Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Je was me voor.
XxriieterxX schreef:Nee want kheb m geblokkeerd!
men batterij was toch leeg dus ze konden hem toch niet meer aankrijgen.dus had geen zin om te bellen.
lifaya schreef:XxriieterxX schreef:Nee want kheb m geblokkeerd!
men batterij was toch leeg dus ze konden hem toch niet meer aankrijgen.dus had geen zin om te bellen.
Een smsbom gaat niet naar je nummer, maar naar het mobiel! Dus maakt niet uit of je die hebt geblokeerd of niet, je kan dus nog steeds dat mobieltje onbruikbaar maken als je die imei code hebt! Die staat meestal binenin de mobiel bij de batterij
XxriieterxX schreef:Een smsbom gaat niet naar je nummer, maar naar het mobiel! Dus maakt niet uit of je die hebt geblokeerd of niet, je kan dus nog steeds dat mobieltje onbruikbaar maken als je die imei code hebt! Die staat meestal binenin de mobiel bij de batterij
[/quote]ManonR_ schreef:Die imei code staat waarschijnlijk ook wel op de papieren van je abonnement.
XxriieterxX schreef:Ik weet waar ze wonen, ik kan aan het telefoon nummer komen van hun coach via de hostel. en ik heb een foto.
Ik hoop het zo:(
nikita_benno schreef:en dan natuurlijk even langs gaan met een paar man en ff duidelijkheid vragen.