Een stapje terug?? :( Waarom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mentjuh

Een stapje terug?? :( Waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 00:50

Hey,

Ik voel me echt niet happy op het moment...
met nieuwjaar heb ik een soort van breakdown gehad ben ik ff ingestort.
veel werken niet weten wat ik wil en voor het grootste gedeelte weet ik niet eens waar het rot gevoel vandaan komt..
op werk heb ik constand bonje (iederen heeft bonje met die heks ze is heel gemeen)
en als klapper op de vuurpijl vertelde dylan (me vriend)me toen straks dat hij even een stapje terug wil doen..
We hebben pas een maandje en het is allemaal heel vlug gegaan tussen ons met kerst en nieuwjaar zaten we samen en zien elkaar dagelijks of om de dag. De rede dat het zo snel ging is omdat het zo geweldig goed klikte tussen ons vanaf het eerste moment.
Intresses dingen die we leuk vinden way of life alles kwam overeen en we konden meteen blij elkaar lache lol maken maar ook praten over moeilijke dingen... Na een week kwam hij met champagne en n bos rozen aan om te vieren dat we elkaar hadden gevonden nu dit.. (ik ben trouwens 22 en dylan 24)
Ik ben nog nooit in zo een korte tijd zo gek geworden op iemand maar het klikt gewoon zo lekker!
hij vind opeens dat het te snel is gegaan en weet niet wat hij wil en is gaan twijfelen..
laatst zei hij nog dat hij het leuk vond dat het zo snel ging en het leek alsof we elkaar al super lang kende.
weer het standaart verhaaltje ligt niet aan jou maar aan mezelf..
wat er precies is ik heb geen idee.... hij is bang om in een sleur terecht te komen... HIj vind me heel erg leuk lief en knap maar weet opeens niet zeker meer of hij me leuk genoeg vind.
het is niet uit dat, niet maar hij wil dat we elkaar gewoon even wat minder zien zodat hij even alles op een rijtje kan zetten om te kijken wat hij wil... had dit totaal niet aan zien komen het ging zo super leuk tusse ons!
het klikte perfect we deden leuke dingen we hebben lol...
hij heeft me de afgelope tijd dingen gezegt dat hij het gevoel dat hij voor mij had al jaren niet meer gevoeld had.. en nou opeens dit? ik vroeg hem ook of hij die dingen wel meende toen hij ze zei en hij zegt van wel..
hij zegt dat hij 3 dagen terug een klap heeft gehad van sjit dit gaat wel heel snel wil ik dat wel??
ik heb nu geen flauw idee hoe het verder gaat.. hij zegt we bellen en smsen wel dan zien we wel maar je hoeft niet bang te zijn dat je me niet meer ziet... ik vind je nog steeds heel leuk lief en mooi... maarja wat moet ik daar mee?

ik laat m nu met rust tot ik wat van hem hoor denk dat dat het beste is..
hebben jullie ooit zo iets meegemaakt?

Moest het even van me afschrijven thnx voor het lezen....

_Kimo_

Re: Een stapje terug?? :( Waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 01:04

Ja ik heb precies hetzelfde gehad..
Ik had alleen wat langer met me vriend toen.
Het is ontzettend moeilijk en je krijgt echt een trap op je hart..
Maar het beste is idd hem gewoon even met rust laten, hoe ontzettend moeilijk het ook is..
Dat heb ik ook gedaan, en toen kwam mijn vriend erachter dat hij eigenlijk toch niet zonder me wil en stapelgek op me is Lachen
Dus nog ff volhoue meid.. Zo te horen zit het echt wel goed tussen jullie Lachen

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 01:10

Dankje. Ik was zowiezo van plan hem even met rust te laten.. hij zei dat ik m echt wel mag bellen en smsen maaar ik laat m gewoon even in zn waarde... als hij smst zal ik m echt wel wat terug sturen of als hij belt neem ik gewoon op maar ga nu niet aan m hangen wacht tot ik wat van hem hoor! ik hoop dat het goed af gaat lopen....\
hoe lang heb jij op duidelijkheid moeten wachten?

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 10:59

Ja dat moet je ook zeker doen Lachen
maar je moet proberen niet "wanhopig" over te komen Tong uitsteken Anders gaat hij zich helemaal benauwd voelen..
Bij mij duurde het gelukkig niet zo lang, een dagje denk Tong uitsteken
Maar voordat het echt weer helemaal goed was, zeker een week!
Na die ene dag, zei hij wel dat alles weer goed was, maar zo voelde het helaas niet..
Dus toen heb ik hem nog een week met rust gelaten, af en toe een smsje gestuurd, of gereageerd als hij wat stuurde en meer niet.
En sindsdien is onze relatie eigenlijk beter dan ooit Lachen

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 15:20

n dag is wel heel snel zeg...
hopelijk hier ook maarja dat is nu nog moeilijk in te schatten nog niets van hem gehoord..

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:59

Toen ik je verhaal las was het eerste wat ik dacht "Meid, doe even rustig aan, waar ben je mee bezig?" Jullie hebben pas een maand, weet je hoe ontzettend kort dat is? In die periode is het echt niet gezond om zo vaak bij elkaar te zitten! Ook als ik in je profiel kijk; zo'n korte relatie en dan al allemaal foto's van hem op internet zetten?
Ik begrijp jouw vriend volkomen, het gaat hem gewoon te snel en dat is heel begrijpelijk. Sommige mensen kunnen van de één op de andere dag constant bij iemand zijn, anderen hebben tijd nodig om te wennen. Jouw vriend hoort blijkbaar bij de laatste groep. Geef hem gewoon wat tijd, probeer hem wat minder te zien of contact op te nemen en je zult zien dat het vanzelf goed komt. Ik ben ervan overtuigd dat jouw vriend je ontzettend leuk vind (rozen en champagne? Romantisch! Haha!) maar dat hij het gewoon te snel vind gaan.

Succes, ik hoop dat je er wat aan hebt Lachen

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 18:04

Dankje lauramc ik snap wel wat je bedoelt.. maar dat van de foto's tja dat is zijn idee geweest die begon al gelijk wil foto's van ons samen zet ik die op me hyves haha.
Hij was er zelf bij dat het zo snel ging en idd het is mischien ook te snel een maand is heel kort maar als het zo klikt tja is vanzelf gegaan... met de kerst ook familie ding..hij wilde graag mee met nieuwjaar had hij gelijk alles om gegooit zodat ik mee kon.. dat wilde hij graag... dus ik ben niet de enige schuldige aan het snelle Lachen
maar ik geef m inderdaat de ruimte even hoor vanzelf wel wanneer hij contakt met me op neemt en hoop dat alles goed gaat komen vind het alleen n beetje eng die twijfel.. bang dat het nu over is.. hoop van niet maar je weet t nooit natuurlijk

p.s. hij kent me bokt niet dus die foto;s issi niet eens van op de hoogte haha

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 22:29

even om jullie op de hoogte te houden heb nog niets gehoord van hem..

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:55

gossie vervelend zeg.. zou zelf echt gek worden van onzekerheid..
veel sterkte

(ik zag trouwens dat je in nederwetten je paardje hebt staan? daar heb ik ook gestaan)

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 23:19

jep ik word ook echt gek van onzekerhied gevoel is echt vreselijk! Boos! maarja ik zal moeten doorbijten... hoop dat ik snel duidelijkheid krijg..
en idd jac staat in nederwetten (heerendonk ) Lachen

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:20

ja ik ken het gevoel.. het knaagt aan je.. je wil zo graag smsen.. even iets horen...

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 23:48

ja precies al is het maar even een klein smsje of een belletje:(

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 01:04

Klinkt herkenbaar. Tussen ons was het alleen niet officieel, het voelde wel zo. Maar idd, alles ging supersnel, het klikte goed en we zagen elkaar dagelijks. Zagen we elkaar een dag niet, dan belden of smsden we wel. Maar meneer wist ook ineens na een maand niet wat hij wilde en ik merkte aan mezelf dat ik me niet helemaal 'gaf' aan hem. Voor mij was het ook niet duidelijk wat ik nou precies er van verwachtte.

Het punt is, als je te snel gaat geef je het niet de tijd om te ontwikkelen. Je zult zien dat als je een stapje terug neemt, je elkaar op een heel andere, meer vriendschappelijke manier gaat leren kennen en dat is óók nodig voor een stabiele relatie. Sterker nog, dat is het belangrijkste in een relatie, een basis gebaseerd op vriendschap Vork Haha nou ben ik wel heel filosofisch bezig he. Nee maargoed, ik denk dat het juist goed is dat hij (en jij) overwegen wat jullie nou precies willen, wat dus betekent dat jullie relatie niet niks voor hem is. Je kan jezelf ook verliezen in zo'n relatie. Neem even de tijd voor jezelf om ook uit te zoeken wat jíj wil. Het komt goed, laat hem gewoon even los en binnen de korste keren zal hij beseffen wat hij mist Knipoog

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 02:32

Heey cctje dankje voor je reactie.. als ik het allemaal zo lees moet ik me niet al te druk maken maarja dat komt toch even hard op me dak vallen.. hij zei ook we blijven wel gewoon smsen en bellen maar de keuze die ik maak om hem even compleet met rust te laten en de tijd te geven tot hij zelf weer wat van zich laat horen is dus wel de goede manier? niet dat hij straks denkt dat ik niet meer aan hem denk omdat ik zelf niets laat weten terwijl hij heeft gezegt dat we wel zouden bellen en smsen?

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 02:41

m rot voor je snap je volledig word je zo een beetje gek en wil je je gewoon aan hem klampen
(maar dat mag juist niet haha)
pf jongens rare wezens maar je kan toch niet zonder ze Haha!
en is zeker de manier hem even laten Haha!
zou dat zelf ook doen en zou te koppig zijn om eerst te sturen haha

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 02:44

ja het is echt heel mooielijk!!! maar ik moet het maar vol zien te houden... zou ook zo niet weten wat ik zou moeten sturen moet er ook niet over na denken want stel dat ik wat in me hoofd heb is het nog moeilijker... en als ik nix weet en begin aan een sms druk ik m toch wel weer weg omdat ik niet weet wat ik moet sturen... pffffffff dit is echt zoooooo frustrerend Boos!

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 02:48

in ieder geval nix verwijtend sture als je stuurt niet even
dikke kans dat meneer even bij vrienden is en gwn niet kan sturen ook en dan nu wss slaapt dan kan hij ook niet sturen Knipoog
waarschijnlijk als je morgen wakker word wacht er een sms op je Knipoog

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 02:51

haha nou daar ga ik niet over hopen zou wel fijn zijn maar van de ene kant heb ik daar niet veel vertrouwen in Boos!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 07:23

Vind het goed van je, dat jij niks van je laat horen want hij wil even rust dus dan kan hij het beste aangeven wanneer hij er weer aan toe is.
Misschien kan je wat afleiding zoeken bij je vriendinnen??

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:26

Heb je al wat gehoord? Heb het topic even doorgelezen en begin nu toch wel erg benieuwd te worden!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:36

Ohja, 9 van de 10 keer moet je fok! antwoorden niet serieus nemen Knipoog!

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:38

LauraMc schreef:
Toen ik je verhaal las was het eerste wat ik dacht "Meid, doe even rustig aan, waar ben je mee bezig?" Jullie hebben pas een maand, weet je hoe ontzettend kort dat is? In die periode is het echt niet gezond om zo vaak bij elkaar te zitten!

Niet gezond?????

Het leven loopt zoals het loopt en dat geldt ook voor relaties. Mijn partner en ik hebben elkaar leren kennen en ik ben dezelfde dag nog bij hem ingetrokken... het liep gewoon allemaal zo soepel en zo vertrouwd. Er was gewoon geen sprake van dat wij niet bij elkaar zouden zijn, laat staan dat ik 's avonds naar mijn eigen huis zou gaan. Er werd niet eens over gesproken.

Ik was toen 23. Wij hebben overigens een prima relatie, zijn al 10 jaar samen en 9 jaar getrouwd.

Het kan dus wel degelijk en niet iedereen is het zelfde. En wat een ander van mijn relatie vindt of dat het niet volgens "de" maatschappelijke regeltjes is verlopen, is voor mijn echtgenoot en ik eigenlijk niet zo relevant.
Laatst bijgewerkt door Firedancer op 06-01-09 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:39

Neem idd een stapje terug. Het kan goed doen! Mijn moeder zei het ook altijd en ik wou haar niet geloven, maar het is inderdaad zo, in een prille relatie kun je elkaar beter iets te weinig zien dan elkaar teveel zien...

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:42

Firedancer schreef:
Niet gezond?????

Het leven loopt zoals het loopt en dat geldt ook voor relaties. Mijn partner en ik hebben elkaar leren kennen en ik ben dezelfde dag nog bij hem ingetrokken... het liep gewoon allemaal zo soepel en zo vertrouwd. Er was gewoon geen sprake van dat wij niet bij elkaar zouden zijn, laat staan dat ik 's avonds naar mijn eigen huis zou gaan. Er werd niet eens over gesproken.

Ik was toen 23. Wij hebben overigens een prima relatie, zijn al 10 jaar samen en 9 jaar getrouwd.

Het kan dus wel degelijk en niet iedereen is het zelfde. En wat een ander van mijn relatie vindt of dat het niet volgens "de" maatschappelijke regeltjes is verlopen, is voor mijn echtgenoot en ik eigenlijk niet zo relevant.

Ik kan niets anders doen dan me hier volledig bij aan te sluiten. Ik kende mijn vriend dan al wel 2 jaar voor we wat kregen, maar toen we eenmaal een relatie hadden duurde het nog maar 2 weken voor we samen woonden. Dat gaat nu al anderhalf jaar goed, dus ik snap ook niet waarom het niet goed zou kunnen gaan Lachen

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:42

chipieke schreef:
een prille relatie kun je elkaar beter iets te weinig zien dan elkaar teveel zien...

ik zit hier echt met mijn oren te klapperen, zeg. Waarom in hemelsnaam zou je afstand willen in een relatie???

Om de illusie dat iemand aan je wensenlijstje voldoet zo lang mogelijk in stand te houden? Als ik een relatie met iemand aan ga wil ik hem wratten en al. De person is wie hij is, met al zijn en mijn fouten, of hij nou bij mij is of dat wij afstand nemen....

Ik heb liever dat een relatie meteen klapt dan dat ik langere tijd mijzelf voor de gek houd en dan alsnog moet breken. Het past of het past niet.

edit: typo