Dat is me toch wat! Thuisgebracht door de politie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

s6801881

Dat is me toch wat! Thuisgebracht door de politie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 02:27

Oh my god.....! Ik heb de schrik nog aardig in de benen!

Ik was vandaag niet helemaal fit op Windesheim, maar ben tot laat gebleven om wat zaken qua huiswerk te doen. Ik voelde me niet helemaal fit, maar dat hebben we allemaal wel eens, toch? Op weg naar mijn tijdelijke slaapplaats kwam ik een vriendin tegen, we wouden wat gaan drinken op het station, dus ik ben met de fiets aan de hand (lees glad!) met haar meegelopen naar het station. Het cafe was al dicht, dus is zij maar naar huis gegaan. Ik was even gaan zitten omdat ik het een beetje benauwd kreeg. Op een gegeven moment was ik ook vrij duizelig. Ik besloot om maar even naar de Burger King te gaan om snel wat te eten,had vandaag namelijk nog geen echte maaltijd gehad. In de tunnel kwam ik twee mannen van de NS servicedienst tegen. Die vroegen of alles wel in orde was. Ik zei, zoals standaard op die vraag, dat het wel ging. Na een kort gesprek waarvan ik niet eens meer weet wat er precies is gezegd liep ik verder. Ik kreeg toen ook nog eens een aritmische hartslag... Dus ik raakte wel een beetje in paniek, was niet fit, en durfde niet op de fiets te stappen om helemaal naar Zwolle zuid te gaan.

Ik weet niet precies wat ik ondertussen allemaal heb gedaan, maar twee uur laten bevond ik mij in de stationshal. Daar kwam ik dezelfde mensen van de NS weer tegen. Ze zeiden me dat ze zich echt zorgen maakten, omdat ik gewoon een goed zieke indruk maakte (achteraf gesproken misschien ook wel zo). Ik had niet echt veel zin in hulp dus ik ben na een gesprek van zo'n 10 minuten naar mijn fiets gelopen. Gezien de manier waarop ik liep (kon voor mijn gevoel amper rechtopstaan laat staan lopen) zijn ze me toch achterna gegaan. Ze hebben me daar aan de praat gehouden en op een gegeven moment verteld dat de politie kwam! Dus ik raakte in full-panic-mode. Ik was al benauwd, maar nu begon ik ook nog te hyperventileren!

Ik was net een beetje gekalmeerd toen er zo'n boevenbusje van de politie aankwam en er twee agenten uitstapten. Schoot weer in de paniek, kon geen zinnig woord uitbrengen. Ik moest mee naar het bureau, mijn fiets namen ze mee. Toen ik eenmaal een beetje tot mezelf was gekomen (circa 40 minuten later) begonnen ze me te ondervragen. Ik had ze wel meteen mijn ID kaart gegeven, dus die stap was al gezet. Maar ze wouden ook weten waar ik woonde... Zie onderschrift, niet zo'n makkelijke vraag. Dus gingen ze me ook nog eens doorvragen over de thuissituatie etc. Ondertussen zat ik een combinatie van er benauwd, hyperventilatie en total panic te ervaren. Ik was als de dood een proces-verbaal te krijgen! Dan kan ik een carrière als docent op mijn buik schrijven. Achteraf lekker rationeel maar ja.

Toen ze een beetje informatie hadden losgepeutert hebben ze me naar mijn tijdelijke adres gebracht, en hier zit ik dan, met de schrik nog flink in de benen, steenkoud en zonder lucht. Lekker mijn verhaal op bokt van me afschrijven...

(ps, ik ben dus niet opgepakt, geen proces-verbaal, alleen maar bij de politie geweest omdat het echt niet goed ging. Heb de afspraak met die agenten gemaakt dat ik morgen een huisarts bel, omdat ik vanavond echt niet naar het ZH wou. Die afspraak kom ik ook na)

XFiemoX

Re: Dat is me toch wat! Thuisgebracht door de politie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 07:39

Wat heftig meid Ach gut hoop dat het nu al weer iets beter gaat met je dat je door het slapen wat rustig geworden bent en dat je fris de dag van vandaag door kan komen, alhoewel iig naar je HA veilig kan komen...

Zo zie je maar weer dat niet iedereen op straat je zomaar laat liggen of staan en er altijd goeie mensen tussen zitten ect...

Heb zelf jaren in Zwolle gewoond Knipoog

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 07:47

Tjeee.... nou meis sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 08:48

Hoezo was je bang om een proces- verbaal te krijgen, je hebt toch niks gedaan? Wel erg naar dat je je zo rot voelt, hopelijk kan de huisarts wat vinden en ben je snel weer op de benen!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 08:59

Wat heb jij een mazzel gehad met die 2 mensen van de NS dat die zich zo over jou bekommerde en dat de politie je zo te hulp schoot. Het was misschien enorm schrikken want dat zou ik ook, maar ik hoop dat je nu kunt inzien dat deze mensen enorm goed voor je hebben gezorgd Lachen Zelfde geld hadden ze je met rust gelaten en hoe was het dan afgelopen?

Maar meis ALSTJEBLIEFT laat ons weten wat je hebt, want dit klinkt absoluut niet goed! zorg goed voor jezelf en beterschap. Ik heb een vriendin wonen in Zwolle, zal haar eens vragen of ze een kamertje heeft/weet.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 09:04

Ik ga helemaal met benfan mee, je hebt echt mazzel gehad!
Sterkte dan maar en houd je aan je belofte en bel een huisarts... want dit klinkt echt niet goed

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 11:56

Benfan schreef:
Wat heb jij een mazzel gehad met die 2 mensen van de NS dat die zich zo over jou bekommerde en dat de politie je zo te hulp schoot. Het was misschien enorm schrikken want dat zou ik ook, maar ik hoop dat je nu kunt inzien dat deze mensen enorm goed voor je hebben gezorgd Lachen Zelfde geld hadden ze je met rust gelaten en hoe was het dan afgelopen?

Maar meis ALSTJEBLIEFT laat ons weten wat je hebt, want dit klinkt absoluut niet goed! zorg goed voor jezelf en beterschap. Ik heb een vriendin wonen in Zwolle, zal haar eens vragen of ze een kamertje heeft/weet.

Dankje wel Lachen

Ik weet inderdaad dat ik heel veel mazzel heb gehad. Het is inderdaad vrij bijzonder dat volstrekt vreemden zich zo over je bekommeren en ben ze dan ook heel dankbaar.

En over dat proces-verbaal... Ik was een beetje in paniek... Ik ben nog nooit in aanraking met de politie geweest, en snapte niet meer goed wat ze nou wouden. Gelukkig waren de agenten vriendelijk, en hadden ze alle goede bedoelingen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:03

Agenten geven je niet zomaar een procesverbaal als je niks strafbaars hebt gedaan Knipoog

Toch fijn dat ze in Zwolle zo bezorgd om je waren, zoals ik het lees was je behoorlijk de weg kwijt Ach gut

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:03

he meis wat zwaar vervelend en eng allemaal.
Laat je ons weten wat het nou precies was ??

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:06

Als dadelijk weer helemaal helder kan denken, denk dan eens aan die 2 mensen die erg bezorgt om jou waren. Knipoog Wie weet wat er had kunnen gebeuren als zij niet zo oplettend waren geweest. Enne politie pakt niet alleen boeven op hoor, ze hebben ook nog zoiets als zorgplicht. Bloos Sterkte meid Ach gut

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 12:57

dankje wel iedereen Lachen ik snap inderdaad dat die agenten en die mensen van de NS alleen goede bedoelingen hadden, ben ze erg dankbaar Lachen t was wel even schrikken Knipoog Ik heb net de HA gebeld, maar kwam er niet door, ben zo nog een keer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:02

dat was schrikken zeg! ga aub naar de dokter! vind het toch wel heel erg ernstig wat er is gebeurt hoor

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:04

Jeetje meid, wat lijkt me dat angstig om mee te maken! Gelukkig zijn er nog mensen welke naar andere mensen kijken(ECHT kijken), en dan zien dat er iets aan de hand is......Heel veel sterkte verder en ik hoop dat je je ha snel te pakken krijgt(off topic: die zijn zooooo slecht te bereiken over het algemeen! Boos! )

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:05

Sterkte, heb het zelf ook meegemaakt, maar dan zonder politie, in eerste instantie werd ik volledig genegeerd, maar op een gegeven moment kwam er iemand kijken waarom ik in de kou op de grond zat naast mijn fiets. Daarna kwamen er meer mensen en op een gegeven moment kwam er een ouder stel met de auto aan waarvan de ene me thuis heeft gebracht en de andere is gaan fietsen, ben die mensen nog steeds erg dankbaar. Voor hetzelfde geld had ik weet ik hoeveel uur later daar nog steeds gezeten/gelegen en toen ik binnen was was ik gelukkig redelijk snel opgeknapt na rustig zitten en wat drinken... Ik ben benieuwd wat de ha zegt, bij mij kwam het door het hyperventileren wrs(kwam door de stress) en omdat ik nog steeds niet volledig uitgeziekt op weg was naar mijn werk...

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:14

Hoop dat je de HA snel te pakken krijgt..Bij ons krijg je ze alleen sochtends te pakken eigenlijk daarna is het een rampen plan.

Gelukkig dat er nog mensen op letten...Ken het helaas met oud en nieuw was ik van binnen naar buiten en was te grote omslag dus hyperventileren vriendinnen binnen namen niet op.Dacht ach gaat wel loop wel rustig naar huis onderweg kwam ik een stel tegen die vroegen of het ging...ik gaat wel..Hun fietsen door maar kwamen toch terug. Ben maar blij ook hun hebben mn ouders gebeld en gezorgt dat mn medicatie innam en weer ging ademhalen...

Blij met zulke mensen op de wereld Ja

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:22

Jeetje dat is niet niks, ik snap dat je erg bent geschrokken.
Ik heb je andere topic trouwens ook gelezen, heb je al een kamer?
Of heb je uberhaupt wel onderdak?

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:34

ik heb nog een paard dagen onderdak, tot vrijdag, dan moet ik echt weg... Ik mag het weekend op een kamer van een vriendin zitten, ze gaat dit weekend naar het ouderlijk huis. Vanavond heb ik een kijkavond. 1op 5 dat ik gekozen wordt, maar ik heb wel hoop Lachen Als dat m niet wordt wordt het een nachtje bij die en een nachtje bij die, maar dat is ook wel te doen...

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:35

Chatelaine schreef:
Hoop dat je de HA snel te pakken krijgt..Bij ons krijg je ze alleen sochtends te pakken eigenlijk daarna is het een rampen plan.

Gelukkig dat er nog mensen op letten...Ken het helaas met oud en nieuw was ik van binnen naar buiten en was te grote omslag dus hyperventileren vriendinnen binnen namen niet op.Dacht ach gaat wel loop wel rustig naar huis onderweg kwam ik een stel tegen die vroegen of het ging...ik gaat wel..Hun fietsen door maar kwamen toch terug. Ben maar blij ook hun hebben mn ouders gebeld en gezorgt dat mn medicatie innam en weer ging ademhalen...

Blij met zulke mensen op de wereld Ja

Inderdaad! Zulke mensen zijn ook bijzonder nodig!

Trammelanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:37

Nou nou klinkt aardig heftig. succes ermee

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 16:42

Jeetje meis Ach gut Dat klinkt niet goed.
Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je, en vind je snel een kamer. Lachen

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 00:39

He bah, nu moet ik morgen ook nog terug naar het politiebureau... Ik blijk mijn portomonee met alle belangrijke spullen (bewijs van inschrijving, ID bankpas etc.) kwijt te zijn. In de politiebus had ik m nog, ben m nu kwijt... Boos! jaja, t gaat lekker

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:00

Oh das helemaal balen inderdaad!

En wees maar blij dat ze je op deze manier hebben geholpen, wie weet wat er anders gebeurd zou zijn! En morgen gewoon even langs de huisarts gaan he Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 01:13

wat heftig,je zal wel goed geschrokken zijn

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:12

Oef, klinkt allemaal niet echt lekker.. Fijn dat die mensen zich zo om jou bekommerde, had ook (denk er liever niet aan) anders af kunnen lopen..

Voel je je nu alweer wat beter? HA al gelukt?

Succes bij de HA anders en bij oom agent Knipoog

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:21

Jeetje, das schrikken!! Misschien mag je blij zijn met de kou, dan zijn ze toch extra alert op dit soort dingen, omdat ze nu absoluut niet willen dat mensen 's nachts buiten blijven.

Hopelijk krijg je je arts snel aan de lijn, en kan die wat je gezondheid betreft snel wat duidelijkheid verschaffen.

Wat betreft je portemonee: Kan het niet zo zijn dat je die op het politiebureau hebt laten liggen? In alle spanning? Misschien daar eerst een belletje heen plegen!

In elk geval heel veel sterkte en succes, ook met het vinden van een kamer, want ik kan me voorstellen dat dat alleen al veel spanning oplevert!