Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
.
zou jij waarschijnlijk toch ook doen bij je vriend? En heel bokt zou roepen dat je je niet door je vriend zou moeten laten bepalen met wie je om gaat 

Daar hebben we ook beide onze grens in aangegeven. Wil een van ons wat meer dan redelijk is ten op zichte van de ander, dan is de vraag waarom
Iris82 schreef:kan me goed voorstellen dat je dit niet leuk vind. Vind het ook wel onfatsoenlijk en disrespectvol van haar ten op zichte van jou om er zo mee te koop te lopen. En aan hem te lopen plukken waar jij bij bent.Gevoelig punt.
Op mijn vriends werk was er een meisje dat verliefd op hem was. Ik ben 26, hij 24 en het bewuste meisje 16. Ze kwam er nogal openlijk voor uit en schreef m briefjes, zat de hele tijd aan m te plukken, ook als ik erbij was. Dat vond ik echt niet leuk, maar ja, wat moest ik doen? Hij zei zelf dat ie haar echt niet interessant vind, maar hij voelde zich wel gevleid door die aandacht.
Toen werd ik wel een beetje groen van jaloersheid.
Iris82 schreef:Gevoelig punt.
Op mijn vriends werk was er een meisje dat verliefd op hem was. Ik ben 26, hij 24 en het bewuste meisje 16. Ze kwam er nogal openlijk voor uit en schreef m briefjes, zat de hele tijd aan m te plukken, ook als ik erbij was. Dat vond ik echt niet leuk, maar ja, wat moest ik doen? Hij zei zelf dat ie haar echt niet interessant vind, maar hij voelde zich wel gevleid door die aandacht.
kensha schreef:Ik laat haar erg vrij gaan. Maar als ik maar een haartje merkt ze met iemand anders al flirt en evt veder wilt dan is het bij mij direct over.
Ik ben eenmaal geen zacht eitje als bij de meeste mannen.
_Micha_ schreef:kensha schreef:Ik laat haar erg vrij gaan. Maar als ik maar een haartje merkt ze met iemand anders al flirt en evt veder wilt dan is het bij mij direct over.
Ik ben eenmaal geen zacht eitje als bij de meeste mannen.
Dan ben ik blij dat ik geen relatie heb met jou, een man moet mij echt niet gaan verbieden om met iemand te flirten.
Zo ben ik gewoon, ben erg spontaan en vind dat flirten bij een leuk gesprek kan horen.
(flauw ik weet het)