heb hier wel een uur voor moeten praten om het uit hem te krijgen.
ik mis hem vreselijk en zou het liefste nu nog terug gaan.
ik heb al mijn spullen al mee.
Maandag zouden we een jaar samen zijn.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Princesje schreef:Jeetje balen meid!En er is echt geen mogelijkheid om weer samen verder te gaan?

LimaMambo schreef:Ariebombarie schreef:ehmmm hoe kan ik helpen......kan wel beginnen te vertellen over de voordelen van een vibrator?
lol.. vertel
luna1 schreef:Je komt er wel als je maar zeker bent van je zaak.
Ik heb het 4 weken terug uitgemaakt met mn nu dus ex had een relatie van 6 jaar.
Woonde al een aantal jaar samen enzovoorts.
Ik heb alles incl. mn dieren achtergelaten.
Heb na 3 weken 1 van mn 2 paarden opgehaald en thats it.
Wel moet ik zeggen dat dit geheel van mijn kant komt ik wil niet zo meer verder met hem en veranderen sja we hebben het al zo vaak geprobeert het houd ook eens op.
Blijf bezig zoveel mogelijk dingen doen en vriendinnen meid er zijn miljoenen menzen op de aardbol en er vast ook genoge die jou vriendin willen zijn.
Ik ben er op deze manier heel hard achter gekomen wie mn vrienden zijn en wie niet ik heb een handvol overgehouden van een hele grote groep en weet je wat ik ben er meer als tevreden mee deze mensen steunen mij meer dan menig ander mens soms alleen al door te luisteren.
Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier op zijn eigen tempo maar je moet niet bij de pakken neer gaan zitten.
Ondanks datik het zelf heb uitgemaakt betekent niet datik niet meer voor mn ex voelde/voel het doet nog steeds zeer als ik me bedenk wat ik had en nu niet meer.
En toch weet ik dat het voor ons beide uiteindelijk het beste is.
Wat jij nu moet doen is er vor zorgen dat jeje leven weer op de rit krijgt ik weet niet hoe oud je bent?maar je hebt nog een heel leven voor je en er is geen handvol maar een landvol mannen.....
KOM OP MEID!!!!!!
Groetjes Gemma
Ariebombarie schreef:een vibrator
heeft altijd zin
zeurt niet over het eten
stinkt niet naar bier
bedient je op je wenken
bezorgt je geen gebroken hart
zegt niet tegen je dat je dik(ker) wordt
and last but not least: neemt je zoals je bent

LimaMambo schreef:Ariebombarie schreef:een vibrator
heeft altijd zin
zeurt niet over het eten
stinkt niet naar bier
bedient je op je wenken
bezorgt je geen gebroken hart
zegt niet tegen je dat je dik(ker) wordt
and last but not least: neemt je zoals je bent
hahaha OMG
nou die van mij vraagt wel eens om nieuwe batterijen hoor..
Ariebombarie schreef:schatje, je moet zorg dragen voor je eigen geluk....
of het nou met een vent is of met een vibo
en verder is een relatie die op de klippen loopt altijd erg pijnlijk.. en hoe cliche ook, je gaat er overheen komen en je zal er sterker uit komen...
(tip: http://www.goedkopekutspullen.nl)

LimaMambo schreef:lindake schreef:Leuk onderwerp... Maar dit topic gaat volgens mij niet over vibo's maar over het gebroken hart van de TS.
er werd om hulp geroepen en wij proberen der te helpen door in te laten zien dat het niet het einde van je leven is..