waar doe ik dit voor..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danyla

waar doe ik dit voor..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 21:25

Ik mòet het even van me afschrijven.

Afgelopen woensdag kwam ik erachter dat m'n vriend zich toch iets minder netjes gedragen had op vakantie dan dat ik dacht.. En vooral nà de vakantie. Een echte vakantie was het niet eens hij was namelijk maar 3 dagen weg. Maar in elk geval daar was die een of ander leuk blond sletje tegen gekomen en daar had die een beetje mee 'geauwehoert' zoals hij het noemde.

Alleen op vakantie, daarna had hij haar niet meer gesproken. Meedere keren gevraagd aan hem, maar telkens geen antwoord gekregen. Of naja, wel een antwoord maar hetzelfde antwoord. Dit bleek niet helemaal waar te zijn. Ik kwam namelijk wat smsjes en mailtjes tegen toen ik wat zocht van het werk, we werken bij hetzelfde bedrijf, maargoed hij zei dat die niks te verbergen had. Bleek dat die haar toch nog had gemailt.... Flinke domper.
En nou weet ik eerlijk gezegt niet echt wat ik moet doen. Het is dan al wel 6 maanden geleden, maar dit maakt het voor mij alleen maar erger.. Want dat betekend dat die het 6 maanden voor me verzwegen heeft. Toen dit gebeurde hadden we ook al dik een half jaar.. 't weekend dat die terug kwam hadden we 7 maanden.....

Wat hadden jullie gedaan? Ik weet het niet meer. Mijn vertrouwen is op het moment volledig weg.. Ik wil zò graag dat het goed komt maar ik vraag mezelf ernstig af of dat wel reeël is.

Net ook had ik hem aan de telefoon en ik kon alleen maar huilen, hij heeft vanavond een verjaardag en daarna gaat hij uit en ik kon alleen maar huilen, en nog hangt die zo op.. Omdat hij op de fiets zat en 'zijn handen koud waren'.....

Ik weet t niet meer. Verdrietig

Anoniem

Re: waar doe ik dit voor..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:30

Moeten wel héél schokkende mailtjes geweest zijn dat je d'r zo van over je toeren bent???

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:34

Jeeetje, wat ongelooflijk rot zeg!
Echt afschuwelijk gewoon!
Maar wat is ouwehoeren? Is dat enkel en alleen flirten, of is er meer gebeurd?

Hij houdt duidelijk een stukje afstand op dit moment, en jij bent terecht je vertrouwen in jullie relatie kwijt bent. Je wilt natuurlijk dolgraag dat het goed komt. Maar hij neemt een stukje afstand, wees voorbereid op wat hij mogelijk kan gaan zeggen... Het zal niet meteen gebeuren, maar hou het in je achterhoofd.

Wat je voor jezelf moet bedenken of jullie relatie het waard is om door te zetten! Wil je een relatie of deze? Op welke punten kan jullie relatie beter? Weet je zeker dat hij vanaf nu alleen nog maar voor jou kiest? Allemaal kleine dingetjes.
Waar doe je het voor.... Inderdaad dat.
Laat het langzaam bezinken, en weet dat uiteindelijk alles goed komt, hoe pijnlijk dan ook. Met of zonder hem.
What's meant to be, will always find it's way.
Van die zin heb ik persoonlijk leren loslaten...

Danyla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 21:35

Euhm ja. Er stonden dingen in zoals,

"Ik hoop dat ik je snel weer zie"

"Straks lekker naar kroatie, 10 dagen feesten, helaas zonder jou, met jou was het 10x zo leuk geweest."

"Daar was het zeker niet zo leuk, want daar zijn geen duinen." (en maar zeggen dat hij daar alleen maar heeft gepraat)

En het ergste is nog dat hij altijd heeft geroepen; "Zo'n meisje als jou zou ik toch nòòit laten zitten voor een meisje die ik 1x tegenkom op vakantie." Daarbij hebben ze ook bijna gezoent en heeft zij zijn lippen aangeraakt hij is er verder niet op ingegaan. maar dit geeft toch wel aan hoeveel hoop hij haar gegeven heeft.

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:39

Ik snap dat je verdrietig bent, maar waarom is zij een sletje?

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:39

Ahh meis,

Dat is echt niet leuk zeg, en zeker niet om daar zo achter te komen. Maar ik zou hem vanavond maar even laten gaan, want de kans dat je een goed gesprek kan voeren terwijl hij op een verjaardag zit is niet zo groot. En dan misschien voor morgen even afspreken waarin je hem face-to-face vraagt wat er nou aan de hand is.

Is er trouwens niet een vriend die met hem mee is geweest op vakantie. Misschien dat hij jou dan kan vertellen wat dat 'ouwehoeren' van hem precies inhoudt.

En voor de rest sterkte vanaaf Ach gut ik weet hoe het kan voelen als je boos bent en dat hij je gewoon laat zitten

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:41

Als dat soort praat in een mailtje heeft gestaan, had ik hem niet eens een blik meer waardig gekeurd de eerste paar dagen. Laat hem maar door het slijk gaan. Ook al is het virtueel 'vreemdgaan', als je relatie goed is, dan heb je hier niet eens behoefte aan, aan dit soort praat!

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:41

Sonja schreef:
Moeten wel héél schokkende mailtjes geweest zijn dat je d'r zo van over je toeren bent???

Het hoeft niet altijd schokkend te zijn om iemand over zijn/haar toeren te krijgen. In dit geval is haar vertrouwen behoorlijk aangetast en ik vind het persoonlijk best pijnlijk om zo erachter te moeten komen.

Aan de andere kant hebben ze nog niet gezoend, dat hij zoiets zegt is niet leuk. Is hij nou wel eerlijk geweest naar je? heeft hij je alles uitgelegd?
Ik zou in elk geval zeer duidelijk je eigen grens aangeven. Stel dat hij toch meer plannen zou hebben dat hij ook weet dat als hij zoiets flikt dat jij daar niet blij mee bent en dat hij op zo'n moment zelf gaat kiezen voor ruzie of einde van zijn relatie met jou. Geef ook duidelijk aan dat hij het vertrouwen geschaad heeft, sommige jongens hebben echt een plank voor hun kop en hebben niet door dat ze jou hiermee kwetsen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:46

celano schreef:

Oooh, toen ik zo'n topic had gestart, en op een gegeven moment vertelde wat ik van iemand hoorde. En haar 'uitschold' voor Dikkie Dik, kreeg ik ook ontzettend veel commentaar.
Maar hier ga ik niet in mee, ik begrijp heel goed dat TS haar een sletje noemt. Wat zou jouw eerste reactie zijn, als je zoiets hoort?
Als ik TS was en dat sletje tegen zou komen, zou ik behoorlijk over de toeren zijn, zou het zwart worden voor m'n ogen. Dan zou ik diegene echt wel wat kunnen doen!
Nee, ik vind haar reactie heel terecht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:50

Snap ik niet. Zij wist misschien niet eens dat hij een vriendinnetje had...

Maar als ik het goed begrijp hebben ze dus BIJNA gezoend?
Met andere woorden: ze hebben niet eens gezoend...

Die heeft gewoon lekker lopen flirten en dat heeft dusdanig weinig voorgesteld dat 'ie jou daar niet ongerust mee heeft willen maken... Terecht overigens, want er is dus niets gebeurd...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:52

Ik maak uit het verhaal op dat hij tegen ts verteld heeft dat ze alleen bijna gezoend hebben ed, maar uit de mailtjes maakt ts iets heel anders op.

Zijn het ook recente mails ts?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:55

Kan je haar e-mail adres niet over nemen, en haar daar eens op mailen om haar kant van het verhaal na te gaan.... Want als hij over dit al niet eerlijk is, waarom over de rest wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:56

Waarom zou je al die moeite doen? Het is een half jaar geleden... Als die relatie het laatste half jaar goed is geweest, dan is 'ie toch goed?

Ik snap die behoefte om te graven niet.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:57

Waarom is die behoefte raar? Als het aan je knaagt, je helemaal gek maakt?
Dan wil je toch gewoon weten hoe het zit?

opisop_shop

Als je vriend aan het flirten is, zit er in mijn ogen iets niet goed.
Uiteraard is daadwerkelijk zoenen nog veel erger, maar als je relatie goed zit ga je ook niet staan flirten.
Zo iemand zou ik meteen aan de kant zetten; het was ook nogeens niet alleen een vakantieflirt maar daarna heeft hij dus zelfs nog verder geflirt op internet. Wat dus ook betekend dat hij gegevens met haar heeft uitgewisseld. Nee hoor; mij niet gezien. Beter nu dan over een paar maanden als het weer vakantietijd is Knipoog

Pubelia dat lijkt me geen zin hebben, dat meisje kan net zo goed gaan lopen stoken. bovendien komt je vriend er dan achter dat je zijn mailtjes hebt gelezen en dat voor hem hebt verzwegen.
Ik zou hem confronteren met die mailtjes en het meisje erbuiten laten.

Sonja, ik zou het wel allemaal willen weten, je wilt toch weten wat voor iemand hij is wat dit betreft?
Wat hij wel en niet vindt kunnen terwjil je een relatie hebt?

Iris82

Ik ben ook een graver. Bloos!
Ik begrijp dat wel.
(niet dat dat een goede eigenschap is hoor..)

Danyla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 22:00

Euh nee de laatste tijd niet, alleen van haar kant. Maar het gaat hier om een principe kwestie èn hij heeft mij niet ongerust willen maken? Clown Nee, hij vertelde alleen donderdag dat die er wel zag zitten maar mij niet verdrietig wou maken. Dat is heel wat anders. En hij weet al dat ik zijn mailtjes heb gelezen. Want hij zei immers tegen mij dat die niks te verbergen had. En het was eigenlijk nog per ongeluk ook dat ik er op klikte want had eigenlijk de mail erboven nodig... Bloos

Danyla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 22:01

Janine1990 schreef:
Oooh, toen ik zo'n topic had gestart, en op een gegeven moment vertelde wat ik van iemand hoorde. En haar 'uitschold' voor Dikkie Dik, kreeg ik ook ontzettend veel commentaar.
Maar hier ga ik niet in mee, ik begrijp heel goed dat TS haar een sletje noemt. Wat zou jouw eerste reactie zijn, als je zoiets hoort?
Als ik TS was en dat sletje tegen zou komen, zou ik behoorlijk over de toeren zijn, zou het zwart worden voor m'n ogen. Dan zou ik diegene echt wel wat kunnen doen!

Geloof mij.. Nagelbijten / Gniffelen Als ik haar tegen kom, nu nog.. heeft ze geen blonde haar meer op haar hoofd en geen tand meer in haar mond. Ik ben echt WOEDEND, wat bezielt je in vredes naam om aan iemand anders haarvriend te gaan zitten!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:03

Ik vraag me af of hij niet meer heeft gedaan dan alleen ''bijna'' zoenen.
Ik denk dat je voor jezelf af moet vragen of je nog verder wilt met iemand die contact houd met iemand van vakantie waarbij de mailtjes imo verder gaan dan alleen vriendschappelijk gedrag.
Hoe weet je zeker dat zij wist dat hij een vriendin heeft?? Jongens vertellen vaak niet dat ze een vriendin hebben als ze lopen te flirten met een meid op vakantie.

Danyla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 22:04

@ C_arola: Dat weet ik zeker, want zijn zusje was erbij.. En die heeft t bevestigd en dat geloof ik wel! Ja Maar, inderdaad wat jij zegt, of er niet echt meer is gebeurd daar twijfel ik dus ook ernstig aan. Ik heb ook gezegt dat ik alleen nog contact wou als ik die het email adres, msn, mailtjes EN telefoonnummer zou verwijderen waar ik bij was. Dit heeft hij overigens, zonder enige verdere aanmoediging gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:06

Maar, je zegt dat het alleen van haar kant komt, maar er is ook iets als verzonden mails wissen. Knipoog

Moet wel zeggen dat het echt een rotsituatie is, en dat je vriend in feite zou moeten geloven, als het echt eenrichtingsverkeer in de mail blijkt te zijn Lachen

Danyla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 22:06

@ Unwritten: Hij heeft 1x terug gemailt en meerdere keren terug gesmst, dit is beide keren wel een tijdje geleden... Maar alsnog verzwegen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:08

Mijn vriend biechtte laatst op dat toen wij ruzie hadden en ik naar mn moeder gegaan ben, hij toen verdrietig was en naar een oude goede vriendin van hem gegaan is. En volgens hem probeerde zij hem te verleiden en kroop ze op zn schoot en is hij toen weggegaan. Nou die trien heeft voor mij nu ook een titel voor dr naam hoor. Boos! Hij kwam bij haar om uit te janken en zij doet zoiets?!
Ik wil haar ook liever niet meer zien, want ik sta ook niet voor mezelf in.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:08

Janine1990 schreef:
celano schreef:

De jongeman is degene die de werkelijke schuldige is. Hij heeft een relatie, dus hij heeft zich te gedragen. Als je als meisje iets begint met iemand die een relatie heeft, dan is dat niet netjes, maar het is niet haar verantwoordelijkheid, als ze het überhaupt al wist. En als ze inderdaad alleen maar geflirt hebben, dan vind ik dat echt geen sletterig gedrag hoor. Als een meisje dat flirt met de vriend van een ander al een slet is, waar is dan het einde?
Ik vind de vriend van TS trouwens niet bepaald meelevend. Een huilende vriendin, hij hangt gewoon op en gaat feestvieren? Dat zou voor mij al genoeg reden zijn voor een goed gesprek.

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:09

Danyla schreef:
Janine1990 schreef:

Geloof mij.. Nagelbijten / Gniffelen Als ik haar tegen kom, nu nog.. heeft ze geen blonde haar meer op haar hoofd en geen tand meer in haar mond. Ik ben echt WOEDEND, wat bezielt je in vredes naam om aan iemand anders haarvriend te gaan zitten!

Dat snap ik dus nooit.. Je vriend is fout, niet zij. Zij hoeft jou niks te verantwoorden.
Als ik een vriend mij ooit zoiets zou flikken of zou vreemdgaan zou ik woedend op hem zijn maar niet op degene waar die dat mee deed, tenzij dat een vriendin van mij zou zijn want dan had ze me wel wat te verantwoorden.

Jouw vriend had haar geen hoop mogen geven en moeten zeggen dat hij geen intresse had omdat hij een vriendin thuis had zitten, dus had zeer zeker geen telefoonnummer / email moet uitwissen.
Geloof me maar dat ik echt woedend zou zijn wanneer iemand mij dat flikte, en geloof ik je niet kun je oprotten. Van begin af aan van een relatie ben ik daar heel duidelijk over, vreemdgaan in mijn ogen is dingen doen waarvan je weet dat de ander dit niet leuk gaat vinden en dat kan al een telefoongesprek in mijn ogen zijn, of een simpel sms/email. 1ste keer valt erover te praten, 2 de keer is het einde oefening.
Wanneer ik niet weet of ik iemand kan vertrouwen is die mij niet waard.