Vraag me toch ergens af hoe dat zo komt... Hebben de mannen (en vrouwen) het idee van nieuw jaar nieuw kansen nieuw liefje?
Ben toch stiekum wel blij dat ik nog gewoon gelukkig ben met vriendlief...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

alweer 1jaartje met vriendlief samen!
2 jaar en 2 weken oid

Babel schreef:Ja dat idee heb ik ook hoor. Maar sowieso wordt er tegenwoordig bij een klein verliefdheid al gelijk geroepen dat je van elkaar houdt. Vind dat een beetje te ver gaan hoor. En als de verliefdheid over is dan hoeft het ook al snel niet meer heb ik het idee.
we zijn inmiddels 10 en halve maand bij elkaar

Mayflower_ schreef:Tegenwoordig wordt er ook niet meer voor een relatie gevochten. Het is ruzie, dumpen en verder met je leven.. Waar blijft de vechtlust?

Mayflower_ schreef:Sommige mensen zeggen binnen een week al dat ze van elkaar houden.. Het zou mij dus heel erg benauwen..
Hoe kan je binnen een week zeggen dat je van elkaar houdt en dat het voor altijd is?
Tegenwoordig wordt er ook niet meer voor een relatie gevochten. Het is ruzie, dumpen en verder met je leven.. Waar blijft de vechtlust?
Dat zie ik echt bijna nergens meer... Een vriendin van mij ook die roept om de maand, jah het gaat niet zo lekker, ik denk niet dat het nog lang aanblijft en dit roept ze nu al maanden terwijl ze nogmaar 8 maanden hebben. Op een gegeven moment gaat er dan toch een lichtje branden dat er iets niet goed zit? Ze praten amper, alleen als ze op het punt staan het uit te maken.
NonaWen schreef:Bij mij gaat het ook niet fantastisch.. maar, we blijven gewoon veel praten, althans.. ik iets meer als hem haha hij praat niet zoveel.
Dus ik probeer gewoon een maandelijks praatuurtje in te lassen steeds..

Mayflower_ schreef:Ja misschien moet je eens per zoveel tijd even evaluaren hoe het met de relatie gaat. En blijven praten.. Zit je iets dwars, praat er dan over.. Maar dat vergeten een heleboel mensen..
Mayflower_ schreef:Ja misschien moet je eens per zoveel tijd even evaluaren hoe het met de relatie gaat. En blijven praten.. Zit je iets dwars, praat er dan over.. Maar dat vergeten een heleboel mensen..