10 dagen na valentijn hebben mijn vriend en ik een jaar..
Desalniettemin gaan we wel uit eten aangezien we elkaar op valentijnsdag ontmoet hebben (en jawel binnen 10 dagen kregen we wat )
Anoniem
Geplaatst: 19-01-09 16:55
Ik ga hem afwachten en als hij niks doet ga ik lekker tegen hem schelden enzo en krijgt hij wel een gedichtje die ik zelf gemaakt heb denk ik ''omdat ik het niet vergeten ben'' en als hij wel wat doet krijgt hij ook een gedichtje en verder wacht ik wel af
bleeeeh valentijn weer.. denk dat ik mijn vriend ook gewoon niet zie dat weekend (t is dit jaar op een zaterdag toch?). hij komt geloof ik de 14e terug van wintersport..en ik moet t hele weekend werken. Denk dat we maar gewoon samen lekker gaan uit eten ergens door de weeks.. niet zozeer vanwege valentijn maar omdat het gewoon gezellig is. als hij tenminste tijd heeft..
wij zijn ook alweer bijna 1.5 jaar samen, ga er denk niet echt moeite voor doen. weekend weg gaat toch niet lukken.. een hele dag ergens naar toe wordt al lastig vrees ik.
@shanna: klinkt als een fijne relatie ? of was je reactie als grapje bedoeld?
_Micha_
Geplaatst: 19-01-09 16:57
Wij gaan uiteten, Oh nee dat is niet voor valentijn dat is omdat mijn moeder jarig is
Dit jaar doe ik niks (denk ik) Vorig jaar een heel lief iets aan vriendlief gegeven en die vroeg zich letterlijk af of ik iets goed had te maken, hij wist niet eens dat het valentijndag was Het hoeft van hem trouwens ook absoluut niet.
Seleentj
Geplaatst: 19-01-09 18:08
Mijn vriendje is in Preston Palaca, op dat moment zonder mij...erg gezellig!