Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

BraveSpots schreef:Niet dat ik iemand wil verdedigen maar het zijn brutale jongens of jongeren. Daarvoor nog niet direct ziek in hun hoofd hoor. Mss beseffen ze (nog) wel niet hoeveel verdriet en leed hierdoor veroorzaakt word (of toch sommigen niet?).
Het is ongepast en moet zeker bestraft worden, maar hoe sommigen zich hier uitlaten vind ik evenmin van respect uitgaan...
_Zsazsa_ schreef:Wie toont hier weinig respect dan? Ik vind dat iedereen hierin mag zeggen wat hij of zij denkt. Respectloze dan kindergraven vernielen kan niet in mijn ogen.
Sorry maar ik zelf ben 20 en heb genoeg vrienden die jonger of ouder zijn. En niemand maar dan ook niemand zou het in zijn hoofd halen om kinder graven te vernielen.
In mijn ogen ben je dan ziek en absoluut niet goed bij je hoofd! Brutaal vind ik hiervoor ook absoluut niet het juiste woord.. Brutaal vind ik grenzen van mensen opzoeken.
Deze kinderen hebben geen grenzen denk ik dan.
kaill87 schreef:Ziek in hun hoofd, ok de een bedoeld dit letterlijk en de ander misschien alleen figuurlijk.
Maar heel gezond zuiver verstand vind ik het niet van getuigen hoor.
Het gaat mij er niet om of die gasten het hebben gedaan, gewoon in het algemeen al die mensen die het doen. Die kunnen gewoon niet normaal nadenken.
Vraag me af of je ook zo zou reageren als het bij iemand uit jou kring zou gebeuren.
_Zsazsa_ schreef:Dat hun nog niet officieel beschuldigd maakt toch niet uit??? Er is toch iemand die het doet!
En diegene vind IK ziek. Jij hoeft dat niet te vinden, als jij dat onder de catogorie Brutaal vind vallen, dan is dat ook prima, maar brutaal vind ik belletje trekken, pesten, een grote mond geven en dat soort dingen.
Je wilt niet weten hoe het voelt voor iemand om bij het graf van je kind te komen, en dat je dan ziet, dat de stenen, memorials, bloemen, getekende stenen en noem maar op weg zijn of helemaal kapot!
Niet alleen voor kinderen trouwen dat geld ook voor volwassen mensen.
Ik vind dat je dit hoe dan ook niet goed kan praten. Je laatste post snap ik trouwens niet. Verlagen naar hun niveau? En nee er is weinig respect in dit land. Als je geen respect hebt voor de doden, voor wie dan wel?
Ik bedoel het niet aanvallend hoor, maar vind dat dit gewoon echt heel erg veel te ver gaat!
Reageer gewoon zo fel, omdat ik de man van mijn oppas er echt onderdoor heb zien gaan toen hij het graf van zijn vrouw zo zag.. Hij heeft erg veel geld en liefde in de steen en planten gestopt. En als dat dan kapot gemaakt word door kinderen (jong volwassenen) is dat gewoon heel slopend.
_rosita_ schreef:Vreselijk!
Wat mij betreft de dader(tje)s gezellig paar daagjes mee laten werken op het kerkhof en in het mortuarium. Grote kans dat ze dit nooit meer in hun debiele koppen halen!
Verder uiteraard alle kosten laten vergoeden door ervoor te blijven werken.