Ik ben eigenlijk een beetje nieuwschierig.
Wanneer werd jou verliefdheid: houden van
en hoe ging je daarmee om?
Dus bv bij 7 maanden of 1 jaar of.. ga zo maar door.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
). Lins_Vetra schreef:Denk niet dat je opeens een ommekeer hebt. Dat groeit...
Daadwerkelijk houden van en zeggen dat je van iemand houdt is heel wat anders. Mijn ex zei dat al na 1 week (![]()
).
Elaine schreef:Lins_Vetra schreef:Denk niet dat je opeens een ommekeer hebt. Dat groeit...
Daadwerkelijk houden van en zeggen dat je van iemand houdt is heel wat anders. Mijn ex zei dat al na 1 week (![]()
).
Haha daar het je ex is vermoed ik dat er weinig waarheid in zat
Tja, overdrijven is ook een vak
Plus dat ik van hem hou. Ik zou me geen leven meer zonder hem voor kunnen stellen.
..uuhhmm..ik weet het niet....ik denk dat het meer de bezinking is van de echte verliefdheid(dus het blind zijn van liefde)..dat er toch wel na een maandje of 6/7 vanaf is...maar dan kan je nog steeds de kriebels hebben hoor!...en houden van groeit daar toch gewoon lekker bij
Maar je denkt wel elke dag nog aan mekaar, en je krijgt niet bij elk telefoontje of smsje die ongelovelijke vele kriebels. Dat zakt af, maar in sommige situaties krijg je toch weer die leuke kriebels! Of als je gewoon met z'n 2'en bv. op de bank zit en dan kunnen ze ook zo komen
De verliefdheid blijft nog altijd wel..
?
) verliefdheid is er inmiddels wel af 
Elaine schreef:Meestal?

Heb nogwel een andere ex, maar daar ben ik nooit echt verliefd op geweest
Maar we hebben samen veel meegemaakt en dat schept wel een band
Normaal gesproken ben ik trouwens niet zo iemand die gauw zegt van ik hou van jou. Elaine schreef:Ik zou je geen datum kunnen noemen, dat gaat geleidelijk aan. Maar wat ik wel weet is dat bij mij de verliefdheid (nog) niet weg is. Na 4 jaar krijg ik nog steeds af en toe vlinders, maar ik houd 24/7 van hem
Bij ons is de verliefdheid na twee jaar beginnen groeien naar echt houden van. Nu ben ik meer dan 4 jaar samen met mijn vriend en houden we echt van elkaar, met af en toe nog eens wat opstekende tienerverliefdheid
Zalig zo!LiNdA1986 schreef:Haha, na 2 langere relaties![]()
Had t nog niet eens door, dus klonk wel stom ja, hihi
Overigens hadden we toen net 3 weken 'samengewoond' en waren we op vakantie geweest en had ik echt het gevoel dat het enorm goed zat tussen ons
Wij zeiden het toen ook tegen elkaar dat het wel bijzonder was dat we ons allebei zo voelden, omdat we allebei vrij zelfstandig waren en altijd zoiets hadden van 'houden van, dat zég je toch niet na 3 maanden?' Toch is dat gevoel bij ons zo gegroeid en nu we 9 maanden samen zijn staan we daar nog volledig achter.
De verliefdheid is er dus zeker ook nog, maar in het begin voelde ik al bubbels in m'n buik als ik aan hem dacht, wat een tijd was dat
Maar juist dan ook is er onzekerheid: voelt hij echt wel hetzelfde, wat als hij me toch niet zo leuk meer vindt? Inmiddels weten we dat het heel goed zit en dat we, hoewel je nooit in de toekomst kunt kijken, echt bij elkaar horen
'.
)