Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
sam_amore schreef:Hallo,
ik ben 21 jaar en heb geen zin om uit te gaan..
ik vind:
-zonde van me geld
-zonde van me zondag (brak)
-zonde van me avond
ik heb vaak als ik ergens ben dat ik zo iets heb van Wat doe ik hier..??!!
en als iemand vraag ga je mee vanavond stappe daar en daar.. dan zeg ik eerst jah en dan later begin ik te twijfelen en krijg ik het helemaal spaans benouwd dat ik weg Moet vanavond,...
hebben jullie dit ook wel is..??
Gr tatjana
hier ook 1 22 jaar en niet echt een uitgaans mens...vind t echt zonde van me centen en idd t brak zijn op een zondag vreselijk
sommige mensen in mijn omgeving kijken me altijd zo raar aan als ik het zeg... 

sam_amore schreef:Hallo,
ik ben 21 jaar en heb geen zin om uit te gaan..
ik vind:
-zonde van me geld
-zonde van me zondag (brak)
-zonde van me avond
ik heb vaak als ik ergens ben dat ik zo iets heb van Wat doe ik hier..??!!
en als iemand vraag ga je mee vanavond stappe daar en daar.. dan zeg ik eerst jah en dan later begin ik te twijfelen en krijg ik het helemaal spaans benouwd dat ik weg Moet vanavond,...
hebben jullie dit ook wel is..??
Gr tatjana
), kan je wel uitrekenen dat ik niet zoveel kwijt ben na een nachtje stappen :-D

Mijn moeder vind dat vreemd, dat ik op zaterdag niet persé in de stad hoef te zijn, ze doet af en toe net alsof ik een alien ben
Suziej schreef:Ik vind de bios meer zonde van mijn geld dan uitgaan, film kijken kun je thuis ook wel. Met uitgaan zie je allemaal bekenden die je normaal niet zo vaak ziet, en ik vind het altijd wel erg gezellig! Kan me daarom ook erg moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die het niet leuk vinden.
vind t altijd zo snel weg gegooit geld want volgende dag voel ik me beroert en kom je amper de deur uit
evih schreef:Hey,
ik heb daar geen last van aangezien ik wel graag uitga.
Maar ik vraag mij soms af wat mensen dan allemaal doen dat ze het zo duur vinden. Hier bij ons (Leuven, midden België) betaal je bij een studentenfuif €2/3 inkom, ga je naar een danscafé kost het je niets. De drankjes zijn dan €1/2 euro. Omdat ik ongeveer 2 drankjes neem op een ganse nacht (de traktaties weggelaten), kan je wel uitrekenen dat ik niet zoveel kwijt ben na een nachtje stappen :-D
En in verband met 'zonde van men zondag'. Ik ga op donderdag uit :-P (dan zijn er de meeste studentenfeestjes). Dat betekent wel op vrijdag er vroeg uit om op school te zijn, maar gewoon effe doorbijten en dan lukt mij dat wel.
Nu, wees gerust ... ik ken er ook velen die er zoals jullie niets aan vinden hoor. Jullie zijn geen uitzonderingen
Groetjes
Oh ja, ik ben trouwens 20 jaar, moest iemand zich dat afvragen.
Suziej schreef:Ik vind de bios meer zonde van mijn geld dan uitgaan, film kijken kun je thuis ook wel. Met uitgaan zie je allemaal bekenden die je normaal niet zo vaak ziet, en ik vind het altijd wel erg gezellig! Kan me daarom ook erg moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die het niet leuk vinden.

buster4ever schreef:Suziej schreef:Ik vind de bios meer zonde van mijn geld dan uitgaan, film kijken kun je thuis ook wel. Met uitgaan zie je allemaal bekenden die je normaal niet zo vaak ziet, en ik vind het altijd wel erg gezellig! Kan me daarom ook erg moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die het niet leuk vinden.
ja maja zo zijn er ook mensen die ziets hebben van uitgaan hoeft niet want van t geld wat je opzuipt kan je b.v ook leuke spullen voor jezelf of voor een huisie of auto of paardje kopen..
vind t altijd zo snel weg gegooit geld want volgende dag voel ik me beroert en kom je amper de deur uit