Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
)Lara_Silver schreef:Ze is bijna 15. Dat rond de tafel werkt een tijdje en dan zakt ze langzaam weer af. Maar dat laatste is eigelijk wel een goed idee! Alleen dat ook met mijn moeder gaan afspreken, mijn moeder laat erg makkelijk over zich heen lopen.. Terwijl ze bij mijn vader nooit de stem verheft. Waarschijnlijk weet ze dat ze met stemverheffing meer indruk maakt en zo dus meer voor elkaar krijgt. (haar zin eerder krijgt)

), of dat het een probleem is wat van vroeger uit komt.

Mega belachelijk dat weet ik maar het gebeurd wel.
. anneliesdj schreef:Lara_Silver schreef:Ze is bijna 15. Dat rond de tafel werkt een tijdje en dan zakt ze langzaam weer af. Maar dat laatste is eigelijk wel een goed idee! Alleen dat ook met mijn moeder gaan afspreken, mijn moeder laat erg makkelijk over zich heen lopen.. Terwijl ze bij mijn vader nooit de stem verheft. Waarschijnlijk weet ze dat ze met stemverheffing meer indruk maakt en zo dus meer voor elkaar krijgt. (haar zin eerder krijgt)
Ik zou gewoon met elkaar afspreken dat ze genegeert wordt als ze schreeuwt, als jullie dat consequent volhouden werkt dat snel genoeg hoor.