ik ben ben dus afgezet voor 575 euro door een autogarage!!
in augustus had ik een nieuwe auto gekocht. in oktober heb ik er autopecht mee gehad. de anwb wilde me niet helpen en routemobile wilde me niet helpen. ik kwam uit de nachtdienst dus me moeder heeft me opgepikt(ik was zn 30 min van huis) en had gelukkig het telefoon boek mee genomen. ik stond in zutphen en daar is maar 1 garage (het viaduct, ik waarschuw je alvast ga er nooit heen!!)
die mensen hebben me auto meegenomen en ''gemaakt''
ik had me koppeling eruit getrapt. noujah de koppelingskabel was kapot geknapt. ik werd gebeld door hun(diezefde dag nog) wat er mee moest gebeuren enz. dus de koppelingskabel moest nieuw en ermoest een hele nieuwe koppeling in want volgens die mensen hoorde deze koppeling niet bij deze auto en was deze te zwaar voor de auto met het gevolg dat ik over 3 maanden weer stil zou staan. mijn broer is automonteur (kon dit niet zelf omdat we geen brug thuis hebben en hij mag wel aan eigen autos knutselen maar dan maar een bepaalde tijd en dat zou hij niet redden) dus hij had overlegd met die mensen en hun zouden het maken.
de volgende dag werd ik gebeld dat mijn auto (al) klaar was. dus ik er naar toe en meost dus 575 euro afrekenen.
flinke hap met geld dus. mijn auto deed het tot vorige week goed. tot ik opeens me koppeling haast neit in kan trappen(afzetten in me stoel om hem in te trappen) dus die garage weer gebeld en achter proberen te komen wat ze gedaan hadden. hij kletse er tegen mij mooi uit. dus mijn broer weer gebeld. en hij had die jongen dus klem gepraat. die jongen had er werkelijk geen verstand van. dus de garage gebeld waar die vandaan komt. daar werkt een oud klas genootje van me broer en die werkte bij seat. verhaal kwam hem wel bekent voor en heeft uit gelegd aan me broer wat hij kon doen om het goed te krijgen.
auto is opgehaald met de vrachtwagen en staat thuis. me broer krijgt het niet voor elkaar dus hij gaat als nog na de garage waar ik hem gekocht had. maarjah ook daar worden de kosten rond de 350 euro en ik zit nog steeds zonder auto. volgende week kan mijn auto pas komen. ik baal er zo goed van. er moest dus alsnog een nieuwe koppeling in.
die mensen hebben me dus afgezet want er zit dus toaal geen nieuwe koppeling in!! en moest daar dus dik meer betalen dan dat het waard was als ze het goed zouden doen. als mijn broer van te voren had gezien wat er aan de hand was, had me dat helemaal gescheeld want dat had die zelf kunnen doen.
ik zei al zo voor de grap van ik ga ze aanklagen bij das je goed recht ofzo..
maar nu ik er zo over zit te denken, miss weet iemand een ander bedrijf waar je met zulk soort klachten te recht kan??? ik baal hier zo goed van!! daar gaat me geld en ik heb geen auto
Maar kan het niet gewoon zijn dat de ANWB-medewerker naar je huisadres vroeg? (evenals routemobil, of was dat een andere reden dat die je ook niet widle helpen?) Ik neem aan dat je niet op een carpoolplaats woont namelijk.
maar kan me niet voorstellen dat een ANWB je niet zou helpen vandaar en nog vind ik het vaag ik heb de anwb helaas vaak moeten inschakelen (godzijdank lid gebleven) en ook een keer bij carpoolplaats
en wat moet dat geintje gan kosten dan