Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Ik zie haar nog steeds als mijn 'kleine' zusje, maar ook weer helemaal niet
. Want ze is inmiddels een volwassen vrouw, heeft ook een kindje en leeft haar leven op haar manier. Voor haar blijf ik ook altijd haar 'grote' zus. Ze plaagt me met mijn leeftijd, hahaha........ Maar we zijn blij dat we zoveel kunnen delen samen, ons verleden en ons nu.
(eindelijk) en me broertje wordt 14(over een half jaar) terwijl ik zou zeggen dat hij 17 is
,, omdat hij ongeveer 1.85/1.90 m lang is en ik maar 1,65 ..
M'n zusje is alweer 17. Gaat zo hard allemaal inderdaad
Ook als ik foto's kijk van een jaar of 5 geleden, was 't echt nog zo'n meisje en nu zie je gewoon dat ze steeds volwassener wordt.
Maar ik zie hem niet meer als het kleine broertje waar ik altijd mee speelde, wat ik trouwens wel heel veel met hem deed. Ik heb eerder zoiets van wowie dat mijn zus in april 20 wordt, dat klinkt meteen zo volwassen in de 20.
En mijn jongste broertje vind ik nog steeds zo'n schatje terwijl hij ook alweer 13 is. Hem zie ik ook nog echt als klein broertje, maar hij gaat volgend jaar ook alweer naar de middelbare school.
Mijn zusje wordt dit jaar 17 en ik ben 23. Ik zie haar nog heel erg als het kleine ettertje dat ze was
Mn zusje en ik lagen elkaar niet zo toen we klein waren. Ik was de jongste in het gezin en toen kwam zij erbij en dan ook nog eens van een andere vader. Ik geloof dat ik dat niet helemaal pikte
Als ik er nu zo over nadenk gaat het helemaal nergens over en heb ik er wel spijt van dat we elkaar regelmatig in de haren zaten. Nu is het ook nog eens zo dat we niet dichtbij elkaar wonen, dus heel veel belangrijke dingen mis ik bij haar. Zo was ik laatst bij mn ouders en wilde ze uit. Kwam mn oudere zus om de hoek en die ging het ineens over een jongen hebben die mn kleine zusje leuk zou vinden. Toen moest ik me wel even bedenken 'oh ja ze is al 16'
. Dit jaar doet ze examen en ik moet en zal bij haar diploma uitreiking zijn
die wil ik toch echt niet missen. Dan zal ik wel even zeggen dat ik supertrots op haar ben.
ookal is ze 13, toch is ze nog een "klein" zusje .. en idd wat iemand ook al eerder zei, op die leeftijd dacht ik dat ik de hele wereld aankon maar als ik mn zusje nu zo zie dan denk ik echt meid wacht maar