Afgelopen woensdag kwam ik erachter dat m'n vriend zich toch iets minder netjes gedragen had op vakantie dan dat ik dacht.. En vooral nà de vakantie. Een echte vakantie was het niet eens hij was namelijk maar 3 dagen weg. Maar in elk geval daar was die een of ander leuk blond sletje tegen gekomen en daar had die een beetje mee 'geauwehoert' zoals hij het noemde.
Alleen op vakantie, daarna had hij haar niet meer gesproken. Meedere keren gevraagd aan hem, maar telkens geen antwoord gekregen. Of naja, wel een antwoord maar hetzelfde antwoord. Dit bleek niet helemaal waar te zijn. Ik kwam namelijk wat smsjes en mailtjes tegen toen ik wat zocht van het werk, we werken bij hetzelfde bedrijf, maargoed hij zei dat die niks te verbergen had. Bleek dat die haar toch nog had gemailt.... Flinke domper.
En nou weet ik eerlijk gezegt niet echt wat ik moet doen. Het is dan al wel 6 maanden geleden, maar dit maakt het voor mij alleen maar erger.. Want dat betekend dat die het 6 maanden voor me verzwegen heeft. Toen dit gebeurde hadden we ook al dik een half jaar.. 't weekend dat die terug kwam hadden we 7 maanden.....
Wat hadden jullie gedaan? Ik weet het niet meer. Mijn vertrouwen is op het moment volledig weg.. Ik wil zò graag dat het goed komt maar ik vraag mezelf ernstig af of dat wel reeël is.
Net ook had ik hem aan de telefoon en ik kon alleen maar huilen, hij heeft vanavond een verjaardag en daarna gaat hij uit en ik kon alleen maar huilen, en nog hangt die zo op.. Omdat hij op de fiets zat en 'zijn handen koud waren'.....
Ik weet t niet meer.
ik weet hoe het kan voelen als je boos bent en dat hij je gewoon laat zitten 

Nee, hij vertelde alleen donderdag dat die er wel zag zitten maar mij niet verdrietig wou maken. Dat is heel wat anders. En hij weet al dat ik zijn mailtjes heb gelezen. Want hij zei immers tegen mij dat die niks te verbergen had. En het was eigenlijk nog per ongeluk ook dat ik er op klikte want had eigenlijk de mail erboven nodig...
Als ik haar tegen kom, nu nog.. heeft ze geen blonde haar meer op haar hoofd en geen tand meer in haar mond. Ik ben echt WOEDEND, wat bezielt je in vredes naam om aan iemand anders haarvriend te gaan zitten!
Maar, inderdaad wat jij zegt, of er niet echt meer is gebeurd daar twijfel ik dus ook ernstig aan. Ik heb ook gezegt dat ik alleen nog contact wou als ik die het email adres, msn, mailtjes EN telefoonnummer zou verwijderen waar ik bij was. Dit heeft hij overigens, zonder enige verdere aanmoediging gedaan.
Hij kwam bij haar om uit te janken en zij doet zoiets?!