Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Want bijna geen van de ouders doet dat. Met die 260 kun je egt niet rondkomen lijkt me! 
lifaya schreef:Ik vind het altijd wel raar dat ze er vanuitgaan dat ouders meebetalen als hun kind op kamers gaat ..Want bijna geen van de ouders doet dat. Met die 260 kun je egt niet rondkomen lijkt me!
Kan me ook niet egt voorstellen dat ouders dat vaak zullen doen, gezien op kamers wonen toch egt de eerste stap van zelfstandigheid is... Maar ik vind het daarom best wel weinig studie die je krijgt
Anders zou je misschien kunnen kijken naar een kamer in Haarlem bijvoorbeeld? Zoek eens op Kamernet, daar heb ik ook m'n kamer vandaan.lifaya schreef:Wij zijn totaal niet arm ofzo, me ouders verdienen goed, maar ik weet nu al dat zij egt niet gaan bijdragen in de huur horKan me ook niet egt voorstellen dat ouders dat vaak zullen doen, gezien op kamers wonen toch egt de eerste stap van zelfstandigheid is... Maar ik vind het daarom best wel weinig studie die je krijgt

Op dit moment werk ik me al helemaal de naad uit voor het minimumloon(doe bbl opleiding, 4 dagen werk, 1 dag school) en ik moet eigenlijk nog voor een dag per week een bijbaantje hebben, maar dan red ik het nog niet en dat word mij op het moment zoiezo teveel om andere redenen

lifaya schreef:Ik vind het altijd wel raar dat ze er vanuitgaan dat ouders meebetalen als hun kind op kamers gaat ..Want bijna geen van de ouders doet dat. Met die 260 kun je egt niet rondkomen lijkt me!

Elmira schreef:Ik ga nu ook op kamers, en bij mij uit de klas krijgen echt niet veel mensen iets van hun ouders hoor
Huur is bij mij ook 300 euro, en dan nog de rest. Ik moet dan ook flink bijlenen. Het is niet anders, ik wil ook nog gewoon normaal kunnen leven. Ik krijg een kleine bijdrage van m'n vader, en daar ben ik dan ook heel erg blij mee! Ik werk zelf ongeveer 2 a 3 keer in de week. Zeg gemiddeld 10 uren per week. Ik ben nog 17, dus verdien nog echt heel erg weinig.

lifaya schreef:Elmira schreef:Ik ga nu ook op kamers, en bij mij uit de klas krijgen echt niet veel mensen iets van hun ouders hoor
Huur is bij mij ook 300 euro, en dan nog de rest. Ik moet dan ook flink bijlenen. Het is niet anders, ik wil ook nog gewoon normaal kunnen leven. Ik krijg een kleine bijdrage van m'n vader, en daar ben ik dan ook heel erg blij mee! Ik werk zelf ongeveer 2 a 3 keer in de week. Zeg gemiddeld 10 uren per week. Ik ben nog 17, dus verdien nog echt heel erg weinig.
Dat word wel heel erg krap! Want die electriciteit en water en gas zit er nog niet bijgerekend in de huur enzo he? Hoeveel geld houd je over aan het eidne van de maand?
als er wordt geadverteerd met een kamer is dat bijna