Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hoop dat het nu al weer iets beter gaat met je dat je door het slapen wat rustig geworden bent en dat je fris de dag van vandaag door kan komen, alhoewel iig naar je HA veilig kan komen...
Zelfde geld hadden ze je met rust gelaten en hoe was het dan afgelopen?
Benfan schreef:Wat heb jij een mazzel gehad met die 2 mensen van de NS dat die zich zo over jou bekommerde en dat de politie je zo te hulp schoot. Het was misschien enorm schrikken want dat zou ik ook, maar ik hoop dat je nu kunt inzien dat deze mensen enorm goed voor je hebben gezorgdZelfde geld hadden ze je met rust gelaten en hoe was het dan afgelopen?
Maar meis ALSTJEBLIEFT laat ons weten wat je hebt, want dit klinkt absoluut niet goed! zorg goed voor jezelf en beterschap. Ik heb een vriendin wonen in Zwolle, zal haar eens vragen of ze een kamertje heeft/weet.

Wie weet wat er had kunnen gebeuren als zij niet zo oplettend waren geweest. Enne politie pakt niet alleen boeven op hoor, ze hebben ook nog zoiets als zorgplicht.
Sterkte meid
ik snap inderdaad dat die agenten en die mensen van de NS alleen goede bedoelingen hadden, ben ze erg dankbaar
t was wel even schrikken
Ik heb net de HA gebeld, maar kwam er niet door, ben zo nog een keer!
) 
Als dat m niet wordt wordt het een nachtje bij die en een nachtje bij die, maar dat is ook wel te doen... Chatelaine schreef:Hoop dat je de HA snel te pakken krijgt..Bij ons krijg je ze alleen sochtends te pakken eigenlijk daarna is het een rampen plan.
Gelukkig dat er nog mensen op letten...Ken het helaas met oud en nieuw was ik van binnen naar buiten en was te grote omslag dus hyperventileren vriendinnen binnen namen niet op.Dacht ach gaat wel loop wel rustig naar huis onderweg kwam ik een stel tegen die vroegen of het ging...ik gaat wel..Hun fietsen door maar kwamen toch terug. Ben maar blij ook hun hebben mn ouders gebeld en gezorgt dat mn medicatie innam en weer ging ademhalen...
Blij met zulke mensen op de wereld
Dat klinkt niet goed.
jaja, t gaat lekker