Help! Ik word 17..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KhivkJe

Help! Ik word 17..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 18:15

Zoals elk jaar zo rond de 13e van januari kom ik voor een dilemma te staan; wat te doen met mijn verjaardagsfeest?!
Vorig jaar had ik, zoals het hoort Vork, mijn sweet sixteen uitbundig gevierd met een groot feest. Dit jaar word ik 17 en wil ik slechts 5-6 mensen uitnodigen waarmee ik samen een gezellige avond mee wil maken.
Ik dacht dus om 'savonds met zn alle spelletjes te spelen, singstar doen (ook al kan het merendeel tótaal niet zingen.. Bloos ), wat indrinken en dan rond middernacht ofzo naar een discotheek te gaan hier in de buurt.
Maar waar ik jullie hulp voor inschakel is om echt leuke spelletjes te vinden! Misschien weet iemand een paar leuke spelletjes dat je in duo's kunt spelen en dat uiteindelijk een winnaar van uit komt en die wint dan iets ofzo. Maar vooral spelletjes zoals pictionary, waarheid doen/durven oid alleen dan met andere regels, andere manier van spelen..

Miss ben ik een beetje vaag, maar ik hoop dat iemand iets weet, tips of ideeën heeft?
Oja, leuke drankspelletjes zijn ook welkom Vork

xx.

ENOMIS

Re: Help! Ik word 17..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:19

ik blijf twister leuk vinden Haha!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:21

Ik heb een keer op een topic van bokt gelezen over het spel: ik heb nog nooit.. GEWELDIG ! Eigenlijk spelen wij niks meer anders, zo tussendoor komt er weer een zin ik heb nog nooit ..

Uitleg.. iemand zegt ik heb nog nooit iemand anders zijn haren geknipt. (wat ie dan ook echt niet heeft gedaan he Knipoog)
Als een ander dat wel heeft gedaan, drinken .. Tong uitsteken wij doen meestal gewoon een slokje van het goedje wat voor ons staat Knipoog Aangezien wij best fanatiek zijn kan het best snel gaan .. Tong uitsteken

Als niemand meer weet gaan we even gezellig kletsen en tussendoor hoor je wel eens: Ik heb nog nooit ..

Hilarisch, echt !! Haha!

Veel plezier !! Haha!

KhivkJe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 18:30

Haha, klinkt iig al goed! Tong uitsteken, kzal m zeker voorleggen zaterdag.. dann is het grote feest nl gepland. Clown

Fox1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:47

Zap de neger . ROFL
met een dobbelsteen gooien, dat aantal vooruit/terug zappen.
als er dan een, 'getint iemand' Knipoog op is moet je je glas/shotje leegdrinken.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:55

hoewel het misschien niet echt een duo ding is (hoewel dat ook best kan)... ik kan me hier echt een hele avond mee vermaken is simpel "wie ben ik"

Gewoon post-its halen, of iets anders wat goed plakt waar je op kan schrijven. Elke keer moet je dan iets verzinnen voor iemand (allemaal tegelijk) en dan op je voorhoofd plakken, zodat diegene het niet gezien heeft. En dan maar raden wie je bent...

Heb het nu verschillende keren met een groepje gedaan en het blijft echt hilarisch!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:57

Euh tja als je je feestje viert met allemaal meiden is het leuk om te tutten enzo. Me vader is trouwens ook op de 13de jarig Tong uitsteken

KhivkJe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 19:12

het is de bedoeling dat het 50/50 jongens meisjes wordt. Dus nee, optutten lijkt me niet zo'n geslaagd idee.. ofja, het ligt ermaar net aan hoeveel ze op hebben.. miss krijg ik ze toch nog wel zover om n lippenstiftje en wat mascara.
haha, lachen verzekerd. Haha! mjaaa.. ze hoeven niet persé voor schut te staan met het uitgaan.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:17

Lamaspel? Party&co Lachen ?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:24

Heilig of geilig? Clown Moet je trouwens zeker wat drank bij hebben, want anders valt te snel op dat het soms niet klopt Huilen van het lachen Voorderest lees ik even mee Haha!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:37

Njen schreef:
Heilig of geilig? Clown Moet je trouwens zeker wat drank bij hebben, want anders valt te snel op dat het soms niet klopt Huilen van het lachen Voorderest lees ik even mee Haha!

Wat is heilig of geilig ? Clown

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:39

_Barbara_ schreef:
Njen schreef:

Wat is heilig of geilig ? Clown

Een spel waar je dmv 3 hints moet raden wat het antwoord is, de ene kan elk antwoord bedenken, de ander ligt continu in een deuk omdat hij niks weet(zoals ik). Maar soms kloppen de hints niet helemaal dus zonder drank heb je dat veel sneller door en is het minder leuk Clown Anders kan je nog even googlen Lachen Als je trouwens het fout hebt ga je met je pion richting geilig, heb je het goed richting heilig Knipoog

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:40

koekhappen Clown

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:43

Hints met zelf bedachte dingen, wanneer er wat minder drank in zit normale dingen, wie wint is dan en moet iedereen een shot nemen, wanneer er naar mate meer drank in komt, steeds onnozelere dingen verzinnen.
Offuhhh het bierspel.

Heilig of Geilig klinkt ook erg leuk Haha!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:51

Hihi, wat een leuke ideeën komen voorbij in dit topic! Ja
Ik weet zo snel even niets, maar als me iets tebinnen schiet, zal ik het zeker hier posten Haha!

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:51

halli galli Haha! kun je bij de bart smit kopen

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:54

weet ook een leuk spel!
iedereen maakt een aantal briefjes met bekende mensen erop, die gaan allemaal in 1 pot.
Ronde 1 is diegene omschrijfen, ronde 2 is diegen omschrijfen met 1 woord, en ronde 3 is diegen uitbeelden!
Het is echt superleuk, je meot als team in een bepaalde tjid zo veel mogelijk mensen raden en als alle briefjes op zijn gaat de volgende ronde in Haha!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:51

Stef stuntpiloot!

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:13

Monopoly tropical tycoon is leuk! Haha!

Huur een paar leuke films, zit je ook altijd goed Knipoog Singstar is inderdaad ook wel leuk! En levend wie is het (met die Post-it' jes) is ook leuk!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:17

Singstar, DanceRevolution (PS2), Mario Kart (Wii), Party&Co Lachen

Westenwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:33

Party&Co Extreem
Kaartje blazen, je legt een stapel kaarten op een glas en je moet om de beurt kaarten er vanaf blazen. Degene die de laatste kaart eraf blaast moet drinken.

En nog een drankspel zonder naam maar wel errug leuk.
Je legt 1 of 2 pakketten kaarten om een glas heen. Je moet om de beurt een kaart pakken. Sommige kaarten hebben een betekenis:

Aas: Verboden woord. Degene die de kaart trekt mag een woord verzinnen dat derest van het spel niet meer gezegd mag worden bijv. nee, ja, maar, (woorden die vaak gebruikt worden zijn leuk Tong uitsteken) Zeg je het woord moet je drinken.
Koning: Handeling voor het drinken. Degene die de kaart trekt mag een handeling bedenken die iedereen derest van het spel voor het drinken moet doen. Dat kan zijn, een rondje draaien, lelijk gezicht trekken, je buurman in zn neus knijpen enz. Vergeet je de handeling moet je nog een keer drinken.
Vrouw: Je moet zelf drinken
Boer: Degene links of rechts van je moet drinken
10: Jij mag kiezen wie er moet drinken

Dit zijn volgens mij de standaard regels, maar je kan er natuurlijk ook zelf nog dingen bijverzinnen.

Er kunnen dus meerdere verboden woorden komen en meerdere handelingen voor het drinken.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:39

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:41

JannekeW schreef:
Zap de neger . ROFL
met een dobbelsteen gooien, dat aantal vooruit/terug zappen.
als er dan een, 'getint iemand' Knipoog op is moet je je glas/shotje leegdrinken.
Dat is echt hilarisch Huilen van het lachen. Vooral als je steeds op mtv/tmf komt. En toen wij het deden waren ook nog eens de Crosby's ofzo iets op Huilen van het lachen.

Westenwind schreef:
Party&Co Extreem
Dat is echt super leuk!
Laatst bijgewerkt door Kiwipitje op 09-01-09 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:41

Verbeeld ik het me of kunnen jullie het alleen maar gezellig met drank hebben Scheve mond ?

En nee... ik ben niet anti-alcohol, maar ik vind het wel bezopen (zowel letterlijk als figuurlijk) dat er met 17 jaar zoveel drank aan te pas moet komen Lips are sealed !

Westenwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:28

Sterre schreef:
Verbeeld ik het me of kunnen jullie het alleen maar gezellig met drank hebben Scheve mond ?

En nee... ik ben niet anti-alcohol, maar ik vind het wel bezopen (zowel letterlijk als figuurlijk) dat er met 17 jaar zoveel drank aan te pas moet komen Lips are sealed !

Omdat hier een paar drankspellen naar voren worden gebracht kunnen 17 jarigen het alleenmaar gezellig hebben met drank? Lips are sealed