Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ben gewoon heel erg blut.. maar was bang dat ze miss mn rekening zouden opheffen enz.. 
Silvaantje schreef:ja ik heb helaas ook geen spaarrekening met geldben gewoon heel erg blut.. maar was bang dat ze miss mn rekening zouden opheffen enz..
saroanda schreef:Heb je geen inkomen dan?
)Storm76 schreef:Je moet eens in de 3 maanden boven 0 staan bij de postbank.
Je zou een creditcard aan kunnen vragen, 501 euro ermee kunnen pinnen, op je rekening storten en daarna je creditcard heeeeeel ver weg kunnen stoppen, maar dit is maar een heel tijdelijke oplossing natuurlijk.
En zodra je een creditcard aanvraagt sta je gelijk geregistreerd bij het bkr. En ik betwijfel of TS uberhaupt een creditcard kan krijgen, aangezien ze ook niet in de plus kan komen op haar gewone rekening. Silvaantje schreef:ja ik werk wel verdien alleen niet veel, ongeveer 800-900 euro per maand.. heb een tijdelijk baantje,ga binnenkort weer een opleiding starten. maar van m'n salaris moet ik zeg maar mn huur ook betalen.. dus ik kom er wel weer uit maar niet zo snel zeg maar..
saroanda schreef:Storm76 schreef:Je moet eens in de 3 maanden boven 0 staan bij de postbank.
Je zou een creditcard aan kunnen vragen, 501 euro ermee kunnen pinnen, op je rekening storten en daarna je creditcard heeeeeel ver weg kunnen stoppen, maar dit is maar een heel tijdelijke oplossing natuurlijk.
Sorry, maar dit vind ik voor een 19 jarige echt een achterlijke oplossing. Dan staat ze niet meer rood op haar gewone rekening maar heeft ze een creditcard schuld van 500 euro, wat lijkt je erger?En zodra je een creditcard aanvraagt sta je gelijk geregistreerd bij het bkr. En ik betwijfel of TS uberhaupt een creditcard kan krijgen, aangezien ze ook niet in de plus kan komen op haar gewone rekening.

Storm76 schreef:Silvaantje, ga morgen naar het uitzendbureau, vraag een tijdelijk baantje aan en werk je even het leplazerus om het geld bij elkaar te krijgen, dan maar even een maandje 7 dagen per week werken en iedere avond, JIJ wilde zo graag die auto terwijl je er geen geld voor had, nu moet je ook de concequenties dragen.