Even jullie steun nodig..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Even jullie steun nodig..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 20:38

Afgelopen zondag heb ik het uitgemaakt met mijn 'vriend'. Ik weet dat het het beste is voor mij. Maar dan nog.. als je je 's avonds zit te vervelen is het toch best lastig om hem niet te bellen of hij even langskomt. Vandaag heeft hij mij zo geflasht, dat ik mijn verhaal kwijt moet, en jullie steun nodig heb om hem niet opnieuw te bellen.

Ik had het zondag uitgemaakt, met het verzoek geen contact op te nemen, omdat ik hem anders uit medelijden terug zou nemen. Dit wouden we allebij niet en hij was het dus ook wel met me eens. Vandaag op msn sprak hij me toch aan.. Of ik in februari met hem naar die en die film wou, maar ik had al afgesproken met mijn beste vriend, aan wie hij een hekel heeft.. Het msn gesprek ging zo:
Hij: Ik heb toch wel zin om naar die film te gaan, zullen we samen gaan?
Ik: Ik ga wel, maar niet met jou, sorry.
Hij: Met wie ga je dan?
Ik: Waarom wil je dat weten?
Hij: Omdat ik nieuwsgierig ben.
Ik: Ik ga met mijn beste vriend.
Hij: hahahahaha dag ann.

Daarna heeft hij me gedeblokkeert, en kreeg ik hele scheldserenades over me heen, in zijn msn naam stond dat ik een vieze h*er ben. Hij zei dat hij de afgelopen maanden in mijn telefoon had gekeken wie ik gebelt, en wat voor smsjes ik had gestuurd en ontvangen. Ook heeft hij mijn mail stiekem gecheckt, en mijn msn gespreks geschiedenis. Hier in heeft hij dingen gelezen die hij niet leuk vind. Ach, iedereen heeft wel eens ruzie, en dan is het ontzettend lekker om even gal te spugen, toch? Dat doe ik dan niet bij jan en alleman, maar gewoon bij mijn beste vriendin, of mensen die echt even naar me luisteren.
Ik ben boos geworden dat hij mij zo heeft lopen checken, hij vroeg waar mijn grote smoel was nu ik betrapt was.. En dat ik wel bang voor hem zou zijn, waarop ik heb gereageerd dat ik niet bang voor hem ben, en dat hij daar wel iets meer voor nodig heeft als die niet-bespierde-armen van hem. Hierop zei hij letterlijk:"Wacht maar tot ik een lijntje coke in mijn neus heb zitten, ik sla je verrot!".

Het liefst bel ik hem vanavond nog op, wat hem bezielde om zo tegen mij te praten. Maar ik weet zeker dat dat weer uit loopt, op dat we het opnieuw gaan proberen. Het is verdomd moeilijk sterk te blijven als iemand zo tegen me doet. Sinds hij dit tegen mij heeft gezegt sta ik te shaken op mijn benen, van woede. Het liefst stap ik op mijn brommer naar hem toe, om hem te laten zien dat ik het ook zonder lijntje coke afkan Knipoog . Maar ik ben wel eerder naar hem toe gereden, omdat hij dingen zei die ik niet pikte, en toen zijn we ook weer verder gegaan, wat ik niet had moeten doen. Verdrietig

Alsjeblieft, geef mij de kracht om hem niet te bellen.. Ik wil het echt niet meer, maar het is zó moeilijk.

_Madelon

Re: Even jullie steun nodig..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:43

Gooi hem uit je msn en telefoonlijst.

En wil jij nou echt nog zo'n gozer die dit soort dingen over jou zegt? Nee.. Ik weet zeker dat jij beter verdient.

Even doorzetten, het is lastig dat weet ik, maar uiteindelijk wordt je er sterker en beter van.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:44

Jeetje meid, wees blij dat je van em af bent,
je verdient veel beter

Heel veel sterkte en ga wat leuks doen, iets anders aan je hoofd

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:45

Ppfft.. Mannen, ( zei de 13 jarige snot neus )
Meid.. Je verdiend beter, wat moet je met een vent die aan de coke zit, en er zulke opmerkingen uitknalt? En zo paranoide is?
Verwijder hem uit je leven.. kuss sterkte
PB box staat 24/7 open mocht je behoefte hebben..

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:46

Verander je wachtwoord van alles, en verwijder hem overal. Hoe moeilijk dan ook. Heb ook in deze situatie gezeten en anders kan het heeeeeeeel lang duren.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 20:51

Ik krijg tranen in mijn ogen van jullie reacties, thnx. Hij mocht van mij geen harddrugs gebruiken, het was voor hem de keus, mij of de harddrugs. Hij heeft altijd voor mij gekozen, maar nu het uit is.. Knipoog
Mijn wachtwoorden heb ik verandert. Lachen

Ontzettend bedankt.. jullie hebben geen idee wat dat voor me betekent..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:53

precies............. alles wissen.......

echt op geen enkele manier nog aandacht geven.......\\

heel, heel veel sterkte!!!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 20:55

Dankjewel. Lachen

Ik ga nu naar een vriendin toe, hij komt morgen zijn spullen halen, vanavond zet ik het klaar, en ik zorg dat ik niet thuis ben als hij ze komt halen. Ik ga met mijn moeder schaatsen op de slootjes aan het eind van de straat morgen, dan kan ik precies zien wanneer hij geweest is. Ook komt mijn beste vriend morgen, om een dvd op te halen.. Ik hoop echt zó hard dat ze niet tegelijk komen.. dat word knokken namelijk.. Nagelbijten / Gniffelen

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:56

Kan je die beste vriend niet een seintje geven wanneer je ex al langs is geweest.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:58

tante_trien schreef:
Dankjewel. Lachen

Ik ga nu naar een vriendin toe, hij komt morgen zijn spullen halen, vanavond zet ik het klaar, en ik zorg dat ik niet thuis ben als hij ze komt halen. Ik ga met mijn moeder schaatsen op de slootjes aan het eind van de straat morgen, dan kan ik precies zien wanneer hij geweest is. Ook komt mijn beste vriend morgen, om een dvd op te halen.. Ik hoop echt zó hard dat ze niet tegelijk komen.. dat word knokken namelijk.. Nagelbijten / Gniffelen

hrrft hij nog een sleutel dan???

zo ja,. zou ik morgenochtend (eigenlijk nu Haha! ) het slot veranderen en zijn spullen fijn buiten op de stoep zetten...........

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 21:01

Goh, zo was mijn ex ook. Stomme kwal zou ik ook wel in elkaar willen slaan... Maar hij woont helaas 120 km bij mij vandaan... Tong uitsteken

Sopper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 21:03

Dat is wel moeilijk ja
maar praat het jezelf aan dat het beter is zo.

Elke keer als je de neiging hebt om de telefoon te pakken moet je gewoon tegen jezelf zeggen dat hij jou niet waard is na alles wat hij heeft gezegd.
Dan bedenk je gewoon alle slechte dingen die hij heeft gedaan tegenover jou .. in jou ogen.
DE redenen waarom je hem niet terug wilt en hem dus niet gaat bellen.

Ik hoop dat je er wat mee kan!
Succes!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 21:07

Pff wat kloten meid.....

Je moet hem gewoon uit je leven bannen, alles wissen hem proberen hem te vergeten.
Nouja, 'gewoon'. Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan..

Hij is het niet waard om je kwaad over te maken of wat dan ook..

Sterkte.... Ach gut

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 00:02

Dankjewel allemaal. Hij heeft de sleutel niet (godzijdank haha), maar mijn vader is waarschijnlijk thuis, en als mijn vader er niet is, heeft hij gewoon even pech. Lachen
Ik weet van beide jongens niet hoelaat ze ongeveer komen, dus ik kan niet waarschuwen of wat dan ook.. Wel zal ik mijn beste vriend even inlichten dat mijn ex zijn spullen komt ophalen, want dit weet hij (nog) niet. Ik heb erg veel aan jullie steun, op de momenten dat het even moeilijk word, is het toch fijn als je ziet dat je weer een nieuw privéberichtje hebt, of een aantal reacties. Lachen

Ik heb trouwens al zijn telefoonnummers uit me telefoon gewist (waren er nogal wat, werk, thuis, mobiel abbonement,mobiel prepaid..). Zijn msn ga ik NU verwijderen. Lachen

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 09:29

OK dan! Super! Wat ontzettend knap van je! OK dan!
Iemand die zulke dingen zegt is jou niet waard. Zeker niet als je een relatie achter de rug hebt!
Negeren, vergeten en geen aandacht aanbesteden. Hij mis je waarschijnlijkt en baalt dat het uit is...
Maar daar had hij maar eerder over na moeten denken!

Laat je even weten hoe het vandaag gegaan is? Hoop dat het allemaal goed komt!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 09:34

Ik ben inmiddels weer wakker, werd wakker gemaakt door mijn kat, omdat hij wou knuffelen. Lovers Mijn dag begon goed haha.

Vanavond ga ik ook niet naar mijn stamkroeg, omdat hij daar zal zijn. Ga lekker met mijn beste vriendin naar zoetermeer, die gaat bobben speciaal voor mij Lovers . En dan vanmiddag lekker schaatsen, en naar de stad, ik heb wel genoeg te doen.

Ik heb gisteravond zijn spullen niet ingepakt, omdat er een aantal leuke mensen op msn waren, dus dat ga ik zometeen doen. Het enige nadeel, is dat ik niet weet welke dvd's precies van hem zijn, maar dat vind ik wel uit. Lachen

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 10:12

Zijn spullen zijn ingepakt, dat hij ze maar snel op mag halen, en dat ik hem NOOIT meer hoef te zien, of NOOIT meer contact met hem zal hebben. Go jij! Go jij!

Duidelijk is, dat ik op dit moment sterk in mijn schoenen sta.. Wel bang wat elke volgende dag me gaat brengen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:26

komt wel goed meis Haha! Haha! Haha!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 10:49

We hopen het, wil er niet nog een keer intrappen haha. Ja Ben zoveel mogelijk aan het plannen en afspreken, zodat ik niet eens tijd heb aan hem te denken/hem te bellen.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:51

Ik vind dat je het goed hebt gedaan en jij slaat je er wel doorheen. Lachen

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:52

Sterker nog, daar zou ik aangifte tegen doen... (al was het maar om hem even goed duidelijk te maken dat je daar niet van gediend bent).
Daar heb je helemaal niks aan zo.
Ontzettend goed van je dat je er een punt achter gezet hebt zeg! respect!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:55

meid gewoon hem uit je telefoon gooien hoor zo'n vent ben je niet waard...echt niet..ik zou geen eens tijd besteden aan zo'n gozer die zulke dingen over je zegt je word er enkel kwaad om.
versmilde moeite die jij dus doet...
kop op hoofd omhoog en doorlopen;)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 11:04

Hij is uit mijn telefoon verbannen. Lachen Wat jij zegt haalt me wel weer even 'back to earth'. Dat zei ik vroeger namelijk ook altijd, en hoe meer ik het tegen mezelf zei, hoe beter me dat afging. Het is er een beetje bij ingekropen. Ik blijf nu ook gewoon tegen mezelf zeggen dat ik veelste goed voor hem ben, dat ik véel beter (en mooier, hihi Schijnheilig ) kan krijgen. Lachen

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:10

Hoi hoi, zat even door te lezen en jij bent goed bezig meid! Ik vind je heel sterk dat je alles gewist hebt en niet meer reageert...ik zou zeker zorgen dat hij vandaag zijn spullen kan weghalen, anders kan je het niet afronden...enne, als hij dan toevallig een dvd van jou heeft, dat is het wel waard toch Knipoog Veel plezier vandaag met alles wat je gepland hebt, je hebt een lieve vriendin die je meeneemt vandaag en bobt. Geef haar maar wat extra aandacht en bedankjes als je aan je ex wil gaan denken....wedden dat zij het meer apprecieert! Knipoog

iertje2valen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:12

Jee meid! Wat een nare ex-vriend heb je toch. En vooral dat hij zulk soort dingen over jou zegt. Dat is niet normaal hoor! Maar ik vind dat je goed gehandeld hebt d.m.v. al je wachtwoorden te veranderen etc.

Wat misschien ook een tip is: als hij je op je mobiele tel. blijft lastig vallen. Een nieuw nr. nemen, ik weet niet of je abo hebt ofzo. Maar als je prepaid hebt is dan zou ik dat echt doen.

MAKE A NEW START GIRL. je verdiend het Knipoog Haha!