21 jaar en geen behoefte aan uitgaan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Taat88

21 jaar en geen behoefte aan uitgaan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 19:59

Hallo,

ik ben 21 jaar en heb geen zin om uit te gaan..

ik vind:
-zonde van me geld
-zonde van me zondag (brak)
-zonde van me avond

ik heb vaak als ik ergens ben dat ik zo iets heb van Wat doe ik hier..??!!

en als iemand vraag ga je mee vanavond stappe daar en daar.. dan zeg ik eerst jah en dan later begin ik te twijfelen en krijg ik het helemaal spaans benouwd dat ik weg Moet vanavond,...

hebben jullie dit ook wel is..??

Gr tatjana

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:00

sam_amore schreef:
Hallo,

ik vind:
-zonde van me geld
-zonde van me avond

en als iemand vraag ga je mee vanavond stappe daar en daar.. dan zeg ik eerst jah en dan later begin ik te twijfelen en krijg ik het helemaal spaans benouwd dat ik weg Moet vanavond,...

Gr tatjana

ow meid zo vaak.... :o hier ook 1 22 jaar en niet echt een uitgaans mens...vind t echt zonde van me centen en idd t brak zijn op een zondag vreselijk

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:01

Ja hoor dit heb ik ook wel eens, heel vaak zeg maar (bijna altijd :o )
Ben veel liever thuis of naar de bios.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:02

ik heb dat soms wel eens, ben ook 21 maar vanaf mijn 12de ging ik al echt overal heen en heb nu zo'n beetje wel alles gezien en gedaan en ben nu daarom ook veel huiselijker geworden. maar soms heb ik zo'n zin om te gaan stappen zoals vanavond maar mijn hond is best ziek en ik blijf liever bij hem

TopLadyI

Nooit geen last van. :')

Maar denk dat het per persoon verschilt, dat blijkt wel weer!

DebGizmo

Nou je bent niet de enige!

Toen ik 17 was had ik er al een hekel aan!
Toendertijd werd ik gek van de rookwalm, zonde geld (ookal dronk ik niet), moe de volgende dag, in het donker naar huis en nog wel veel meer.

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:03

ik ben 19 en heb hier ook altijd last van gehad.

Tja, tis gewoon me hobby niet, geef me geld liever uit aan andere dingen, en mijn tijd ook

EngeltjeS

Re: 21 jaar en geen behoefte aan uitgaan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:04

Mag ik me ook melden?
Ik ben 19 jaar, bijna 20 ;)

maar ook ik vind het zonde van geld en tijd.

ga idd ook liever naar de bios ofzo ;) sommige mensen in mijn omgeving kijken me altijd zo raar aan als ik het zeg...

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:05

Ik ben 22 en mij zul je ook niet gauw in een disco zien.
Ik ga liever uit eten of naar de bioscoop. Als ik al op stap ga dan liever naar een kroeg waar je elkaar nog een beetje kunt verstaan. Saai he? :Y)
Soms hoor ik wel eens van die wilde verhalen van vriendinnen, dan denk ik, dat kan alleen maar gebeuren als je op stap bent. :+
Als je het niet leuk vind moet je je niet verplichten om te gaan hoor! Niet iedereen is hetzelfde.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:06

hier nog 1. behalve met carnaval dan ga ik hier het dorp in maar anders ga ik amer uit. idd zonde van mn geld. al da geruzie en gestook in de cafe's die drukte zit net zo lief lekker thuis op de bank met filmpje ben dus 22. heb nooit behoefte gehad aan het stapgebeuren

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:07

Nou meid je bent zeker niet de enige hoor. Al vind ik het wel leuk om zo af en toe te gaan, ongeveer 2 3 keer in het jaar ofzo.

Een aantal jaren geleden ging ik nog weleens met een groepje meiden stappen, of nou ja dat was altijd het plan, maar ik was altijd degene die afhaakte. Ik woon samen en zit veel liever gezellig met mn mannetje op de bank.

Als ik uitga dan heb ik daar vaak de rest van de week ook nog last van. Ik heb niet genoeg aan de zondag om van mn brakheid af te komen.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:07

Ik vind de bios meer zonde van mijn geld dan uitgaan, film kijken kun je thuis ook wel. Met uitgaan zie je allemaal bekenden die je normaal niet zo vaak ziet, en ik vind het altijd wel erg gezellig! Kan me daarom ook erg moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die het niet leuk vinden. :P

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:08

Ik ben ook al zo'n lekkere huismus :D
Ga al jaren niet meer op stap, ben nu 25 en eigenlijk op stap geweest van mijn 18e tot 21e ongeveer en dan zeker niet vaak.
Moest toch altijd op zondag weer om 8uur op om te voeren dus zo lekker is dat niet ;)

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:08

sam_amore schreef:
Hallo,

ik vind:
-zonde van me geld
-zonde van me avond

Gr tatjana

haha zo gaat het bij mij ook altijd! herken het helemaal! ik ben 20 maar al op mijn 15 begonnen met stappen en nu vind ik er geen hol meer aan als moet ik zeggen als ik er 1 maal ben vind ik het wel leuk maar dan maar voor 2 uurtjes fzo

Mylady_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:09

Hey,

ik heb daar geen last van aangezien ik wel graag uitga.

Maar ik vraag mij soms af wat mensen dan allemaal doen dat ze het zo duur vinden. Hier bij ons (Leuven, midden België) betaal je bij een studentenfuif €2/3 inkom, ga je naar een danscafé kost het je niets. De drankjes zijn dan €1/2 euro. Omdat ik ongeveer 2 drankjes neem op een ganse nacht (de traktaties weggelaten ;-) ), kan je wel uitrekenen dat ik niet zoveel kwijt ben na een nachtje stappen :-D

En in verband met 'zonde van men zondag'. Ik ga op donderdag uit :-P (dan zijn er de meeste studentenfeestjes). Dat betekent wel op vrijdag er vroeg uit om op school te zijn, maar gewoon effe doorbijten en dan lukt mij dat wel.

Nu, wees gerust ... ik ken er ook velen die er zoals jullie niets aan vinden hoor. Jullie zijn geen uitzonderingen ;-)

Groetjes

Oh ja, ik ben trouwens 20 jaar, moest iemand zich dat afvragen.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:09

Ik ben 19.. vind het ook zonde van m'n tijd en geld.. en die zondag morgen :/ vind het wel leuk.. maar niet ieder weekend.
Komt ook nog eens bij, dat ik niet écht een vriendinnengroep ofzo heb waarmee ik uit ga..
Ik ga met de hersenloze vrienden van me vriend, die je van je af moet sláán als ze dronken zijn.

Nee.. laml*llen zijn het..
Die halen voor mij de lol van het uitgaan er wel af..

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:10

Ik ben 20 en ik ga ook bijna nooit echt uit. Ten minste, niet in het weekend, want in Zeeland is er niets wat ik leuk vind. Ik vind de zaterdagavond overrated en kijk het liefst lekker voetbal en filmpjes. Afspreken met vrienden is ook prima, maar niet in de stad, want daar heb ik niets mee. Mij zul je niet in de discotheek tegenkomen. Doordeweeks vind ik het wel leuk om eens de deur uit te gaan. De studentenverenigingen organiseren hier veel leuke dingen, van filmavonden tot lezingen. Ook niet heel heftig uitgaan, maar wel altijd leuk. Op z'n tijd vind ik een feestje best leuk, maar de feestjes waar ik naar toe wil, zijn maar een paar keer per jaar, tenzij je naar de andere kant van Nederland reist. En daar heb ik ook weer niet zo'n zin in. Maar echt ermee zitten kan ik niet hoor, mijn avond is zo om :+ Mijn moeder vind dat vreemd, dat ik op zaterdag niet persé in de stad hoef te zijn, ze doet af en toe net alsof ik een alien ben >;)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:10

Suziej schreef:
Ik vind de bios meer zonde van mijn geld dan uitgaan, film kijken kun je thuis ook wel. Met uitgaan zie je allemaal bekenden die je normaal niet zo vaak ziet, en ik vind het altijd wel erg gezellig! Kan me daarom ook erg moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die het niet leuk vinden. :P

ja maja zo zijn er ook mensen die ziets hebben van uitgaan hoeft niet want van t geld wat je opzuipt kan je b.v ook leuke spullen voor jezelf of voor een huisie of auto of paardje kopen..
:o vind t altijd zo snel weg gegooit geld want volgende dag voel ik me beroert en kom je amper de deur uit

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:12

Hier the same, ik ben nu 24 en woon nu een jaar samen en dan gaat dat stappen eraf, we hebben al vaak genoeg verjaardagen en ik vind het heerlijk om lekker thuis te zijn, filmpje op de bank hmm.
Op ze'n tijd is stappen leuk en heb ik er ook best wel eens zin aan. Maar niet elke maand ofzo. ;)

Zamora

Ik wordt dit jaar 21 en heb al hele tijd zo dat ik 9 van 10 keer geen zin heb om uit te gaan(geen energie). Heel afentoe wil ik er wel ff tussenuit maar meestal zit ik veel liever met mn vriend lekker op de bank haha en dan heb je tenminste nog wat aan de zondag inderdaad! :D
Laatst bijgewerkt door Zamora op 17-01-09 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Jackyy

evih schreef:
Hey,

ik heb daar geen last van aangezien ik wel graag uitga.

Maar ik vraag mij soms af wat mensen dan allemaal doen dat ze het zo duur vinden. Hier bij ons (Leuven, midden België) betaal je bij een studentenfuif €2/3 inkom, ga je naar een danscafé kost het je niets. De drankjes zijn dan €1/2 euro. Omdat ik ongeveer 2 drankjes neem op een ganse nacht (de traktaties weggelaten ;-) ), kan je wel uitrekenen dat ik niet zoveel kwijt ben na een nachtje stappen :-D

En in verband met 'zonde van men zondag'. Ik ga op donderdag uit :-P (dan zijn er de meeste studentenfeestjes). Dat betekent wel op vrijdag er vroeg uit om op school te zijn, maar gewoon effe doorbijten en dan lukt mij dat wel.

Nu, wees gerust ... ik ken er ook velen die er zoals jullie niets aan vinden hoor. Jullie zijn geen uitzonderingen ;-)

Groetjes

Oh ja, ik ben trouwens 20 jaar, moest iemand zich dat afvragen.

Ik ga wel graag uit en ben 18jaar.
Hier is 6€ entree normaal. En betaal je voor een fanta €2,40 maar bijv Bacardi Razz met Fanta is het €6.10. Dus hier tikt het behoorlijk aan als je 1 avondje gaat stappen.

_lautje_

Ik ben 22 en vindt uitgaan af en toe leuk. Maar over het algemeen vind ik het jammer van mn geld en heb ik eigenlijk altijd concours in het weekend.
het is niet dat ik er een hekel aan heb, maar als k een paar keer weer ben geweest hb ik het wel gezien. nou scheelt het wel als ik samen met mn vriend of met vriendinnen ga naar een plak waar ik veel mensen ken. Dan vind ik het altijd wel erg leuk.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:13

hahah nou ik geef je gelijk hoor :j

Toogfilosoof

Suziej schreef:

Idd, mee eens! Ik vind het ook heerlijk om lekker los te gaan op muziek en als de hele hups meedoet. :P
Dan is er echt een geweldige sfeer.

TopLadyI

buster4ever schreef:
Suziej schreef:

ja maja zo zijn er ook mensen die ziets hebben van uitgaan hoeft niet want van t geld wat je opzuipt kan je b.v ook leuke spullen voor jezelf of voor een huisie of auto of paardje kopen..
:o vind t altijd zo snel weg gegooit geld want volgende dag voel ik me beroert en kom je amper de deur uit

Dat kan je ook van het geld waarvan je naar de bios gaat, je wacht een paar maanden en de film komt vast wel een keer op tv. Zo zou je nooit wat kunnen doen. :P
Maarja, nou scheelt het ook dat ik bijna nooit last heb van beroerdheid! Kan me wel voorstellen dat mensen niet uitgaan omdat ze niet brak willen zijn, maarja dan moet je maar niet drinken. :P