Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Meestal dan, heel soms snap ik het bij haar dan wel en dan krijg ik een toets en dan snap ik 't niet meer
Oh, en mijn wiskunde leraar die mag ik niet, ik raak niet echt geconcentreert in zijn les...

Marlis schreef:Bij mij is het ook een drama. Ik kan uren uitleg krijgen en er zelf uren aanzitten maar ik blijf het gewoon allemaal niet snappen. Bijles wordt er bij ons ook niet gegeven in dat vak. Daarvoor moeten er dan genoeg mensen zijn maar bijna niemand wil bijles. Het is me examenvak dus word er wel een beetje wanhopig van. Veel volwassen mensen die ik ken die snappen het ook niet dus daar heb ik ook niet veel aan.
xBibi schreef:Marlis schreef:Bij mij is het ook een drama. Ik kan uren uitleg krijgen en er zelf uren aanzitten maar ik blijf het gewoon allemaal niet snappen. Bijles wordt er bij ons ook niet gegeven in dat vak. Daarvoor moeten er dan genoeg mensen zijn maar bijna niemand wil bijles. Het is me examenvak dus word er wel een beetje wanhopig van. Veel volwassen mensen die ik ken die snappen het ook niet dus daar heb ik ook niet veel aan.
Kan je misschien niet iemand op internet vinden ofzo die je kan helpen? Volgens mij staan daar ook altijd wel advertenties van mensen die bijles geven, op marktplaats bijvoorbeeld.
Bij mij op school geven ze wel bijles, maar dat is echt alleen voor de mensen die een onvoldoende staan.

Ingeltje schreef:Succes!!
Grafische rekenmachine is wel errug handig om antwoorden in te zetten, maar verder kan/kon ik er ook niet echt mee overweg, hihi!
opdrachten maken,samenvatting maken van de uitleg,meteen vragen als je iets niet weet, evt. de opdrachten die je al gemaakt hebt nog een keer overdoen later.StillAngel schreef:Zoiezo, weet je hoe duur mensen zijn die bijles kunnen geven? En meestal zijn het nog van die jonge puber jochies ook die lekker in het weekend constant drinken en uitgaan en vervolgens nog het vwo kunnenh alen. Kan ik echt boos om worden (naja eerder jaloers)
Met de 3en en 4en waar ik mee thuis kwam was mijn ma niet echt blij mee, en ik zelf ook niet. Had net alles weer opgetrokken tot een 6 op me rapport, komt er zo'n groepsproefwerk met mensen die er geen hól van snapte, en daardoor weer een 3,7 heb en dus weer een 5 sta..
Urielle schreef:StillAngel schreef:Zoiezo, weet je hoe duur mensen zijn die bijles kunnen geven? En meestal zijn het nog van die jonge puber jochies ook die lekker in het weekend constant drinken en uitgaan en vervolgens nog het vwo kunnenh alen. Kan ik echt boos om worden (naja eerder jaloers)
Als je het nu eerst eens probeert![]()
Mijn vriend (33, gedoctoreerd) geeft ook bijles in de exacte vakken. En dat kostte bij mijn weten echt de hoofdprijs niet.
Zelf geef ik via internet regelmatig gratis uitleg over geschiedenis (dit jaar afstuderen als docent).
Sorry, maar als je dergelijke dingen post dan denk ik: zet gewoon in je post, ik kan geen wiskunde en wil lekker even van me afzeiken (is niks mis mee) en geen oplossingen
Voor geschiedenis mag je me altijd PBen
Het gaat over trangels ofzoiets ik zal het exacte onderwerp nog wel even opzoeken. Gisteren had ik ouderavond en sprak ik met mijn ouders en mijn wiskundeleraar en van de wiskundeleraar moet ik nu iedere maandag om half 4 verplicht een uur aan me wiskunde zitten en dan gaat hij theater doen (met zo'n groep van school) en dan kan ik hem dus altijd nog vragen als ik iets niet weet. Als me cijfers omhoog gaan, hoef ik minder dan een uur te blijven, als me cijfers (nog verder) omlaag gaan, moet ik nog langer huiswerk maken. Best wel handige oplossing vind ik zelf.
Het gaat ook puur om het plannen, ik moet echt leren voor uit te denken.