Ik heb onverwachts een uitnodiging gekregen voor een premiere a.s. zondag in Den Haag. De dresscode is black tie.
Hier in de omgeving is geen winkel te vinden die avondjurken verkoopt, dus wil ik morgenavond na mijn werk naar Utrecht rijden. Gezien ik allang niet meer in Utrecht een opleiding volg (15 jaar geleden ofzo), heb ik dus geen enkel idee waar ik nu moet zoeken en ik heb geen zin om de hele avond moedeloos door de stad te lopen zonder succes.. Dus hierbij mijn oproep aan alle (student) bokkers, waar moet ik zijn?
De webwinkels weet ik wel te vinden, maar ik pas liever voordat ik iets koop (heb her en der nog wat zwangerschapsbobbels zitten
) Ik weet de P&C, Bijenkorf, H&M allemaal wel te vinden, maar de winkels met enkel galakleding weet ik helaas niet. Daarnaast moet manlief ook nog een smoking, huren of kopen, dus als het in 1 winkel voor beide te koop is dan zou het helemaal geweldig zijn!(weet dat ze bij de V&D smokings nu voor 75,- hebben, dus daar ga ik zowieso even kijken)
Bedankt voor het meedenken!

) een beetje door de kitscherigheid en franjes heen kijken en dan zit er vaak heel wat leuks tussen en is niet zo duur. Vind ik ook van die op de Kanaalstraat overigens.
!! Zit er een Zara in Hoog Catharijne??? Sinds wanneer!?!?
Ik heb vorig jaar een hele mooie jurk bij de SPS superstar gevonden, alleen is het daar meestal wat minder 'chique'