gewerkt waar je zelf verantwoordelijk was voor je kas of portomonnee.