normaal post ik niks maar ik moet dit toch even kwijt
zal ff kort vertellen:
mijn vriend en ik zijn al een tijd samen en gaan ook samenwonen, nu is het zo dat mijn vriend een spaarpot heeft (niks mis mee alleen maar goed dat ie spaart ).
nu wilde hij graag een andere auto hij heeft nu een c2 maar wilde groter, nja prima helemaal mee eens.
dus hij gaat rondkijken en ziet een audi, nou hij helemaal verkocht aan die auto ondanks dat ie dus loeiduur is dus niet een paar duizend nee duizende.
nja leuke auto niet mijn ding want dr zitten een paar minpunten aan... het is een automaat en een 2.0, nou neemt hij dat dus voor lief alleen omdat die auto er van buite en binnen mooi uitziet???
dus ik zeg nog van goh kijk nou ff verder naar een net zo is maar dan een schakelbak.... nja op alles wat aan te merken
en ik wist het al, die koopt die wat er ook gebeurt ook al komt er straks een mooiere ook al krijgt ie spijt....
dus hij afspraak maken en komt ie net snel ff langs: ik heb m gekocht!
nja ik probeer echt blij te zijn voor m, maar ik weet gewoon dat ie over 6 maanden ineens spijt krijgt en dat t dan weer een schakelbak moet zijn (nu kunnen jullie wel zeggen mja mischien niet maar ik ken m en weet dat ie dit nu alleen voor lief neemt om t uiterlijk)
pff ik vind t eigenlijk ook zonde van t geld maar ik weet ook wel dat ze zo duur zijn met een reden.
maar nu begon ie al van jah niemand hoeft te weten wat ie kost enzo want iedereen vind da ik gek ben dat ik het gedaan heb enz...
bij mij zegt dat dus al dat ie zich er al zowat voor schaamt omdat ie nie wil zeggen wat ie koste...
en nu zit ie dus net heel intresant te vertellen en helemaal blij en ik ben blij voor m, maar mijn gevoel zegt dat t straks op een misser uitloopt (en mijn gevoel kwa hem heeft altyd nog gelijk gehad
)mooiste is nog dat ie zegt ik kijk rustig rond , nou er zit nu een week tussen en volgende week komt de audi voor de deur
en dan wil ie straks weer zoveel sparen (nou denk dat ie zich goed vergist aangezien we na februari gaan samenwonen)