Orange/T-Mobile, problemen met provider!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calice

Orange/T-Mobile, problemen met provider!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 10:58

Pfff ik moet het gewoon even kwijt..

Het laatste half jaar heb ik alleen maar gezeur met Orange sinds het naar T-mobile is overgestapt..
Het begon met minder bereik.. en nu ik het zo erg dat ik vrijwel geen bereik meer heb. (als mensen mij proberen te bellen krijgen ze 9 v/d 10x meteen mijn voicemail en smsjes komen vaak 15 min later aan dan verzonden..)

Na lang wikken en wegen heb ik 1,5 maand geleden een 2e abbo afgesloten bij Vodafone, puur omdat ik bereikbaar wil zijn als er iets is.
Toen ik dat deed heb ik ook een klacht bij Orange energelegd dat ik eerder van mijn abbo af wou maar dit zou niet mogelijk zijn..

Nu heb ik afgelopen maand echt niet veel gebeld (minder zelfs dan voorgaande maanden) maar heb ik gewoon een rekening van 199 euro!

Ik ben het zo zat aan het worden.. ze plukken me kaal en ik kan amper gebruik maken van hun "diensten".

Wie hebben er nogmeer zoveel problemen? Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 05-01-09 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

Mistic

Re: Orange/T-Mobile wat een pokke provider!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:02

Heb je de specificatie van de rekening gekregen? Het kan namelijk zijn dat ze je toch een rekening gestuurd hebben voor het afkopen van je abbo.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:02

In het begin had ik dit ook maar toen kreeg ik een brief van Orange dat ikhandmatig moest gaan zoeken naar het T-mobile netwerk en nu totaal geen problemen meer en overal goed bereik. Heb zelfs in België (wel net over de grens maar voorheen had ik dit niet) T-mobile bereik ipv een buitenlandse provider).

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:03

In het begin van de overgang had ik nog weleens last van een slechte verbinding. Tegenwoordig nergens meer last van en het gaat allemaal prima, heb ik weer (bijna) overal bereik.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 11:04

Nee ze sturen dus geen specificaties.. die kan je opvragen maar dat kost je dus geld. Ik denk dat ik ze toch maar weer eens ga bellen.

Ze hebben het al eens handmatig ingesteld maar het is dus weer een ramp..

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:05

Kun je geen specificatie op internet bekijken?

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 11:06

Dat durf ik niet te zeggen... ik heb er in ieder geval nooit inlogcodes voor ontvangen, vroeger toen orange nog orange was toen was ik er heel tevreden mee, maar dit vind ik toch echt te gek worden Scheve mond

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:10

Je kan geloof ik naar de site gaan en je 06 intypen en krijg je je wachtwoord Lachen Daar kan je idd specificaties bekijken Ja
Ik had met Orange altijd overal bereik, maar tegenwoordig met T-mobile is het echt een stuk slechter, dit jaar loopt het af en dan neem ik zeker weten geen T-mobile meer

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:11

Op my t-mobile kan je als het goed is wel specificaties bekijken..
(ooit nog es daar gewerkt) Kan inderdaad goed je afkoop bedrag zijn waardoor je iig van je abbo af bent.
Wel heel vervelend trouwens, je zou toch inmiddels qua bereik meer van ze mogen verwachten

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:12

Heb je ook geen inloggegevens van toen het nog Orange was? Grote kans dat je dezelfde gegevens kunt gebruiken.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:13

Bellen naar Tmobile ? Vandaar dat je rekening zo hoog is! Haha!
Je kan ook via de website een klacht indienen, specificaties opvragen en noem maar op.
Lijkt me verstandig dat je dat eerst probeert.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 11:14

Ik weet (bijna) zeker dat het geen afkoop bedrag is..
Dit omdat ze zijden dat ik er niet eerder vanaf kon en we ook geen beïndiging van het contract hebben gehad.

Bij de t-mobile shop zijden ze dat ik voor klachten bij orange moet zijn omdat hun naam op mijn contract staat Verward , dat mijn rekening en ontvangst via T-mobile loopt zou volgens die gast daar niks uitmaken.

Heb ook nooit inloggegevens van Orange gehad, dus schiet daar ook niks mee op..

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:14

ik heb prepaid van orange/t mobile. maar ik vond het veel beter toen het gewoon orange was, dan nu het t mobile is..

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:17

calice schreef:
en nu ik het zo erg dat ik vrijwel geen bereik meer heb. (als mensen mij proberen te bellen krijgen ze 9 v/d 10x meteen mijn voicemail en smsjes komen vaak 15 min later aan dan verzonden..)

Dit probleem had ik ook na overgang van Orange naar TMobile. Ik heb een klacht ingediend en (na enig aandringen van mijn kant) voor een half jaar korting gekregen op mijn abbo. Keurige service.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:17

Als je betaalt aan Tmobile moet je daar zijn. Zij zijn nu toch jouw provider?
Is trouwens hetzelfde bandje als je belt ook! Knipoog

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 11:19

Ik ga ze dan ook maar weer eens bellen.

Toen ik het aangaf van het geen bereik, beweerde ze bij hoog en laag dat ik de 1e was waarvan ze het hoorde.. ik had het al van meer mensen gehoord dus kan er echt niet met mijn verstand bij dat ze er om staan te liegen.

Ik wil gewoon verder emt mijn vodafone, maar hoop dat ze toch wat service kunnen verichten voor de gemakte kosten voor het er achteraan bellen enz.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:22

http://orange.t-mobile.nl/
06 invoeren, wachtwoord vergeten klikken, opnieuw 06 invoeren + de code na typen, inloggen en rekening bekijken. Mocht de rekening niet zichtbaar zijn, moet je even je pop-up killer uitzetten.

succes

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:23

Heb toch meerdere slechte verhalen gehoord over Orange.
Een vriendin had die en had een betalings achterstand van 20 euro. Ze had het netjes overgemaakt. Is daarna volgens mij wel 10 keer naar die winkel gegaan en heeft 100 keer aan de telefoon gehangen. Maar niemand die de sim kaart kon activeren. Zo heeft ze ruim 4 maanden zonder telefoon gezeten...

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 11:23

oh ja, klachtenbrief sturen ter attentie van National Roaming team is ook een optie

mamamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:02

Ik ben totaal niet te spreken over tmobile. Mijn vriend zat eerst bij orange en voor dat ze samen gingen had ik bij tmobile een goed ontvangst en hij bij orange.
Nadat het samen is gegaan is het een stuk slechter geworden en raar maar waar ook een stuk duurder.
Ik heb al besloten dat ik in november dit jaar over ga naar een andere provider want dit is 10x niks

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:13

Ik heb altijd T-mobile gehad tot ik er vorig jaar problemen mee kreeg. De klantenservice was wel altijd goed maar ik had eigenlijk nooit bereik op plaatsen waar ik dat juist moest hebben. Thuis moest ik altijd eerst 10 min buiten gaan staan en bij mn vriend in Zeist had ik hetzelfde. Toen heb ik een aantal keer contact met T-mobile gehad, nieuwe SIM-kaart ontvangen, nog geen bereik. Ze hebben zelfs gecheckt en ik zou in een " knalroze" gebied moeten zitten waar ik echt bereik zou moeten hebben. Ik heb volgehouden want ik had gewoon niks aan mn abonnement. Uiteindelijk na 2 maanden proberen kosteloos mijn abonnement stopgezet en de telefoon mocht ik houden. Het bereik was dus beroerd maar vond het toch netjes dat ik dat abonnement zo kon stopzetten!

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:19

Nog een paar weekjes en mijn contract loopt af. Ik ben er hartstikke blij mee. Heb nog nooit zo weinig bereik gehad en zulke hoge rekeningen.

Laatst belde ze me: "mw, wij kunnen uw kosten omlaag brengen door uw maandbedrag omhoog te doen". Ik zei dat ik al een hele goede oplossing had om de maandelijks kosten omlaag te brengen, namelijk contract annuleren en nooit meer aanmelden.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:32

calice schreef:
Dat durf ik niet te zeggen... ik heb er in ieder geval nooit inlogcodes voor ontvangen, vroeger toen orange nog orange was toen was ik er heel tevreden mee, maar dit vind ik toch echt te gek worden Scheve mond

Je kunt gewoon nog via internet je rekening bekijken, daar is niets aan veranderd.
Als je je wachtwoord niet meer hebt kun je die gewoon opvragen Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:33

Ik heb nou ook nog Orange voor de laatste maand, maar bij mijn vriend thuis helemaal geen bereik en mijn rekeningen puilen uit.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:34

Rana schreef:
oh ja, klachtenbrief sturen ter attentie van National Roaming team is ook een optie

NR team bestaat niet meer Knipoog