Tattoo met naam van je paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Tattoo met naam van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 22:03

Hey Bokkers!

Ik vroeg me af of er mensen op Bokt zijn die een tattoo hebben met de naam van zijn/haar paard. Ik wil namelijk graag de naam van mijn pony laten zetten op de binnenkant van mijn rechtervoet, net onder mijn enkel. Knipoog Gewoon kleine sierlijke letters met misschien nog een hoefijzertje erbij.
Dus wie van jullie heeft ook zoiets?

Groetjes Michelle

Edit: Ik weet trouwens niet of dit hier goed staat, misschien moet het naar Paardenpraat ?

Maritdegroot

Re: Tattoo met naam van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:06

Ik ken wel iemand die heeft een tinker! Die kon dus steigeren en heeft ze een foto van gemaakt! (die kan alles met dat dier, ongelovelijk wat een band die hebben) Ze heeft haar op haar schouder staan en ik vind dat wel speciaal, ook een hele mooie trouwens!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:19

Ik vind dat echt verschrikkelijk asociaal Bloos . Dan liever een klein hoefijzertje ofzo Clown
Hoeveel ik ook van mijn paardje hou, ik zou haar nooit op m'n lichaam laten tatooëren Nagelbijten / Gniffelen

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:28

hoe leuk ik mijn paard ook vind, dat nooit!!
Nu is het nog leuk, straks als ik 50 ben en mijn paard waarschijnlijk al ongeveer 15 jaar dood is en ik misschien al een nieuwe heb .... nah, doe maar niet. Verder zou ik als moeder ook niet erg vrolijk worden als mijn dochter van 16 dit idee zou hebben, en ik zou het dan ook niet toestaan. (als de leeftijd in je profiel klopt Haha! ).

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:56

Wiesje schreef:
hoe leuk ik mijn paard ook vind, dat nooit!!
Nu is het nog leuk, straks als ik 50 ben en mijn paard waarschijnlijk al ongeveer 15 jaar dood is en ik misschien al een nieuwe heb .... nah, doe maar niet. Verder zou ik als moeder ook niet erg vrolijk worden als mijn dochter van 16 dit idee zou hebben, en ik zou het dan ook niet toestaan. (als de leeftijd in je profiel klopt Haha! ).

Volledig mee eens Haha!

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 01:25

Ik heb de namen van mijn paarden net boven mijn rechter enkel staan.
Het is een eigen ontwerpje, en met sierletters staan hun namen erin.
Voor een foto kan je een pm sturen Lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 01:31

Hier is net nog een topic over geweest en dat werd gesloten omdat er een centraal topic is, ik tem dus even Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 03:51

poes schreef:
Hier is net nog een topic over geweest en dat werd gesloten omdat er een centraal topic is, ik tem dus even Lachen

Is geen centraal topic waar naar verwezen werd, maar één of ander HK-topic met mensen die tattoo's hebben... Mijns inziens was de verwijzing bij het sluiten van het vorige topic dan ook compleet irrelevant omdat de inhoud van deze topics compleet anders is dan die van het HK-topic waarnaar verwezen werd....

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 04:18

ik heb wel me vorige paard op me rechter enkel een tattoo staan met zijn naam.
ben er mega blij mee en heb er geen spijt gelukkig enja ook zijn naam staat eronder.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 04:20

Aranel schreef:
Ik vind dat echt verschrikkelijk asociaal Bloos . Dan liever een klein hoefijzertje ofzo Clown
Hoeveel ik ook van mijn paardje hou, ik zou haar nooit op m'n lichaam laten tatooëren Nagelbijten / Gniffelen

hoezo asociaal?
ieder ze eigen ding toch.
het is maar net wat je voor je paard voelt.
ik had echt een mega band me me paard en ik draag hem altijd in me hard mee en op me enkel.
ik vindt er niks mis mee hoor je paard op je lichaam laten zeten. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:38

Nouks schreef:
poes schreef:

Is geen centraal topic waar naar verwezen werd, maar één of ander HK-topic met mensen die tattoo's hebben... Mijns inziens was de verwijzing bij het sluiten van het vorige topic dan ook compleet irrelevant omdat de inhoud van deze topics compleet anders is dan die van het HK-topic waarnaar verwezen werd....

En volgens de mods is het een centraal topic, ook al word je er genegeerd en gaat het niet echt meer over tattoos, maargoed. Zo werd er ook een topic over sneeuw bij TV geplaatst door een mod. Verward

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:38

heb geen namen van me paarden op me lijf staan. Wel een fjord op me borst en en ijslander op me enkel. De enige namen die ik zou doen, zijn de namen van me kinderen.

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:42

Ik heb een enkelbandje getattoeerd met daaraan een hartje met daarin de letter B. Dat is de letter van de naam van mijn (inmiddels overleden) pony.
Hij is nu 9 jaar dood en ik heb ook een ander paard. Ik ben nog steeds ontzettend blij met die tattoo, en ik kan me niet voorstellen dat ik er ooit nog spijt van krijg. Het staat voor de band die ik met hem had en ik ben er trots op dat ik hem nog altijd bij me draag.
Ik begrijp echt niet waarom dat asociaal is. Ik vind tattoo's nooit asociaal om wat het is. Wel vaak door de plaats of de vormgeving of grootte.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:58

Anthea schreef:
Nouks schreef:

En volgens de mods is het een centraal topic, ook al word je er genegeerd en gaat het niet echt meer over tattoos, maargoed. Zo werd er ook een topic over sneeuw bij TV geplaatst door een mod. Verward

Genegeerd??
En gaat het niet meer over tattoos?? Misschien moet je dan even goed lezen, want daar hebben we het juist over Verward

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:07

Ik wil ook nogsteeds een mooie tattoo met daar in een detail verwerkt die me aan Destiny doet denken.
Des is er sinds 26 mei niet meer, heb haae 12 jaar gehad en begin haar steeds meer te missen lijkt het wel... heel apart... de eerste maanden had ik er minder moeite mee dan nu Verdrietig

Weet al ongeveer wat ik wil, iig iets kleins, sierlijks, op de achterkant van mn rechterkuit, en dan een klein detail voor Desje Lachen
En op zo'n manier dat er later evt iets bij kan voor als Q ook weggaat(en wie weet ook voor Wis/Hilde maar Wis heb ik een andere band mee en Hilde is er nog maar kort... Desje was echt mn meisje en Q is mn grote vriend!)

Maargoed ik blijf eerst laaaaang nadenken en als hetzelfde idee alsmaar blijft hangen dan komt ie pas Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:35

Ik heb na het overlijden van mijn honden een chinees teken voor liefde laten zetten op mijn voet.
Is dan wel geen paard maar het idee is het zelfde.

Ik wilde geen naam of foto omdat ik dat niet mooi vind.
Nu heb ik een teken waarvan ik de betekenis weet.
Vaak vragen mensen ook wat het betekend en dan leg ik het uit en dan vinden ze het wel bijzonder.

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:38

ik vind het dus echt niet aso! Het is toch iets wat je zelf graag wilt en wat je dierbaar is! Ik vind het een hele mooie!

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 19:52

Ik zou geen naam zetten. In dat geval eerder een klein hoefijzertje oid. Lachen
Maargoed, ik zou ook nooit een tattoo nemen, ieder z'n eigen mening toch? Lachen

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:13

Ik heb een c met hartje op mn hand en de sterfdatum op mn pols heel klein en alleen voormezelf...als ik er maar blij mee ben:)

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:01

Surface schreef:
Ik zou geen naam zetten. In dat geval eerder een klein hoefijzertje oid. Lachen
Maargoed, ik zou ook nooit een tattoo nemen, ieder z'n eigen mening toch? Lachen

jahoor, is je eigen keuze.
maar om het dan maar aso te noemen gaat mij echt te ver (bedoel ik jou niet mee)

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:03

mijn vriendin heeft de draver Gino op haar arm laten zetten vanaf een foto een hoofdfoto
en zijn naam staat eronder
die is erg mooi en niet al te groot.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:06

Ik zou heel graag 'Amore' ergens laten tatoëren, als ik maar niet zo'n schijtluis was... Amore is de naam van mijn eerste echte paard, ik zie haar stiekem nog liever dan mijn verloofde, en ook al is ze er niet meer, ze zal dan altijd een beetje bij mij zijn. Amore is voor zoveel een betekenis, dus het is een naam die zeker niet voor maar 1 iets geld.

Zou het echt zo graag willen, maar durf het echt niet...

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:24

@chipieke: waarom durf je niet? De pijn valt echt erg mee hoor. En zeker als je het graag wilt.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:51

nou ja, misschien dat ik het ooit doe. rambo is nu 32, ik rij hem bijna 9 jaar, we zijn echt maatjes voor het leven. Ik zou ook niet weten wat ik nu zonder hem zou moeten, een dier kan óók heel dicht bij je staan, net als een mens.
klein hoefijzertje of zo lijkt me wel mooi, op je enkel of zo..