Nouja ik net pas van z'n ex dat zij op 31 december met hem naar bed is geweest. Nou dat is echt niet leuk. Ik ben die dag erna weer bij hem geweest en merkte er niks van, hij heeft er niets over gezegt. Vorige week heb ik seks met hem gehad. Vanaf toen heb ik helemaal niets van m gehoord. Nou dat vond ik wel vreemd dus ben zondag naar m toe geweest. En toen vertelde hij me dat ie me echt leuk vond dit dat. ( mijn telefoon was dan wel gestolen dus hij kon me niet smssen maargoed dan had ie me kunnen krabbelen ofzo) stuurde ik hem gister nog een smsje van: Is dit je nummer? omdat ik leentelefoon heb. Toen kreeg ik wel antwoord: ja dit is me nummer chick. kus. toen stuurde ik, zalk langskomen? kreeg ik terug: sorrie schat ben niet thuis. kus. toen stuurde ik wanneer zie ik je weer dan? kreeg ik niets terug. en tot vandaag antwoord hij niet meer. en nu hoor ik net dit over zn ex.
Hoe K*T voel je je dan.
Ik weet wel dat hij me dan niet waard is maar ik voel me zo rot. Ik ben echt gek op hem.
Ik heb dit altijd
Maar zeg het hem wel he, wat z'n ex je heeft verteld. Anders blijf je ermee zitten!!