Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lieverde niet
astridjhu schreef:Iehw door insecten?Lieverde niet
![]()
Ik weet niet wat ik er precies mee moet doen.
@sunny_love; Moesten jullie de schedels niet uithollen aangezien er hersens/vlees ingezeten heeft? In de hoorns is wel hard natuurlijk.. Ik heb geen idee wat het is wat er in zit.
Volgens mij is de buitenkant hetzelfde idee als een hoef..?
maar dan duurt het wel een hele tijd voordat je resultaat hebt
Die zijn bang dat het gaan stinken of rotten oid. Van mij had er idd ook niks aan hoeven gebeuren. Maar op zich kan uitkoken zoiezo geen kwaad, dus dat ga ik denk ik zowiezo doen, om mijn pa en ma gerust te stellen
MieLo schreef:botten worden ook weleens in de grond gestoptmaar dan duurt het wel een hele tijd voordat je resultaat hebt
astridjhu schreef:@zorro, ze zijn nooit gaan stinken of gaan rotten?
Mijn ouders vertrouwen er namelijk helemaal niet opDie zijn bang dat het gaan stinken of rotten oid. Van mij had er idd ook niks aan hoeven gebeuren. Maar op zich kan uitkoken zoiezo geen kwaad, dus dat ga ik denk ik zowiezo doen, om mijn pa en ma gerust te stellen
, ze liet ze gewoon drogen en dan gebeurde er niks mee..
Nu moet ik wel zeggen, ik had al eerder de kans om een stel hoorns mee te nemen, ook vers afgezaagd, maar deze zijn mooi, en die van toen waren helemaal krom, overal even dik, en teruggegroeit het hoofd in 
(Mij kennende vergeet ik dan ook dat ze in de grond zitten
)zorro schreef:astridjhu schreef:@zorro, ze zijn nooit gaan stinken of gaan rotten?
Mijn ouders vertrouwen er namelijk helemaal niet opDie zijn bang dat het gaan stinken of rotten oid. Van mij had er idd ook niks aan hoeven gebeuren. Maar op zich kan uitkoken zoiezo geen kwaad, dus dat ga ik denk ik zowiezo doen, om mijn pa en ma gerust te stellen
Mijn moeder schudt heel hard nee, ze liet ze gewoon drogen en dan gebeurde er niks mee..
).
)