Jongens, nu voel me weer eens K*T

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elamor

Jongens, nu voel me weer eens K*T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 15:33

Jaa ik liep dus met een jongen. Ik was/ben helemaal gek op hem. Hij vind/vond mij ook leuk zij die.
Nouja ik net pas van z'n ex dat zij op 31 december met hem naar bed is geweest. Nou dat is echt niet leuk. Ik ben die dag erna weer bij hem geweest en merkte er niks van, hij heeft er niets over gezegt. Vorige week heb ik seks met hem gehad. Vanaf toen heb ik helemaal niets van m gehoord. Nou dat vond ik wel vreemd dus ben zondag naar m toe geweest. En toen vertelde hij me dat ie me echt leuk vond dit dat. ( mijn telefoon was dan wel gestolen dus hij kon me niet smssen maargoed dan had ie me kunnen krabbelen ofzo) stuurde ik hem gister nog een smsje van: Is dit je nummer? omdat ik leentelefoon heb. Toen kreeg ik wel antwoord: ja dit is me nummer chick. kus. toen stuurde ik, zalk langskomen? kreeg ik terug: sorrie schat ben niet thuis. kus. toen stuurde ik wanneer zie ik je weer dan? kreeg ik niets terug. en tot vandaag antwoord hij niet meer. en nu hoor ik net dit over zn ex.

Hoe K*T voel je je dan.

Ik weet wel dat hij me dan niet waard is maar ik voel me zo rot. Ik ben echt gek op hem.

Ik heb dit altijd |(

Janiniie

Re: Jongens, nu voel me weer eens K*T

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:35

Meid.. Of Praat super goed met hem.. of zet der een punt achter.. ^^

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:38

Humpff lastig, maar je moet ook niet meteen te overhaaste conclusies trekken; misschien heeft ie geen beltegoed, of kan ie je nu even niet terug smsen omdat ie bezig is.
Aan de andere kant is het wel raar dat ie niets van zich heeft laten horen nadat jullie sex hebben gehad, dat is niet echt netjes. Ik zou het hem gewoon vragen... Ben het wel eens met nina hou wel de eer aan jezelf, ga niet achter hem aan lopen; hij moet ook moeite willen doen voor jou (iets wat ie tot op heden niet echt heeft gedaan). Niet makkelijk, sterkte :(:)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:38

Tsja, t eerste wat ik me dan afvraag is waarom je meteen begint te sexen met een gozer, terwijl je dus blijkbaar niet echt een duidelijke relatie had? Op deze manier zullen er nog veel teleurstellingen gaan volgen, omdat jullie beiden andere intenties kunnen hebben.
Wat Ninatjuh zegt, idd super goed met m praten, zodat jullie allebei weten waar je aan toe bent.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 15:44

ik weet niet of jullie het goed hebben gelezen, maar hij heeft dus in de tijd dat ik met hem loop, seks gehad met z'n ex.
bedankt vor de reacties. Ik wil wel met hem praten maar als hij niet reageer op mijn sms?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:46

Als het waar is dat hij met z'n ex naar bed is geweest.. dumpen. Maar confronteer hem er eerst mee..

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 15:48

Ik wil graag naar m toe om gewoon antwoord te krijgen op mijn vragen. Maar ik kan geen afspraak maken als hij niet reageerd.
Ik heb het trouwens van zijn ex zelf gehoord dus ik weet niet of het waar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:50

Daarom moet je hem vertellen dat je dat van haar hebt gehoort. Kan zijn dat 'ie goed kan liegen, maar aan de meeste jongens merk je wel of ze eerlijk zijn of niet.. Kan je niet gewoon naar z'n huis gaan?

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 15:52

ik kan wel naar z'n huis. Maar het si een half uur met de bus en aangezien hij niet vaak thuis is ben ik bang dat ik m dan net misloop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:53

Hmm dat snap ik.. Dan toch maar even afwachten. :) Maar zeg het hem wel he, wat z'n ex je heeft verteld. Anders blijf je ermee zitten!!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:54

Ik vind je verhaal een tikkeltje vaag. Wat versta jij onder "ik liep met hem". Houdt dat in dat jullie een relatie hebben? Of een paar keer afgesproken hebben? Of wat heen en weer gesms't hebben? Of...?

Als er niet duidelijk uitgesproken is geweest dat er een relatie is, dan kan dit evengoed gewoon pure miscommunicatie zijn. Jij bent verliefd op hem en zit met je gedachten bij een relatie, terwijl het voor hetzelfde geld voor hem niet meer is dan af en toe wat seks. Weet jij duidelijk wat hij wil van jou? Hoe hij het verder ziet gaan met jou? Is dat al ooit ter sprake geweest?

Hij kan trouwens evengoed zijn gsm niet bij hebben, of er even niet aan gedacht hebben om terug te sturen. Het is en blijft een man he. Geduld is een schone deugd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:55

XxriieterxX schreef:
Jaa ik liep dus met een jongen. Ik was/ben helemaal gek op hem. Hij vind/vond mij ook leuk zij die.
Nouja ik net pas van z'n ex dat zij op 31 december met hem naar bed is geweest. Nou dat is echt niet leuk. Ik ben die dag erna weer bij hem geweest en merkte er niks van, hij heeft er niets over gezegt. Vorige week heb ik seks met hem gehad. Vanaf toen heb ik helemaal niets van m gehoord. Nou dat vond ik wel vreemd dus ben zondag naar m toe geweest. En toen vertelde hij me dat ie me echt leuk vond dit dat. ( mijn telefoon was dan wel gestolen dus hij kon me niet smssen maargoed dan had ie me kunnen krabbelen ofzo) stuurde ik hem gister nog een smsje van: Is dit je nummer? omdat ik leentelefoon heb. Toen kreeg ik wel antwoord: ja dit is me nummer chick. kus. toen stuurde ik, zalk langskomen? kreeg ik terug: sorrie schat ben niet thuis. kus. toen stuurde ik wanneer zie ik je weer dan? kreeg ik niets terug. en tot vandaag antwoord hij niet meer. en nu hoor ik net dit over zn ex.

Hoe K*T voel je je dan.

Ik weet wel dat hij me dan niet waard is maar ik voel me zo rot. Ik ben echt gek op hem.

Ik heb dit altijd |(

aah meis.. mannen... t kan ff duren maar uiteindelijk kom je een ECHT leuke tegen :)

*ben nouw wel nieuwschierig wie het is *

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 16:04

nou ik heb een smsje van m. er staat in: sorrie dat ik je niet terug stuurde. het werd me iets te serieus. ik ben zo op msn.

beetjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:05

XxriieterxX schreef:
Ik heb dit altijd |(

Misschien tijd om wat minder snel sex te hebben als je dit altijd hebt ;)

Je klinkt erg jong, uitgaande van het nogal wazige verhaal.
Ik zou niet direct op uitspraken van een ex afgaan, die kan goed proberen te stoken in jullie "relatie", maar het hem vragen als je hem weer spreekt. Misschien is hij ergens druk mee bezig of kan hij niet terug sms-en, of heeft hij even geen zin in gezeur.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 16:05

Ik ben niet zo iemand die zomaar met iemand doet. Maar dit voelde echt heel goed.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 16:06

haha rose, je kent m niet dnek ik. hij komt uit woudenberg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:07

Hoe oud ben je idd? En laat deze jongen maar gaan. Als het hem nu al te serieus wordt wil hij idd maar 1 ding. En als jij dat niet wilt houd het op.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 16:08

ik ben 17, hij 20

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 16:21

nou hij was net op msn, kwam niet zo veel uit. maargoed ik heb dinsdag met m afgesproken.

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:29

Jullie hebben dus geen relatie? Dan ben ik bang dat hij maar op één ding uit was.. Zoals hij zelf al aangeeft wordt het iets te serieus. Dus vergeet het maar dat hij sowieso iets met je wel.. Dus als je volgende week met hem afspreekt, trap er dan niet weer in :)

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 16:32

Wij hebben geen relatie, ken m nog neit zo lang ( 2 maanden ong) maja als ik met m loop, hoef ik niet te verwachten dat hij iets met andere meisjes doet. Dan kun je wel zeggen we hebben niks maar dat vind ik niet. Want het begon van mijn kant wel ergens op te lijken. maargoed. ik verwacht er ook niets van. Ik hoop gewoon dat we het uit kunnen praten en dan zie ik wel verder.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:33

Niinatjuh schreef:
Meid.. Of Praat super goed met hem.. of zet der een punt achter.. ^^

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:35

XxriieterxX schreef:
Wij hebben geen relatie, ken m nog neit zo lang ( 2 maanden ong) maja als ik met m loop, hoef ik niet te verwachten dat hij iets met andere meisjes doet. Dan kun je wel zeggen we hebben niks maar dat vind ik niet. Want het begon van mijn kant wel ergens op te lijken. maargoed. ik verwacht er ook niets van. Ik hoop gewoon dat we het uit kunnen praten en dan zie ik wel verder.

Ik blijf toch met de vraag zitten, wat versta jij onder 'lopen met', als je daaronder blijkbaar niet verstaat dat jullie een relatie hebben?

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 16:41

nou dat we elkaar leuk vinden?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:45

XxriieterxX schreef:
ik weet niet of jullie het goed hebben gelezen, maar hij heeft dus in de tijd dat ik met hem loop, seks gehad met z'n ex.
bedankt vor de reacties. Ik wil wel met hem praten maar als hij niet reageer op mijn sms?

Ik zou nooit zomaar seks hebben met een jongen die ik leuk vind, zonder te weten of we een relatie hebben

Je hebt je gewoon te grabbel gegooid en hij heeft er gebruik van gemaakt en het boek is zeker al uit gelezen denk ik

Moderatoropmerking:
Omdat dit een oud topic is, zijn er een aantal nieuwe berichten die niks toevoegden verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 08-05-09 01:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: moderatoropmerking toegevoegd